Yhteys TX -asiakaspalvelukonferenssi
Yhteys on asiakaspalvelun ja -kokemuksen ammattilaisille ja kehittäjille. Tapahtuma on yksi Suomen merkittävimmistä asiakaspalvelutapahtumista, joka kokoaa vuosittain yhteen yli 150 alan ammattilaista - jo vuodesta 1996!
Total Experience (TX) - 11 puheenvuoroa
Case-tarinoita, syventäviä puheenvuoroja ja loistavat keynote-puhujat!
Teema vie meidät monikokemuksen sekä tulevaisuuden asiakaspalvelun maailmaan, jossa empatiataidot ja teknologiakyvykkyys korostuvat.
Gartnerin Top Strategic Technology Trends for 2021 -julkaisussa nimettiin Total Experience (TX) vuoden 2021 kehityskärjeksi.
- Onnistu tarjoamaan parasta mahdollista monikokemusta.
- Luo timanttinen asiakaspolku.
- Kehitä uuden ajan asiakaspalvelun työelämätaitoja.
- Ymmärrä ihmisen ja automaation rooli tulevaisuudessa.
- Ajattele luottamuksen ja tunteiden merkitystä.
Yhteys TX -tapahtuman lauteille nousee viestintään, johtamiseen ja yrityskulttuuriin erikoistunut valmentaja, puhuja ja tietokirjailija Miia Savaspuro. Miian mielestä tulevaisuuden työ on jo täällä! Hänen keynotensa käsittelee muun muassa itseohjautuvuutta ja hyvää asiakaspalvelua sekä hankalia asiakastilanteita. Puheenvuoron aihe on Asiakaspalvelija itsenäisenä päätöksentekijänä. Päivän toinen keynote Jose Ahonen haastaa ajattelemaan kuin mentalisti. Kuinka voit tulkita ihmisiä paremmin? Miten aivomme huijaavat meitä? Tule mukaan oppimaan lisää itsestäsi ja muista! Lue lisää puhujista, puheenvuoroista ja ohjelmasta alta.
Saatavilla ryhmälippupaketteja! Kysy tarjous yli viiden hengen ryhmille: hanne.leinonen@wakaru.fi
Yhteys järjestetään samanaikaisesti asiakaskokemukseen keskittyvän Menestys syntyy asiakaskokemuksesta -tapahtuman kanssa ja tapahtumiin on mahdollista saada combo-lippuja.
Otamme tapahtumassa käyttöön koronapassin, mikäli ajankohtaiset rajoitukset sitä vaativat. Haluamme taata turvallisen ja miellyttävän tapahtumakokemuksen kaikille!
Tunnelmia vuoden 2020 konferenssista
”Esitys herätti jälkeenpäin organisaatiossamme useita ideoita, kiitos tästä!”
”Erittäin herättävä ja mieleenpainuva puheenvuoro! Päivän paras!”
”Esitys nosti uusia ideoita, joita voidaan lähteä työstämään yrityksessämme.”
Puhujat
Miia Savaspuro
Valmentaja, puhuja, tietokirjailija
Jose Ahonen
Mentalisti
Juho Koli
Liiketoimintajohtaja
Säästöpankkipalvelut Oy
Tanja Haapamäki
Projektijohtaja
Ratkaisutoimisto Seedi Oy
Niko Sviili
Palveluasiantuntija
Lassila & Tikanoja Oyj
Risto Pyykkönen
CEO
Monzuun Oy
Peter Valjakka
Head of Business Development
If Vahinkovakuutus Oyj
Sari Maunula
Account Manager
Frendy Oy
Nanna Kokkola
R&D People Lead
Visma Solutions Oy
Teija Marttila
Support Manager
Visma Solutions Oy
Tiia Selonen
Asiakkuuspäällikkö
Caruna Oy
Veikko Törrönen
Perustaja / Liiketoimintamuotoilija / Palvelumuotoilija
KREAPAL DESIGN Oy
Henri Forss
Myynti- ja kehitysjohtaja
Rainmaker Group Oy
Tuukka Ahila
Asiakkuuspäällikkö
Rainmaker Group Oy
Raimo Helminen
Jääkiekkovalmentaja
Mika Purola
Valmentaja, konsultti
Kumura Oy
Timo Keinänen
Wakaru Oy
Laura Hassel
Head of Marketing
Wakaru
Heli Salonen
Asiakaspalvelun ja liiketoiminnan kehittämisen ammattilainen
Ohjelma
19.5.2022
Osallistuminen
Tapahtuman lipunmyynti on päättynyt.