Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä CCD 2021
Tapahtuman puheenvuorojen tallenteet ovat katseltavissa ostamalla Jälkitallenteet -paketin! Paketti sisältää myös esitysmateriaalit, siltä osin kun puhujat ovat sallineet niiden julkaisun. Materiaaliarkiston käytölle ei ole aikarajaa.
***
CCD 2021 Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä on suunnattu asiakaspalvelun ja -kokemuksen ammattilaisille. CCD:ssä kohtaavat erityisesti asiakaspalvelun, service deskien ja contact centereiden päättäjät sekä kehittäjät.
Vuoden 2021 tapahtuman pääteemana on ”Aikamatka uuteen tulevaan”. Tätä syventää kolminaisuus: Rohkea johtajuus, Tuloksellinen asiakaspalvelu sekä Osaamispääoman kasvu. Rohkealla johtajuudella luomme erinomaiset puitteet keskinäiselle luottamukselle ja yhteistyölle. Tuloksellisuutta tavoittelemme mittaamisen, teknologian, laadun ja asiakaskokemuksen näkökulmasta sekä osaamispääomaa kasvatamme jatkuvan oppimisen ja valmentamisen kautta. Ohjelma sisältää runsaan kattauksen käytännönläheisiä puheenvuoroja erinomaisen asiakaspalvelun tueksi.
CCD 2021 Aikamatka uuteen tulevaan tarjoaa:
- Rohkeutta johtajuuteen
- Tuloksellisuutta asiakaspalveluun (mittaaminen, teknologia, laatu)
- Kasvua osaamispääomaan (valmentaminen)
Tapahtumalle saatavilla UNLIMITED Yrityspaketti. Lippupaketti sisältää rajoittamattoman määrän Online -lippuja kyseiseen tapahtumaan. Yrityksen henkilöstö tunnistetaan verkkokaupassa sähköpostista kirjautumisen yhteydessä.
Tapahtuma toteutetaan online -tapahtumana virtuaalisesti.
Puhujat
Nina Rinne
CEO & Founder
Valmennustoimisto Sitomo Oy
Jari Hakanen
tutkimusprofessori
Työterveyslaitos
Janina Nurmela
Myyntipalvelupäällikkö
SOK Mara ketjuohjaus
Arto Koponen
Asiakaspalveluarkkitehti
First Goal Oy
Thomas Rodseth
Chief Technology Officer
Puzzel Oy
Heidi Nurminen
Asiakaskokemusjohtaja
Keskinäinen Vakuutusyhtiö Fennia
Timo Keinänen
Wakaru Oy
Laura Hassel
Head of Marketing
Wakaru
Ari-Pekka Hietala
Head of Channel Development
iLOQ Oy
Matti Toivonen
Founder
Asiakaspalvelukokemus.fi
Kim Hiekkanen
Jokapaikanhöylä
Novellus Palvelut Oy
Mika Aittamäki
Partner
Rainmaker
Jyri Pouttu
Director - Contact Center Services
Vakka-Suomen Puhelin Oy
Jyri Kosonen
Solution strategist
Elisa Oyj
Niall Gallacher
Principal Strategic Consultant
Calabrio
Anu Rummukainen
Business Unit Leader Learning Services Development
Acolad
Julius Lindholm
Toimitusjohtaja
Moment Digital Oy
Petri Tervevuori
Operatiivinen johtaja
Moment Digital Oy
Krista Heinonen
Tiiminvetäjä
Moment Digital Oy
Juuso-Ville Nieminen
Liiketoiminta-analyytikko
Moment Digital Oy
Ohjelma
10.3.2021
Osallistuminen
Tapahtuman lipunmyynti on päättynyt.
Jälki-ilmoittautuminen
Kun paikka tapahtumaan on ostettu, on osallistuminen sitova. Toimitamme tarkemmat ohjeet tapahtumapäivälle tapahtumaa edeltävällä viiikolla sähköpostitse. Ilmoittautuminen laskutetaan tilauksen yhteydessä (maksutavat lasku yritykselle tai luottokortti). Jos estyt itse osallistumasta tapahtumaan, voit luovuttaa paikan kollegallesi. Peruutusehdot koskevat myös sairastapauksia. Muutoksista tilaukseen tulee olla yhteydessä osoitteeseen info@oppia.fi.