Palvelupäällikköpäivä

PALVELUPÄÄLLIKKÖPÄIVÄ 2023 -TAPAHTUMAN LÖYDÄT TÄÄLTÄ >>

 

PALVELUPÄÄLLIKKÖPÄIVÄ 2022 ON LOPPUUNMYYTY!

TULOSSA MARRASKUUSSA, UUSI TAPAHTUMA! Palvelupäällikköpäivä tarjoaa ajankohtaisimmat opit ja vinkit palvelupäällikön monipuoliseen rooliin. Sivulla olevaa ohjelmaa, uusia puhujia ja vahvistuneita puheenvuoroja päivitetään aktiivisesti. Lippujen myynti on nyt loppusuoralla ja mukana on jo 450 osallistujaa, nähdään tapahtumassa!

Palvelupäällikkö on paljon vartijana. Toiminta asiakkaan, toimittajaverkoston ja sisäisten sidosryhmien välillä vaatii monenlaisia taitoja. Palvelupäällikköpäivä on suunniteltu vahvistamaan näitä taitoja ja auttamaan sinua onnistumaan palvelupäällikön vaativassa tehtävässä. ​

Tapahtumassa on 2 keynote puheenvuoroa ja 12 asiantuntijapuheenvuoroa. Päivä on jaettu neljään kokonaisuuteen palvelupäällikön sidosryhmien mukaan: ​

Asiakas – Palvelupäällikkö on asiakkaan luotettu yhteyshenkilö ja neuvonantaja kaikissa yrityksesi toimittamiin palveluihin ja sopimuksiin liittyvissä asioissa. Mitä asiakas odottaa palvelupäälliköltä ja miten näihin odotuksiin voi vastata? Miten ottaa vastaan ja käsitellä asiakaspalaute ja mahdolliset hankalat asiakastilanteet? ​

Ihminen – Palvelupäällikön tehtävä vaatii asiakaspalveluasennetta ja hyvät fasilitointi- ja vuorovaikutustaidot. Näitä taitoja tarvitaan eri sidosryhmien kanssa toimittaessa. Palvelupäällikön on lisäksi tärkeä ymmärtää palvelujohtamisen perusteet.  ​

Yritys – Oma organisaatiosi tarjoaa pohjan työssä onnistumiselle. Millainen palvelupäällikön rooli organisaatiossa on? Miten organisaatio tukee palvelupäällikön tehtävää ja toimintaa palveluita jatkuvasti kehittämällä? Miten organisaatio voi luoda kokonaiskuvan asiakkuudesta?​

Kumppani – Harva organisaatio tuottaa palveluita ilman toimittajaverkostoa. Näiden kumppaneiden tuottamat palvelut ovat asiakkaalle tuotettavassa palvelussa yhtä tärkeitä kuin organisaation itsenä tuottama osa. Palvelupäällikön tulee pitää langat käsissä koko palveluketjun osalta ja huolehtia, että palvelun laatu on varmistettu ketjun päästä päähän. ​

Tapahtuma järjestetään Helsingin Messukeskuksessa 29.11.2022. Lippuja on saatavilla myös edullisina paketteina. Voit pyytää tarjouksen juuri teidän ryhmälle, jos sivulla olevat paketit eivät ole sopivia, ota yhteyttä info@oppia.fi. Tervetuloa mukaan tapahtumaan!

Huomioithan, että lippupaketin voi ostaa jo ennakkoon ja ilmoittaa osallistujat myöhemmin.

 

Onko sinulla tuote tai palvelu, joka tarjoaa lisäarvoa palvelupäällikön arkeen? Kysy kumppanipakettia tapahtumaan info@oppia.fi

 

Puhujat

KEYNOTE

Niina Majaniemi

Palvelupäällikkö & kirjailija

---

KEYNOTE

Mika Honkanen

CIO

Oy Apotti Ab

Satu-Mari Jansson

KT, yritysvalmentaja ja palvelumuotoilija

TheatreWorks Training

Lari Peltoniemi

Senior Consultant

Lari Consulting Oy

Kaisa Salmitaival

Senior Lean Expert

S-Pankki

Matti Toivonen

Founder

Asiakaspalvelukokemus.fi

Ella Lopperi

Head of Continuity Services

Gofore Oyj

Annina Eklund

Leadership & Team Development Trainer

Brik Osaamiskeskus Oy

Tomi Kaleva

IT SIAM lead

Finnair Oyj

Tarja Lähdemäki

Chief Customer Officer

Funnel 2.0 Oy

Sami Kallio

CEO

HappySignals

Petri Väyrynen

HPJ

Wakaru Oy

Paavo Kotinurmi

General Manager, Customer Operations Services

Wärtsilä

Ralf Niemi

Head of Service Management, Major Customers

Elisa Oyj

Pepe Nummi

fasilitaattori ja tietokirjailija

Grape People

Ohjelma

29.11.2022

Track1
Track2
08:00 - 09:00
Tervetuloa tapahtumaan! Tapahtumapassien nouto ja aamupala
09:00 - 09:15
Sali1
Palvelupäällikköpäivän avaus
HPJ
Petri Väyrynen
Wakaru Oy
09:15 - 10:00
Sali1
KEYNOTE: Millainen on hyvä palvelupäällikkö asiakkaan näkökulmasta
CIO
Mika Honkanen
Oy Apotti Ab
10:00 - 10:15
Kahvitauko
10:15 - 10:50
Sali1
ASIAKAS: Asiakaskokemus vs asiakasodotus
Founder
Matti Toivonen
Asiakaspalvelukokemus.fi
10:15 - 10:50
Sali2
YRITYS: Henkilöstön ja asiakkaan ääni jatkuvan parantamisen mahdollistajina
Senior Lean Expert
Kaisa Salmitaival
S-Pankki
10:50 - 11:10
Kahvitauko
11:10 - 11:45
Sali1
ASIAKAS: Asiakasarvosta asiakastyytyväisyyteen – miten palvelupäällikkö kasvattaa asiakasarvoa?
Chief Customer Officer
Tarja Lähdemäki
Funnel 2.0 Oy
11:10 - 11:45
Sali2
YRITYS: Palvelupäällikkö siltojen rakentajana
Head of Continuity Services
Ella Lopperi
Gofore Oyj
11:45 - 12:30
Lounas
12:30 - 13:05
Sali1
ASIAKAS: Treenaatko vuorovaikutuslihaksiasi? Kykyä vaikuttaa muihin voi treenata
KT, yritysvalmentaja ja palvelumuotoilija
Satu-Mari Jansson
TheatreWorks Training
12:30 - 13:05
Sali2
KUMPPANI: Miten käyttäjäkokemuksen kehittäminen muuttaa MSP yhteistyötä
CEO
Sami Kallio
HappySignals
13:05 - 13:20
Kahvitauko
13:20 - 13:55
Sali1
IHMINEN: Fasilitointi monimutkaistuvassa maailmassa
fasilitaattori ja tietokirjailija
Pepe Nummi
Grape People
13:20 - 13:55
Sali2
KUMPPANI: Toimittajahallinta (SIAM)
IT SIAM lead
Tomi Kaleva
Finnair Oyj
13:55 - 14:10
Kahvitauko
14:10 - 14:45
Sali1
IHMINEN: Palvelupäällikkö tiimin johtajana
Leadership & Team Development Trainer
Annina Eklund
Brik Osaamiskeskus Oy
14:10 - 14:45
Sali2
KUMPPANI: Raportoinnin automaatiolla arvoa asiakkaalle
Head of Service Management, Major Customers
Ralf Niemi
Elisa Oyj
14:45 - 15:05
Kahvi & välipala
15:05 - 15:40
Sali1
IHMINEN: Palvelupäällikön rooli arvovirtojen yhteensovittajana
Senior Consultant
Lari Peltoniemi
Lari Consulting Oy
15:05 - 15:40
Sali2
YRITYS: Asiakas 360 - miten luoda kuva asiakkaasta
General Manager, Customer Operations Services
Paavo Kotinurmi
Wärtsilä
15:40 - 15:45
Siirtyminen keynote -saliin
15:45 - 16:30
Sali1
Empatia – Palvelupäällikön tärkein työkalu
Palvelupäällikkö & kirjailija
Niina Majaniemi
---

Osallistuminen

Tapahtuman lipunmyynti on päättynyt.

Kumppanit

Yhteistyössä

Sijainti

Helsinki, Messukeskus Siipi
Osoite:
Messuaukio 1, Helsinki