Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä CCD 2019

Kiitos kaikille CCD 2019 -tapahtuman osallistujille. Tapahtuma järjestetään seuraavan kerran 12.2.2020 ja tapahtumasivuille pääset tästä.

 

Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä Contact Center Day 2019 on vuorovaikutteinen tapahtuma asiakaspalvelukeskuksien johdolle ja päättäjille sekä toiminnan kehittäjille!
 

Alun perin Contact Center Day -nimellä aloittanut asiantuntijatapahtuma CCD on yhdeksän vuoden aikana laajentunut kattamaan asiakaspalvelun kenttää vuosi vuodelta monipuolisemmin. CCD:ssä kohtaavat erityisesti service desk ja contact center -päättäjät sekä kehittäjät.

Vuonna 2019 asiakaspalvelun ajankohtaispäivä CCD keskittyy tiedolla johtamiseen. Haemme erityisesti vastauksia siihen, miten dataa hyödynnetään asiakaspalvelun kehittämisessä. Millaisia mittareita yrityksillä on käytössä, kuinka hyödyllisiä ne ovat ja miten niiden tulokset valjastetaan käytäntöön?

Kevättä kohti valkeneva ohjelmamme pitää sisällään monta käytännönläheistä puheenvuoroa. Päivää jatketaan puheenvuorojen jälkeen viinin ja pienen syötävän merkeissä. Samaan aikaan viereisessä salissa järjestetään asiakaskokemukseen ja sen johtamiseen keskittyvä #Kohtaamisia19 tapahtuma, joten tauoilla ja iltatilaisuudessa pääset verkostoitumaan vieläkin suuremman joukon kanssa!

Puhujat

KEYNOTE

Kari Korkiakoski

Founder & Associate

Futurelab Finland

Mira Karhu & Anne Pallaste

Alko Oy

Sami Eerola

Myyntijohtaja

Sofor Oy

Timo Keinänen

Wakaru Oy

Nina Lappalainen

CEO

Proinno Oy

Petteri Miettinen

Sales Director

Bisnode Finland Oy

Miika Mäkinen

Digitalised Service Developer

Call Waves Solutions Oy

Jyri Pouttu

liiketoimintajohtaja

Vakka-Suomen Puhelin Oy

Sari Siikasalmi

Perustaja, innovaatiojohtaja

iloom Oy

Esa Tuovinen

CTO Vice President

Call Waves

Ohjelma

11.3.2018

08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
CCD 2019
08:00 - 09:00
Ilmoittautuminen ja aamukahvi
09:00 - 09:15
Tervetuloa tapahtumaan!
09:15 - 09:45
Asiakaskokemuksen ja henkilöstökokemuksen suhde
Founder & Associate
Kari Korkiakoski
Futurelab Finland
09:45 - 10:00
Tauko
10:00 - 10:30
Suorituksen johtaminen asiakaspalvelussa
liiketoimintajohtaja
Jyri Pouttu
Vakka-Suomen Puhelin Oy
10:30 - 11:00
Asiakaspalautteen reaaliaikainen hyödyntäminen
Myyntijohtaja
Sami Eerola
Sofor Oy
11:00 - 11:15
Tauko
11:15 - 11:45
Ymmärrä asiakastasi – pura arjen esteet
CEO
Nina Lappalainen
Proinno Oy
11:45 - 12:30
Lounas
12:30 - 13:15
BI-raportointi on operatiivisen Leanauksen paras kaveri
CTO Vice President
Esa Tuovinen
Call Waves
Digitalised Service Developer
Miika Mäkinen
Call Waves Solutions Oy
13:15 - 13:30
Tauko
13:30 - 14:00
Asiakas palvelun ketteränä kehittäjänä
Mira Karhu & Anne Pallaste
Alko Oy
14:00 - 14:30
Tauko
14:30 - 15:00
Dataohjautuva asiakaskokemus
Sales Director
Petteri Miettinen
Bisnode Finland Oy
15:00 - 15:15
Tauko
15:15 - 16:00
Tekstianalytiikka asiakaspalautteiden analysoinnissa – mitä, miten ja miksi?
Perustaja, innovaatiojohtaja
Sari Siikasalmi
iloom Oy
16:00 - 19:00
Iltatilaisuus, viiniä ja verkostoitumista

Kumppanit

Platina
Kulta
Hopea

Osallistuminen

Tapahtuma pidetty - Kiitos kaikille osallistujille.

Sijainti

Messukeskus, Siipi
Osoite:
Messuaukio 1, Helsinki