Vahva yrityskulttuuri luodaan yhdessä

Asiakaskokemuksen rinnalla myös yrityksen sisäinen kulttuuri ja työntekijäkokemus ovat nousseet kilpailutekijöiksi. Miten jokainen meistä voi olla mukana kehittämässä yrityskulttuuria, luomassa yhteisiä käytäntöjä ja parempaa vuorovaikutusta, joiden avulla yritys menestyy?

Muutostilanteet kuten johdon vaihtuminen tai henkilöstön kasvu ovat usein paikkoja, joissa huomataan tarvetta yrityksen toimintakulttuurin kehittämiselle. Myös etätyön lisääntyminen on luonut aivan uudenlaisia haasteita johtamiseen ja yrityskulttuurin kehittämiseen.

Nousevien megatrendien kuten vastuullisuuden, autenttisuuden ja yhteisöllisyyden myötä työntekijäkokemus ja yrityksen sisäinen kulttuuri ovat nousseet valokeilaan. Asiakaskokemuksen lisäksi yrityksen sisäinen vuorovaikutus on kasvavassa määrin osa strategista kyvykkyyttä.

Mitä onnistuneen yrityskulttuurin luominen vaatii?

Mitä yrityskulttuurille tapahtuu, kun työstä tulee yhä vähemmän paikkasidonnaista ja firman juhliinkin osallistutaan etänä myös jatkossa? Digitaalista kulttuuria johtavan pitäisi huomioida sekä ihmiset, prosessit että työkalut. Laadukkaan etäyhteistyön luominen vaatii tekniikan lisäksi uudenlaisia rakenteita, työn rytmitystä ja aikaa, mutta ennen kaikkea inhimillisiä kohtaamisia ja vuorovaikutuksen mahdollistamista.

Eri työyhteisöt ovat kasvavasti kiinnostuneita oman toimintakulttuurinsa kehittämisestä. Kovenevassa kilpailussa vahva yrityskulttuuri ja hyvä työntekijäkokemus on myös rekrytointivaltti.

Tässä Expert-seminaarissa pohdimme, millaista on tuottava ja inhimillinen toimintakulttuuri nykyajan työpaikalla. Seminaarin sisältö sopii kaikille organisaation tasoille pienistä tiimeistä isoihin osastoihin asti!

Tutustu ohjelmaan alta ja varaa paikkasi!

Yhden lipun hinta on 390 euroa (+ alv). Kahden lipun paketti 590 euroa (+alv) ja kolmen lipun paketti 690 euroa (+alv).

 

Tervetuloa yksin tai yhdessä kollegoiden kanssa maaliskuussa Messukeskukseen yrityskulttuurin teemapäivään!

 

Expert-seminaareissamme syvennät osaamistasi liiketoiminnan kehittämisen ajankohtaisista aiheista. Tehokas paketti yhdistää valmennuksen ja tapahtuman, ja päivän aikana asiantuntijoiden koulutukselliset puheenvuorot tarjoavat käytännön työkaluja ja näkökulmia valittuun aiheeseen. Voit heti alkaa soveltaa oppimaasi arjessa!

 

Puhujat

Susanna Grundström

Senior Advisor & Capability Lead

Sofigate Oy

Antti Harjuoja

CEO & Founder

Nextmile

Roope Ruotsalainen

CEO I Creating Human Driven Organisations & Brands

Frankly Partners

Heini Tuomola

People & Culture Advisor

Visma

Lotta Vuoristo

Ph.D., NeuroLeadership Coach, Head of Culture Development

---

Ohjelma

10.3.2022

08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
Track1
08:30 - 09:00
Tervetuloa tapahtumaan! Kirjautuminen Event Appiin
09:00 - 09:10
Tapahtuman avaus ja johdanto päivään
09:10 - 10:00
Miten organisaation kulttuuria johdetaan digitaalisesti? - kolme kulmaa työntekijäkokemuksen vahvistamiseen etätyöaikana
Senior Advisor & Capability Lead
Susanna Grundström
Sofigate Oy
10:00 - 10:15
Tauko
10:15 - 11:05
Yrityskulttuurin kehittäminen - miten se tehdään? Case Visma
People & Culture Advisor
Heini Tuomola
Visma
11:05 - 11:50
Lounastauko
11:50 - 12:40
Miten tuoda yrityskulttuuri osaksi päivittäistä johtamista ja päätöksentekoa?
Ph.D., NeuroLeadership Coach, Head of Culture Development
Lotta Vuoristo
---
12:40 - 12:55
Tauko
12:55 - 13:45
Miten työyhteisön konkarit kannattaa huomioida yrityskulttuurissa?
CEO & Founder
Antti Harjuoja
Nextmile
13:45 - 14:00
Tauko
14:00 - 14:50
Vuosisadan paradigma – työntekijäkokemus bisneksen ytimessä
CEO I Creating Human Driven Organisations & Brands
Roope Ruotsalainen
Frankly Partners
14:50 - 15:00
Tapahtumapäivän aiheiden yhteenveto

Osallistuminen

Tapahtuma pidetty - Kiitos kaikille osallistujille.

Sijainti

Messukeskus Siipi
Osoite:
Messuaukio 1, Helsinki