
Asiakaskokemuspäivä 2023
Tervetuloa Asiakaskokemuspäivään 28.11. Pikku-Finlandiaan Helsingissä! Tämä yhden päivän supertapahtuma yhdistää aikaisemmat #Kohtaamisia- ja Yhteys-tapahtumat, tarjoten entistä inspiroivamman kokonaisuuden.
Tapahtumassa käsitellään muun muassa asiakaskokemuksen mittaamista ja analysointia, asiakaslähtöistä palvelumuotoilua, digitaalisen asiakaskokemuksen kehittämistä, henkilöstön roolia asiakaskokemuksen parantamisessa, asiakaskokemuksen johtamista ja strategiaa sekä asiakaskokemuksen ja liiketoiminnan yhdistämistä. Tapahtuma sopii erinomaisesti yritysjohtajille, markkinointi- ja asiakaspalveluammattilaisille sekä kaikille, jotka haluavat parantaa asiakaskokemusta ja liiketoimintaa. Kattava ohjelma sisältää kaksi keynote-puheenvuoroa ja 15 asiantuntijaesitystä, joiden aiheina ovat muun muassa asiakaskokemuksen johtaminen ja strategia, tunnekokemuksen mittaaminen ja asiakaslupausten lunastaminen.
Asiakaskokemuspäivän tavoitteena on tarjota osallistujille konkreettisia työkaluja ja menetelmiä asiakaskokemuksen parantamiseksi sekä tuoda esiin alan parhaita käytäntöjä ja innovaatioita. Tapahtuma tarjoaa erinomaisen tilaisuuden verkostoitumiseen, uusien näkökulmien saamiseen ja oman toiminnan kehittämiseen. Saat käytännön oppeja ja kuulet kehityskohteista, jotka ovat auttaneet menestyviä yrityksiä parantamaan asiakaskokemustaan.
Älä missaa tätä ainutlaatuista tilaisuutta verkostoitua muiden alan ammattilaisten kanssa ja oppia asiantuntijoilta!
Varmista paikkasi Asiakaskokemuspäivässä ja osta tapahtumalippusi nyt. Myynnissä on myös combo-lippupaketti, jolla saat liput Asiakaskokemuspäivään ja 13.2.2024 järjestettävään Asiakaspalvelupäivään edulliseen pakettihintaan!
Nähdään Pikku-Finlandiassa 28.11.2023!
Puhujat

Paula Kilpinen
Director and Executive coach
Henley Business School Finland

Jussi Lehtinen
Concierge
European Concierge Service Oy

Jari Järvinen
CEO
Jkaksi Oy

Harri Nieminen
Head of CX and Insight
Stockmann

Minna Linna
Asiakaskokemuksen asiantuntija ja valmentaja
Attendo Oy

Johanna Sinkkonen
Director Customer Insights
Elisa Oyj

Niina Häkkinen
Operatiivinen johtaja
Linnanmäen Huvipuisto

Irina Tavio
palvelujohtaja
Vakka-Suomen Puhelin Oy

Jyri Pouttu
Director - Contact Center Services
Vakka-Suomen Puhelin Oy

Petri Väyrynen
HPJ
Wakaru Oy

Matti Pylväs
Sales Executive
Edita Prima

Jaakko Männistö
Founder, CEO
Feedbackly

Tia Suopanki
Development Manager
Neste Oyj

Harriet Mallenius
Asiakkuusjohtaja
Maahanmuuttovirasto

Jari Annala
CEO & Co-Founder
Front AI Oy

Veikko Törrönen
Perustaja / Liiketoimintamuotoilija / Palvelumuotoilija
KREAPAL DESIGN Oy

Ville Mikkonen
COO
QualityDesk

Sakari Taitonen
CEO
QualityDesk

Jussi Eskelinen
Director, Services
Verkkokauppa.com Oyj

Sirte Pihlaja
CEO
Shirute, CXPA Finland

Matti Toivonen
Founder
Asiakaspalvelukokemus.fi

Oskari Heiskanen
Competence Lead
Pohjola Vakuutus Oy

Petri Torp
Business Manager
Advania Finland Oy
Ohjelma
28.11.2023
Osallistuminen
Tapahtuman lipunmyynti on päättynyt.
Kumppanit









Haluatko tapahtumaan kumppaniksi? Kysy lisätietoja: hanne.leinonen@wakaru.fi