Asiakaskokemuspäivä 2024

Tervetuloa Asiakaskokemuspäivä 2024 -tapahtumaan, joka pidetään 13. marraskuuta Scandic Parkissa, Helsingissä. Viime vuonna tapahtuma kokosi yhteen lähes 200 asiakaskokemuksen ammattilaista.

Tämän vuoden teemat keskittyvät tiedolla johtamiseen, asiakasymmärryksen syventämiseen ja teknologian hyödyntämiseen asiakaskokemuksen parantamisessa. Tapahtuma on suunnattu liiketoimintajohdolle, myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun ammattilaisille sekä kaikille asiakaskokemuksen ja liiketoiminnan kehittämisestä kiinnostuneille. Asiakaskokemuspäivän tavoitteena on tarjota konkreettisia työkaluja ja oivalluksia asiakaskokemuksen kehittämiseksi sekä esitellä alan uusia innovaatioita ja hyviä käytäntöjä. Tapahtuma tarjoaa tilaisuuden verkostoitumiseen, uuden inspiraation hankkimiseen ja liiketoiminnan kehittämiseen.

Päivän puheenvuorot käsittelevät asiakaskokemuksen johtamista, digitaalista asiakaskokemusta ja henkilöstön roolia sen kehittämisessä. Kaksi keynote-esitystä ja useat asiantuntijapuheenvuorot tuovat esiin uusia näkökulmia ja käytännön vinkkejä. Tapahtuman päätteeksi järjestämme vapaamuotoisen after work -tilaisuuden glögin merkeissä, jossa on tilaisuus keskustella päivän aiheista. Kumppaniemme ständit tarjoavat mahdollisuuden tutustua heidän palveluihinsa.

Varmista osallistumisesi nyt ja ole mukana ainutlaatuisessa tilaisuudessa, joka yhdistää alan ammattilaiset ja asiantuntijat jakamaan tietoa, kokemuksia ja parhaita käytäntöjä. Älä missaa tilaisuutta kehittää ammattitaitoasi ja laajentaa verkostoasi.

 

Viime vuoden Asiakaskokemuspäivästä sanottua: 

“Todella laadukas ja hyvin järjestetty tilaisuus!”

“Pelkäsin ensin, että riittääkö oma keskittyminen kaikkeen mutta hyvin riitti. Oli todella mielenkiintoisia puheenvuoroja. Ja sopivasti rentoutta mukana.”

“Eka kerta mukana, hyviä puheenvuoroja.”

“Tapahtuman järjestelyt erinomaiset ja hienosti oli saatu puhujia laidasta laitaan”

 

Muista käyttää hashtagia #akp24 kokemuksiesi jakamiseen ja seuraa Oppia Eventsiä LinkedInissä saadaksesi tuoreimmat päivitykset tapahtuman ohjelmasta ja puhujista. Nähdään Scandic Parkissa 13.11.2024 – tule mukaan muokkaamaan asiakaskokemuksen tulevaisuutta!

Puhujat

KEYNOTE

Henri Alén

Ravintoloitsija / Kokki

---

KEYNOTE

Piia Pärssinen

CX Inspiraattori & valmentaja

Eezy Flow

Jenni Reijonen

CX Lead

LähiTapiola Henkiyhtiö

Samuli Hokkanen

CEO

Crasman Oy

Marja Koskimäki

Asiakaskokemusjohtaja

Verohallinto

Katriina Mikkonen

Asiakaskokemuspäällikkö

HUS

Jani Leppänen

Senior Consultant

Kulmia Group Oy

Sanna Aalto

Asiakaskokemusjohtaja

Retta Isännöinti Oy

Paula Merikko

Johtaja

Opetushallitus

Mari Berg

Global Lead of Customer Service Quality Assurance & Management

TUI Group

Pauliina Männistö

Senior Consultant

Kulmia Group Oy

Hermanni Hyytiälä

Häiriökysynnän ilmiön asiantuntija

Parempia asioita

Petri Matero

Kaupallinen johtaja

Moment Digital Oy

Antti Vuorela

Kehittämispäällikkö

HSL Helsingin seudun liikenne -kuntayhtymä

Sampsa Laine

Toimitusjohtaja, tekn. tri

Data Rangers Oy

Ohjelma

13.11.2024

Sali 1
Sali 2
08:00 - 09:00
Ilmoittautuminen ja aamupala
09:00 - 09:10
Tervetuloa tapahtumaan
09:10 - 10:00
Tekoälykkäästi inhimillinen asiakaskokemus
CX Inspiraattori & valmentaja
Piia Pärssinen
Eezy Flow
10:00 - 10:15
Tauko
10:15 - 10:45
Asiakaskokemuksen mittaamisesta systemaattiseen tiedolla johtamiseen
Asiakaskokemusjohtaja
Marja Koskimäki
Verohallinto
10:15 - 10:45
Verkkokaupan asiakaskokemuksen anatomia
CEO
Samuli Hokkanen
Crasman Oy
10:45 - 11:00
Tauko
11:00 - 11:30
Häiriöitä kysynnässä?
Häiriökysynnän ilmiön asiantuntija
Hermanni Hyytiälä
Parempia asioita
Kaupallinen johtaja
Petri Matero
Moment Digital Oy
11:00 - 11:30
Työntekijälähtöinen kehittäminen
Kehittämispäällikkö
Antti Vuorela
HSL Helsingin seudun liikenne -kuntayhtymä
Toimitusjohtaja, tekn. tri
Sampsa Laine
Data Rangers Oy
11:30 - 12:30
Lounas
12:30 - 13:00
Kasvua asiakaskokemusta uudistamalla – Asiakkaat transformaation ytimessä LähiTapiola Henkiyhtiössä
CX Lead
Jenni Reijonen
LähiTapiola Henkiyhtiö
12:30 - 13:00
TUI:n asiakaspalvelu omatoimimatkalla parempaan asiakaskokemukseen
Global Lead of Customer Service Quality Assurance & Management
Mari Berg
TUI Group
13:00 - 13:15
Tauko
13:15 - 13:45
Asiakaspalvelun rooli brändin rakentajana
Senior Consultant
Jani Leppänen
Kulmia Group Oy
Senior Consultant
Pauliina Männistö
Kulmia Group Oy
13:15 - 13:45
Asiakaskokemuksen kehittämisen matka Retta Isännöinnissä
Asiakaskokemusjohtaja
Sanna Aalto
Retta Isännöinti Oy
13:45 - 14:15
Kahvitauko
14:15 - 14:45
Kokemuksesta käytäntöön, tunnelmasta toimintaan – kokemusmuotoilua sairaalassa
Asiakaskokemuspäällikkö
Katriina Mikkonen
HUS
14:15 - 14:45
Asiakaskokemuksen kehittäminen sujuvan viranomaisasioinnin perustana
Johtaja
Paula Merikko
Opetushallitus
14:45 - 15:00
Tauko
15:00 - 15:50
Erinomaisen asiakaskokemuksen resepti
Ravintoloitsija / Kokki
Henri Alén
---
15:50 - 16:00
Päivän yhteenveto
16:00 - 17:00
Verkostoitumista glögin äärellä

Hinnat

Asiakaskokemuspäivä 2024
790.00
+ alv %
Siirry ostamaan
Asiakaskokemuspäivä 2024 - 3 PACK
2250.00
+ alv %
Siirry ostamaan
Asiakaskokemuspäivä 2024 - 5 PACK
3675.00
+ alv %
Siirry ostamaan
Peruutusehdot

Kun paikka tapahtumaan on ostettu, on osallistuminen sitova. Ilmoittautuminen laskutetaan tilauksen yhteydessä (maksutavat lasku yritykselle tai luottokortti). Jos estyt itse osallistumasta tapahtumaan, voit luovuttaa paikan kollegallesi. Peruutusehdot koskevat myös sairastapauksia. Muutoksista tilaukseen tulee olla yhteydessä info@oppia.fi tai Hanne Leinonen +358 45 359 9999.

Kumppanit

Yhteistyössä

Haluatko tapahtumaan kumppaniksi? Kysy lisätietoja: hanne.leinonen@wakaru.fi

Sijainti

Scandic Park
Osoite:
Mannerheimintie 46, Helsinki