Voittajavierailu: Vuoden asiakaspalvelu 2023

Lämpimästi tervetuloa tutustumaan Säästöpankkien asiakaspalveluun!

Odotettu Wave asiakaspalveluverkoston voittajavierailu järjestetään etänä. Tervetuloa tutustumaan Vuoden asiakaspalvelu -kilpailussa 2023 voittaneen Säästöpankkien asiakaspalvelun toimintaan. Vierailulla kuulemme, mitkä tekijät siivittivät organisaation kilpailuvoittoon 2023, millainen kokemus kilpailu oli sekä mitä on luvassa tulevaisuudessa. Voittajavierailu on osa Wave asiakaspalveluverkoston jäsentoimintaa. Lämpimästi tervetuloa!

Vierailun ajankohta on 4.6. klo 10–12. Vierailu järjestetään Teams-tapaamisena.

 

Vuoden asiakaspalvelu -kilpailu

Vuoden asiakaspalvelu -kilpailu on järjestetty jo vuodesta 1999 lähtien ja se uudistui vuonna 2023. Kilpailu antaa toimintaansa kehittäville asiakaspalvelutoiminnoille niiden ansaitsemaa arvostusta ja näkyvyyttä, sekä tukea eri metodien ja huimaa vauhtia kehittyvien teknologioiden hyödyntämistä laadukkaan asiakaskokemuksen tuottamisessa. Kilpailun arviointiasteikko perustuu laajalti modernia asiakaspalvelua huomioivaan COPC-standardiin. Kilpailun järjestää Wave eli Wakarun Asiakaspalveluverkosto yhteistyössä Quality Deskin kanssa. Lue lisää kilpailusta!
 

Esittelyssä Säästöpankki

Säästöpankkiryhmä on edistänyt yksilön ja yhteisön taloudellista hyvinvointia jo 200 vuoden ajan. Tahdomme, että meidät tunnetaan rohkeudesta, asiantuntijuudesta ja intohimosta tehdä erinomaista asiakastyötä. Säästöpankkiryhmän muodostavat paikalliset Säästöpankit ympäri Suomen sekä Säästöpankkikeskus. Tarjoamme asiakkaillemme kattavien vähittäispankkipalvelujen lisäksi sijoittamisen, kodinvaihdon ja vakuuttamisen palveluja.

Lue tiedote Vuoden asiakaspalvelu -kilpailun voitosta tästä.
 

Ilmoittautuminen

Vierailu on Wave-jäsenille maksuton, kun jäsenyys on voimassa vierailun aikana. Valitse JÄSEN-tuotepaketti, jolloin hinta nollautuu ostoskorissa, kun olet kirjautunut sisälle työsähköpostillasi. Yrityskohtaiset Wave-jäsenyydet näet täältä. Osallistujavahvistukset lähetetään lähempänä tilaisuutta.
 

Eikö organisaatiosi ole vielä jäsen?

Vierailulle on tarjolla paikkoja myös henkilöille, joiden organisaatiot eivät vielä ole Wave-jäseniä. Voit myös kätevästi liittää organisaatiosi Wave-jäseneksi ja ilmoittautua vierailulle. Jäsenyys on toistaiseksi voimassa oleva ja jäsenkausi on 12 kk. Jäsenyyden hinta on 690 euroa + alv. ja ilmoittautumalla uutena jäsenenä saat sekä Wave-jäsenyyden seuraavaksi organisaatiollesi että yhden osallistumisen voittajavierailulle. Uudet jäsenet voivat ilmoittaa lisää osallistujia.
 

Esittelyssä Wave 

WAVE on asiakaspalvelun ammatillinen verkosto, jonka yli 100 jäsenorganisaatiota yhdistää halu kehittää asiakaspalvelua. Wave tarjoaa asiakaspalvelun kehittämisen tueksi aktiivisen ja asiantuntevan verkoston, kilpailuja, koulutuksia, yritysvierailuja sekä ammattilaistapahtumia. Lisäksi Wave järjestää vuosittain yhteisöllisen Asiakaspalveluviikon.

Puhujat

Kaisa Tähtinen

Palvelujohtaja

Säästöpankki

Titta Krogerus

Asiakaspalvelupäällikkö

Säästöpankki

Johanna Rakemaa

Business Director

Wakaru Oy

Ohjelma

4.6.2024

10:00
11:00
10:00 - 10:10
Tervetuloa etävierailulle
10:10 - 10:40
Säästöpankkien organisaatio ja asiakaspalvelun organisoituminen
Palvelujohtaja
Kaisa Tähtinen
Säästöpankki
10:40 - 11:25
Asiakaspalvelun kahden vuoden kehityskaari nykyhetkeen
Asiakaspalvelupäällikkö
Titta Krogerus
Säästöpankki
11:25 - 11:45
Kokemukset Vuoden asiakaspalvelu -kilpailusta
11:45 - 12:00
Keskustelu ja kysymyksiä

Osallistuminen

Tapahtuman lipunmyynti on päättynyt.