
Asiakaskokemuspäivä 2024
Tervetuloa Asiakaskokemuspäivä 2024 -tapahtumaan, joka pidetään 13. marraskuuta Scandic Parkissa, Helsingissä. Viime vuonna tapahtuma kokosi yhteen lähes 200 asiakaskokemuksen ammattilaista.
Tämän vuoden teemat keskittyvät tiedolla johtamiseen, asiakasymmärryksen syventämiseen ja teknologian hyödyntämiseen asiakaskokemuksen parantamisessa. Tapahtuma on suunnattu liiketoimintajohdolle, myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun ammattilaisille sekä kaikille asiakaskokemuksen ja liiketoiminnan kehittämisestä kiinnostuneille. Asiakaskokemuspäivän tavoitteena on tarjota konkreettisia työkaluja ja oivalluksia asiakaskokemuksen kehittämiseksi sekä esitellä alan uusia innovaatioita ja hyviä käytäntöjä. Tapahtuma tarjoaa tilaisuuden verkostoitumiseen, uuden inspiraation hankkimiseen ja liiketoiminnan kehittämiseen.
Päivän puheenvuorot käsittelevät asiakaskokemuksen johtamista, digitaalista asiakaskokemusta ja henkilöstön roolia sen kehittämisessä. Kaksi keynote-esitystä ja useat asiantuntijapuheenvuorot tuovat esiin uusia näkökulmia ja käytännön vinkkejä. Tapahtuman päätteeksi järjestämme vapaamuotoisen after work -tilaisuuden glögin merkeissä, jossa on tilaisuus keskustella päivän aiheista. Kumppaniemme ständit tarjoavat mahdollisuuden tutustua heidän palveluihinsa.
Varmista osallistumisesi nyt ja ole mukana ainutlaatuisessa tilaisuudessa, joka yhdistää alan ammattilaiset ja asiantuntijat jakamaan tietoa, kokemuksia ja parhaita käytäntöjä. Älä missaa tilaisuutta kehittää ammattitaitoasi ja laajentaa verkostoasi.
Viime vuoden Asiakaskokemuspäivästä sanottua:
“Todella laadukas ja hyvin järjestetty tilaisuus!”
“Pelkäsin ensin, että riittääkö oma keskittyminen kaikkeen mutta hyvin riitti. Oli todella mielenkiintoisia puheenvuoroja. Ja sopivasti rentoutta mukana.”
“Eka kerta mukana, hyviä puheenvuoroja.”
“Tapahtuman järjestelyt erinomaiset ja hienosti oli saatu puhujia laidasta laitaan”
Muista käyttää hashtagia #akp24 kokemuksiesi jakamiseen ja seuraa Oppia Eventsiä LinkedInissä saadaksesi tuoreimmat päivitykset tapahtuman ohjelmasta ja puhujista. Nähdään Scandic Parkissa 13.11.2024 – tule mukaan muokkaamaan asiakaskokemuksen tulevaisuutta!
Puhujat

Henri Alén
Ravintoloitsija / Kokki
---

Piia Pärssinen
CX Inspiraattori & valmentaja
Eezy Flow

Jenni Reijonen
CX Lead
LähiTapiola Henkiyhtiö

Samuli Hokkanen
CEO
Crasman Oy

Marja Koskimäki
Asiakaskokemusjohtaja
Verohallinto

Katriina Mikkonen
Asiakaskokemuspäällikkö
HUS

Jani Leppänen
Senior Consultant
Kulmia Group Oy

Sanna Aalto
Asiakaskokemusjohtaja
Retta Isännöinti Oy

Paula Merikko
Johtaja
Opetushallitus

Mari Berg
Global Lead of Customer Service Quality Assurance & Management
TUI Group

Pauliina Männistö
Senior Consultant
Kulmia Group Oy

Hermanni Hyytiälä
Häiriökysynnän ilmiön asiantuntija
Parempia asioita

Petri Matero
Kaupallinen johtaja
Moment Digital Oy

Antti Vuorela
Kehittämispäällikkö
HSL Helsingin seudun liikenne -kuntayhtymä

Sampsa Laine
Toimitusjohtaja, tekn. tri
Data Rangers Oy

Sirte Pihlaja
CEO
Shirute, CXPA Finland

Johanna Rakemaa
Liiketoimintajohtaja
Wakaru Oy
Ohjelma
13.11.2024
Osallistuminen
Tapahtuman lipunmyynti on päättynyt.
Kumppanit




Haluatko tapahtumaan kumppaniksi? Kysy lisätietoja: hanne.leinonen@wakaru.fi