Syke 22 - Digitaalisuuden kulmakivet

Syke 22 on ammattitapahtuma asiakaspalvelun ja -kokemuksen sykkeessä!

Syke 22 on uusi yksipäiväinen asiakaskokemuksen ja -palvelun kehittäjille sekä esimiehille suunnattu seminaari, joka kehittyi tarpeesta vastata asiakkaidemme toiveisiin ja tulevaisuuden haasteisiin. Seminaari toteutetaan ensimmäistä kertaa marraskuussa 2022. Sykettä edelsi aiemmin järjestetty CCD (Contact Center Day).

Syke uppoutuu vuosittain asiakaspalvelun ja -kokemuksen ajankohtaisiin teemoihin. Nostamme esille sellaisia kokonaisuuksia, joiden avulla pysyt asiakaspalvelun aallonharjalla ja asiakaskokemuksen pulssilla. Seminaaripäivä tarjoaa verkostoitumisen lisäksi uusia näkökulmia, ajatuksia ja työkaluja oman toiminnan jatkuvaan kehittämiseen.

Syke 22 teemana Digitaalisuuden kulmakivet

Vuoden 2022 pääteemana on Digitaalisuuden kulmakivet. Keskitymme tiedolla johtamiseen palvelun kivijalkana ja siihen, miten saatavilla olevalla datalla voidaan vaikuttaa työntekijöiden sitouttamiseen sekä asiakkaiden kokemuksiin. Unohtamatta ihmisen ja koneen välistä yhteistyötä; mitä sillä voidaankaan saavuttaa tai menettää?

Rakenna sinäkin digitaalisuuden kulmakivistä tulevaisuuden tiekarttasi! Tervetuloa tapahtumaan, joka tarjoaa keinoja sykähdyttää hyvällä palvelulla ja kokemuksella!

 

Tapahtumapaikkana toimii upouusi ja ainutlaatuinen Pikku-Finlandia

Pikku-Finlandia sijaitsee loistavien julkisten yhteyksien päässä aivan Helsingin keskustassa ja tilojen suurista lasiseinistä avautuu näkymä Töölönlahden puistoon. Uusi tapahtumatalo on Aalto-yliopiston arkkitehtiopiskelijoiden taidonnäyte ja se hurmaa muun muassa puisilla yksityiskohdillaan.

Seminaarin kanssa samanaikaisesti ja samoissa tiloissa järjestetään Kohtaamisia22-tapahtuma.

Puhujat

KEYNOTE

Hermanni Hyytiälä

CDO

Aiwo Digital Oy

KEYNOTE

Henna Ojala

CMO

Heltti Oy

Johanna Kuosmanen

Digi- ja asiakaskokemusjohtaja

Kotipizza Group

Teija Kuustonen

Head of Fast Track

Lindström Group

Lenni Laukkanen

Varatoimitusjohtaja

Otaverkko Oy

Vanessa Lehtinen

Asiakaskokemusjohtaja

Maskot

Tiina Moberg

Asiakkuushallinnan johtaja

Administer Oyj

Pekka Rantamoijanen

Head of Customer Experience

Valio

Riitta Richard

Service Delivery Manager

Advania Finland Oy

Carita Riutta

Palvelupäällikkö

Suomen Olympiakomitea

Ohjelma

24.11.2022

Syke 22 -track
Supertrack
08:00 - 09:00
Ilmoittautuminen ja aamupala
09:00 - 09:15
Sali 1
Tervetuloa tapahtumaan!
09:15 - 10:00
Sali 1
Häiriökysyntä - yrityslähtöisten prosessien kallis hinta
CDO
Hermanni Hyytiälä
Aiwo Digital Oy
10:00 - 10:05
Siirtymätauko
10:05 - 10:35
Sali 1
Kotipizzan asiakaskokemus – strategiasta käytäntöön
Digi- ja asiakaskokemusjohtaja
Johanna Kuosmanen
Kotipizza Group
10:05 - 10:35
Sali 2
Genesys ja Advania: Turvakriittinen palvelu ei ole este pilveen siirtymiseen
Service Delivery Manager
Riitta Richard
Advania Finland Oy
10:35 - 10:55
Kahvia ja verkostoitumista
10:55 - 11:25
Sali 1
Puheenvuoron otsikko vahvistuu pian
Head of Fast Track
Teija Kuustonen
Lindström Group
10:55 - 11:25
Sali 2
Front AI & Boost.ai: Tekoälypohjainen keskusteleva chatbot Muru mullisti Valion sisältömarkkinoinnin ja vie asiakaskokemuksen uudelle tasolle
Head of Customer Experience
Pekka Rantamoijanen
Valio
11:25 - 11:30
Siirtymätauko
11:30 - 12:00
Sali 1
Digitaalinen asiakaskokemus käytännössä
Asiakaskokemusjohtaja
Vanessa Lehtinen
Maskot
11:30 - 12:00
Sali 2
Moment Digital: Autoalan edelläkävijä – asiakaskokemuksen ja ostopolun aktiivinen hallinta digitaalisessa liiketoimintaympäristössä
12:00 - 13:00
Lounas
13:00 - 13:30
Sali 1
Kun tekoäly työt vei
Varatoimitusjohtaja
Lenni Laukkanen
Otaverkko Oy
13:00 - 13:30
Sali 2
Puheenvuoron otsikko vahvistuu pian
13:30 - 13:35
Siirtymätauko
13:35 - 14:05
Sali 1
Monesta yhdeksi – One Company strategy
Asiakkuushallinnan johtaja
Tiina Moberg
Administer Oyj
13:35 - 14:05
Sali 2
Puheenvuoron otsikko vahvistuu pian
14:05 - 14:25
Kahvia ja verkostoitumista
14:25 - 14:55
Sali 1
Suomisport-palvelu – vastaus urheiluyhteisön digihaasteeseen
Palvelupäällikkö
Carita Riutta
Suomen Olympiakomitea
14:25 - 14:55
Sali 2
Puheenvuoron otsikko vahvistuu pian
14:55 - 15:05
Siirtymätauko
15:05 - 15:50
Sali 1
Järki, tunteet vai data?
CMO
Henna Ojala
Heltti Oy
15:50 - 16:00
Sali 1
Päivän yhteenveto
16:00 - 19:00
Iltatilaisuus

Hinnat

Syke 22
590.00
+ alv %
Siirry ostamaan
Syke 22 - 3 pack
1650.00
+ alv %
Siirry ostamaan
Syke 22 - 5 pack
2690.00
+ alv %
Siirry ostamaan
Yhdistelmäpaketit
COMBO - Syke 22 & Kohtaamisia22
790.00
+ alv %
Siirry ostamaan
Peruutusehdot

Kun paikka tapahtumaan on ostettu, on osallistuminen sitova. Ilmoittautuminen laskutetaan tilauksen yhteydessä (maksutavat lasku yritykselle tai luottokortti). Jos estyt itse osallistumasta tapahtumaan, voit luovuttaa paikan kollegallesi. Peruutusehdot koskevat myös sairastapauksia. Muutoksista tilaukseen tulee olla yhteydessä info@oppia.fi tai Hanne Leinonen 045 359 9999.

Kumppanit

Sijainti

Pikku Finlandia
Osoite:
Karamzininranta 4, Helsinki