Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä CCD 2019
Kiitos kaikille CCD 2019 -tapahtuman osallistujille. Tapahtuma järjestetään seuraavan kerran 12.2.2020 ja tapahtumasivuille pääset tästä.
Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä Contact Center Day 2019 on vuorovaikutteinen tapahtuma asiakaspalvelukeskuksien johdolle ja päättäjille sekä toiminnan kehittäjille!
Alun perin Contact Center Day -nimellä aloittanut asiantuntijatapahtuma CCD on yhdeksän vuoden aikana laajentunut kattamaan asiakaspalvelun kenttää vuosi vuodelta monipuolisemmin. CCD:ssä kohtaavat erityisesti service desk ja contact center -päättäjät sekä kehittäjät.
Vuonna 2019 asiakaspalvelun ajankohtaispäivä CCD keskittyy tiedolla johtamiseen. Haemme erityisesti vastauksia siihen, miten dataa hyödynnetään asiakaspalvelun kehittämisessä. Millaisia mittareita yrityksillä on käytössä, kuinka hyödyllisiä ne ovat ja miten niiden tulokset valjastetaan käytäntöön?
Kevättä kohti valkeneva ohjelmamme pitää sisällään monta käytännönläheistä puheenvuoroa. Päivää jatketaan puheenvuorojen jälkeen viinin ja pienen syötävän merkeissä. Samaan aikaan viereisessä salissa järjestetään asiakaskokemukseen ja sen johtamiseen keskittyvä #Kohtaamisia19 tapahtuma, joten tauoilla ja iltatilaisuudessa pääset verkostoitumaan vieläkin suuremman joukon kanssa!
Puhujat

Kari Korkiakoski
Founder & Associate
Futurelab Finland

Mira Karhu & Anne Pallaste
Alko Oy

Sami Eerola
Myyntijohtaja
Sofor Oy

Jyri Pouttu
Director - Contact Center Services
Vakka-Suomen Puhelin Oy

Petteri Miettinen
Sales Director
Bisnode Finland Oy

Esa Tuovinen
CTO Vice President
Call Waves

Miika Mäkinen
Head of digital development
Call Waves Solutions Oy

Nina Lappalainen
Toimitusjohtaja
Proinno Oy

Timo Keinänen
Wakaru Oy

Sari Siikasalmi
Perustaja, innovaatiojohtaja
iloom Oy
Ohjelma
11.3.2018
Kumppanit













Osallistuminen
Tapahtuman lipunmyynti on päättynyt.