Yhteys TX -asiakaspalvelukonferenssi

Yhteys on asiakaspalvelun ja -kokemuksen ammattilaisille ja kehittäjille. Tapahtuma on yksi Suomen merkittävimmistä asiakaspalvelutapahtumista, joka kokoaa vuosittain yhteen yli 150 alan ammattilaista - jo vuodesta 1996!

Total Experience (TX) - 11 puheenvuoroa 
Case-tarinoita, syventäviä puheenvuoroja ja loistavat keynote-puhujat!

Teema vie meidät monikokemuksen sekä tulevaisuuden asiakaspalvelun maailmaan, jossa empatiataidot ja teknologiakyvykkyys korostuvat.
Gartnerin Top Strategic Technology Trends for 2021 -julkaisussa nimettiin Total Experience (TX) vuoden 2021 kehityskärjeksi.

  • Onnistu tarjoamaan parasta mahdollista monikokemusta.
  • Luo timanttinen asiakaspolku. 
  • Kehitä uuden ajan asiakaspalvelun työelämätaitoja.
  • Ymmärrä ihmisen ja automaation rooli tulevaisuudessa.
  • Ajattele luottamuksen ja tunteiden merkitystä.

 

Yhteys TX -tapahtuman lauteille nousee viestintään, johtamiseen ja yrityskulttuuriin erikoistunut valmentaja, puhuja ja tietokirjailija Miia Savaspuro. Miian mielestä tulevaisuuden työ on jo täällä! Hänen keynotensa käsittelee muun muassa itseohjautuvuutta ja hyvää asiakaspalvelua sekä hankalia asiakastilanteita. Puheenvuoron aihe on Asiakaspalvelija itsenäisenä päätöksentekijänä. Päivän toinen keynote Jose Ahonen haastaa ajattelemaan kuin mentalisti. Kuinka voit tulkita ihmisiä paremmin? Miten aivomme huijaavat meitä? Tule mukaan oppimaan lisää itsestäsi ja muista! Lue lisää puhujista, puheenvuoroista ja ohjelmasta alta.

 

Saatavilla ryhmälippupaketteja! Kysy tarjous yli viiden hengen ryhmille: hanne.leinonen@wakaru.fi

Yhteys järjestetään samanaikaisesti asiakaskokemukseen keskittyvän Menestys syntyy asiakaskokemuksesta -tapahtuman kanssa ja tapahtumiin on mahdollista saada combo-lippuja. 

Otamme tapahtumassa käyttöön koronapassin, mikäli ajankohtaiset rajoitukset sitä vaativat. Haluamme taata turvallisen ja miellyttävän tapahtumakokemuksen kaikille!

Tunnelmia vuoden 2020 konferenssista

”Esitys herätti jälkeenpäin organisaatiossamme useita ideoita, kiitos tästä!”

”Erittäin herättävä ja mieleenpainuva puheenvuoro! Päivän paras!”

”Esitys nosti uusia ideoita, joita voidaan lähteä työstämään yrityksessämme.”

 

Puhujat

KEYNOTE

Jose Ahonen

Mentalisti

KEYNOTE

Miia Savaspuro

Valmentaja, puhuja, tietokirjailija

Tuukka Ahila

Asiakkuuspäällikkö

Rainmaker Group Oy

Henri Forss

Asiakkuuspäällikkö

Rainmaker Group Oy

Tanja Haapamäki

Projektijohtaja

Ratkaisutoimisto Seedi Oy

Laura Hassel

Marketing Manager

Wakaru

Raimo Helminen

Jääkiekkovalmentaja

Timo Keinänen

Wakaru Oy

Nanna Kokkola

R&D People Lead

Visma Solutions Oy

Juho Koli

Liiketoimintajohtaja

Säästöpankkipalvelut Oy

Teija Marttila

Team Manager

Visma Solutions Oy

Sari Maunula

Palvelupäällikkö

Wisdomic part of Frendy

Mika Purola

Executive Consultant

Wakaru Oy

Risto Pyykkönen

CEO

Monzuun Oy

Heli Salonen

Asiakaspalvelun ja liiketoiminnan kehittämisen ammattilainen

Tiia Selonen

Asiakkuuspäällikkö

Caruna Oy

Niko Sviili

Palveluasiantuntija

Lassila & Tikanoja Oyj

Veikko Törrönen

Perustaja

KREAPAL Design Oy

Peter Valjakka

Head of Business Development

If Vakuutus

Ohjelma

19.5.2022

08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
Pääsali
Sali 2
08:00 - 08:05
Salin puheenjohtaja
08:00 - 08:05
Salin puheenjohtaja
08:05 - 09:00
Rekisteröityminen ja aamukahvi
09:00 - 09:15
Tervetulosanat
09:15 - 10:00
Asiakaspalvelija itsenäisenä päätöksentekijänä
Valmentaja, puhuja, tietokirjailija
Miia Savaspuro
-
10:00 - 10:10
Tauko
10:10 - 10:45
Pääsali
Kokeilevan kehittämisen mallin vaikutukset asiakaspalveluprosessien kehittämisessä ja työntekijäkokemuksessa - Case Säästöpankkipalvelut Oy
Liiketoimintajohtaja
Juho Koli
Säästöpankkipalvelut Oy
10:10 - 10:45
Sali 2
Asiakaslupauksena “Teemme asiakkaan arjesta sujuvaa – ihan joka päivä”
Asiakkuuspäällikkö
Tiia Selonen
Caruna Oy
10:45 - 11:10
Tauko
11:10 - 11:45
Pääsali
Miten If on yhdistänyt finanssisektorin parhaan asiakaskokemuksen asiakaspalvelun automaatioon
Head of Business Development
Peter Valjakka
If Vakuutus
11:10 - 11:45
Sali 2
Asiakaspalvelun suorituksen- ja myynnin johtaminen pelillistämisen keinoin
Asiakkuuspäällikkö
Henri Forss
Rainmaker Group Oy
Asiakkuuspäällikkö
Tuukka Ahila
Rainmaker Group Oy
11:45 - 12:45
Lounas
12:45 - 13:20
Automaattinen tekemisen mittaaminen puhekanavassa - Asiakaspalvelun Pelikirja
CEO
Risto Pyykkönen
Monzuun Oy
Jääkiekkovalmentaja
Raimo Helminen
-
13:20 - 13:30
Tauko
13:30 - 14:05
Pääsali
Vuoden asiakaspalvelu 2021: Asiakaskeskeisen strategian viisi vaihetta
R&D People Lead
Nanna Kokkola
Visma Solutions Oy
Team Manager
Teija Marttila
Visma Solutions Oy
13:30 - 14:05
Sali 2
Vuoden Service Desk 2021: Wisdomic part of Frendy – Ymmärtävä, Välitön ja Reilu
Palvelupäällikkö
Sari Maunula
Wisdomic part of Frendy
14:05 - 14:30
Tauko
14:30 - 15:05
Pääsali
Asiakaskokemuksen systemaattinen kehittäminen ja johtaminen
Perustaja
Veikko Törrönen
KREAPAL Design Oy
14:30 - 15:05
Sali 2
Resepti onnistuneeseen myynnin kasvattamiseen asiakaspalveluorganisaatiossa – case L&T ja Ratkaisutoimisto Seedi
Projektijohtaja
Tanja Haapamäki
Ratkaisutoimisto Seedi Oy
Palveluasiantuntija
Niko Sviili
Lassila & Tikanoja Oyj
15:05 - 15:15
Tauko
15:15 - 16:00
Ajattele kuin mentalisti
Mentalisti
Jose Ahonen
-
16:00 - 16:15
Päivän yhteenveto
16:15 - 18:00
Ruokaa, juomaa ja verkostoitumista

Osallistuminen

Tapahtuma pidetty - Kiitos kaikille osallistujille.

Sijainti

Messukeskus, Siipi
Osoite:
Rautatieläisenkatu 3, Helsinki

Kumppanit

Kulta
Hopea
Pronssi