Asiakaskokemuspäivä 2025 - SaaS & CX

Asiakaskokemus euroiksi – 7 askelta mitattavaan kasvuun
 
Miten rakennat asiakaskokemuksen, joka kasvattaa liikevaihtoa ja pienentää poistumaa? Asiakaskokemuspäivässä saat konkreettiset työkalut asiakaspolun johtamiseen numeroilla – ensikontaktista jatkuvaan arvontuottoon.
 
Päivän aikana käymme läpi seitsemän kriittistä vaihetta, joilla muutat asiakaskokemuksen mitattavaksi liiketoiminnaksi. Opit tunnistamaan kasvun pullonkaulat, ennustamaan poistumaa ja rakentamaan systematiikan, jolla asiakkaat etenevät kohti suurempaa arvoa.
 
Mitä saat mukaasi:
  • Miten kytket CX-panostukset suoraan liikevaihtoon (CLV, NRR, ARPU)
  • Onboarding-mallit, jotka nostavat käyttöastetta ja vähentävät churnia
  • Datapohjainen johtamismalli asiakaspolun optimointiin
  • Arvohinnoittelun ja paketoinnin parhaat käytännöt
  • Automaatiot, joilla skaalaat ilman lisäresursseja
 
Tapahtuma yhdistää SaaS-maailman parhaat opit käytännön toteutukseen kaikessa palveluliiketoiminnassa. Saat valmiit mallit, mittarit ja metodit, jotka voit viedä heti käyttöön.
 
Kenelle? Johtajille ja asiantuntijoille, jotka vastaavat kasvusta, asiakkuuksista, palvelukehityksestä tai customer success -toiminnoista. Toimialasta riippumatta.
 
Tule rakentamaan asiakaskokemus, joka näkyy viivan alla.
 

 
Viime vuoden Asiakaskokemuspäivästä sanottua:
 
"Kaikki puheenvuorot olivat todella mielenkiintoisia ja puhujat hyviä. Tapahtuma ylitti odotukseni."
 
"Kiitos mielenkiintoisesta päivästä! Tänä vuonna oli ilo kuunnella hyvin konkreettisia puheenvuoroja asiakaskokemuksen ja -tyytyväisyyden mittaamisesta ja seurannasta. Näitä olen aikaisempina vuosina kaivannut ja nyt niitä tuli - kiitos!"
 
"Edellisen vuoden tapaan oikein laadukas ja hyvin järjestetty tapahtuma. Tilat toimivat hyvin: keskeinen sijainti, helppo saapua, selkeä ilmoittautuminen ja ohjaus narikkaan mutta salit piti löytää itse, hyvä akustiikka ja äänentoisto, tilaa syödä, kahvitella ja liikuskella tauoilla. Puheenvuoroja oli riittävästi, mutta pidin siitä että oli panostettu laatuun eikä määrään - tauko jokaisen puheenvuoron jälkeen oli toki siirtymisten kannalta välttämätöntä mutta todella tärkeää myös virkeänä pysymisen näkökulmasta. Joissain vastaavissa tilaisuuksissa on vedetty tiukalla aikataululla monta puolen tunnin settiä putkeen ilman taukoja, jolloin päivä on tuntunut todella raskaalta. Teidän tilaisuutenne sen sijaan meni ihan hujauksessa, en ehtinyt juuri kelloa vilkuilla."
 

 

Muista käyttää hashtagia #akp25 kokemuksiesi jakamiseen ja seuraa Wakarua LinkedInissä saadaksesi tuoreimmat päivitykset tapahtuman ohjelmasta ja puhujista. Nähdään Scandic Parkissa 4.11.2025 – tule mukaan muokkaamaan asiakaskokemuksen tulevaisuutta!

 

Puhujat

Laura Saarainen

VP, Product (Financial Solutions)

Accountor Software

Johanna Rakemaa

Business Director

Wakaru Oy

Petteri Poutiainen

Toimitusjohtaja

Edenred Finland Oy

Jussi Mantere

Muotoilujohtaja

Elisa

Laura Widenäs

Partner Manager

Vastuu Group

Aksel Suokas

UX/UI Consultant & Partner

The Good Side

Tuomo Lehtinen

Customer Success Director & CISO

Good Sign Oy

Suvi Lindfors

Strategic Growth Advisor

Netigate

Taru Aalto

Chief Customer Officer

Netigate

Laura Saarainen

VP, Product (Financial Solutions)

Accountor Software

Johanna Rakemaa

Business Director

Wakaru Oy

Petteri Poutiainen

Toimitusjohtaja

Edenred Finland Oy

Jussi Mantere

Muotoilujohtaja

Elisa

Laura Widenäs

Partner Manager

Vastuu Group

Aksel Suokas

UX/UI Consultant & Partner

The Good Side

Tuomo Lehtinen

Customer Success Director & CISO

Good Sign Oy

Suvi Lindfors

Strategic Growth Advisor

Netigate

Taru Aalto

Chief Customer Officer

Netigate

Laura Saarainen

VP, Product (Financial Solutions)

Accountor Software

Johanna Rakemaa

Business Director

Wakaru Oy

Petteri Poutiainen

Toimitusjohtaja

Edenred Finland Oy

Jussi Mantere

Muotoilujohtaja

Elisa

Laura Widenäs

Partner Manager

Vastuu Group

Aksel Suokas

UX/UI Consultant & Partner

The Good Side

Tuomo Lehtinen

Customer Success Director & CISO

Good Sign Oy

Suvi Lindfors

Strategic Growth Advisor

Netigate

Taru Aalto

Chief Customer Officer

Netigate

Laura Saarainen

VP, Product (Financial Solutions)

Accountor Software

Johanna Rakemaa

Business Director

Wakaru Oy

Petteri Poutiainen

Toimitusjohtaja

Edenred Finland Oy

Jussi Mantere

Muotoilujohtaja

Elisa

Laura Widenäs

Partner Manager

Vastuu Group

Aksel Suokas

UX/UI Consultant & Partner

The Good Side

Tuomo Lehtinen

Customer Success Director & CISO

Good Sign Oy

Suvi Lindfors

Strategic Growth Advisor

Netigate

Taru Aalto

Chief Customer Officer

Netigate

Laura Saarainen

VP, Product (Financial Solutions)

Accountor Software

Johanna Rakemaa

Business Director

Wakaru Oy

Petteri Poutiainen

Toimitusjohtaja

Edenred Finland Oy

Jussi Mantere

Muotoilujohtaja

Elisa

Laura Widenäs

Partner Manager

Vastuu Group

Aksel Suokas

UX/UI Consultant & Partner

The Good Side

Tuomo Lehtinen

Customer Success Director & CISO

Good Sign Oy

Suvi Lindfors

Strategic Growth Advisor

Netigate

Taru Aalto

Chief Customer Officer

Netigate

Ohjelma

4.11.2025

Track 1
08:00 - 09:00
Aamupala & ilmoittautuminen
09:00 - 09:10
Tapahtuman avaus
09:10 - 09:50
SaaS-asiakaskokemuksen salaisuudet: Alusta asti oikeanlainen lupaus
Toimitusjohtaja
Petteri Poutiainen
Edenred Finland Oy
09:50 - 10:00
Tauko
10:00 - 10:40
Tehokas Onboarding: Näin asiakas ymmärtää tuotteesi arvon hetkessä
UX/UI Consultant & Partner
Aksel Suokas
The Good Side
10:40 - 10:55
Tauko
10:55 - 11:35
Siiloista synergiaa muotoiluajattelun avulla
Muotoilujohtaja
Jussi Mantere
Elisa
11:35 - 12:30
Lounas
12:30 - 13:10
Kypsä tuote, tuore kokemus: Miten “legacy” SaaS uudistuu asiakkaan ehdoilla?
VP, Product (Financial Solutions)
Laura Saarainen
Accountor Software
Business Director
Johanna Rakemaa
Wakaru Oy
13:10 - 13:20
Tauko
13:20 - 14:00
Nyt ja tulevaisuudessa: Asiakasymmärrys joka toimii – tekoälyn avulla lähemmäs asiakasta
Strategic Growth Advisor
Suvi Lindfors
Netigate
Chief Customer Officer
Taru Aalto
Netigate
14:00 - 14:20
Kahvitauko
14:20 - 15:00
Kuinka kasvatat SaaS-yrityksen liikevaihtoa ja kannattavuutta paremman asiakaskokemuksen (CX) avulla?
Customer Success Director & CISO
Tuomo Lehtinen
Good Sign Oy
15:00 - 15:10
Tauko
15:10 - 15:50
CX-lähtöinen kulttuuri SaaS-yrityksen kehityskaarella - Miten asiakas pysyy mukana kasvussa?
Partner Manager
Laura Widenäs
Vastuu Group
15:50 - 16:00
Päätöspuheenvuoro

Hinnat

Asiakaskokemuspäivä 2025
790.00
+ alv %
Siirry ostamaan
Asiakaskokemuspäivä 2025 - 3 PACK
2250.00
+ alv %
Siirry ostamaan
Asiakaskokemuspäivä 2025 - 5 PACK
3675.00
+ alv %
Siirry ostamaan
Peruutusehdot

Kun paikka tapahtumaan on ostettu, on osallistuminen sitova. Ilmoittautuminen laskutetaan tilauksen yhteydessä (maksutavat lasku yritykselle tai luottokortti). Jos estyt itse osallistumasta tapahtumaan, voit luovuttaa paikan kollegallesi. Peruutusehdot koskevat myös sairastapauksia. Muutoksista tilaukseen tulee olla yhteydessä info@oppia.fi tai Hanne Leinonen +358 45 359 9999.

Sijainti

Scandic Park
Osoite:
Mannerheimintie 46, Helsinki