Miten rakentaa menestyvä asiakaskokemus?
4.10.2022
Tervetuloa webinaariin: Miten rakentaa menestyvä asiakaskokemus kun asiakkaiden odotukset kasvavat?
Asiakaspalveluviikko on koko henkilöstön yhteinen juttu, asiakaskokemus syntyy yhteistyössä koko henkilöstön kanssa. Asiakkaiden odotukset ovat olleet kasvussa jo vuosia, millä reseptillä organisaatiot voivat tulevaisuudessa onnistua? Entä miten innostaa koko henkilöstö mukaan asiakaslähtöiseen ajatteluun ja asiakaskokemuksen muotoiluun?
Tämä webinaari on maksuton ja osa Asiakaspalveluviikon ohjelmaa. Wave järjestää vuosittain Asiakaspalveluviikon, joka nostaa asiakastyön arvostusta ja motivoi alalla toimivia. Samalla se tarjoaa oivan paikan viestiä ja näkyä positiivisesti. Tutustu Asiakaspalveluviikkoon!
Webinaariasiantuntija
Tuija Wikström, Valo Future Oy
Tuija Wikström on asiakaslähtöisyyden ja paremman asiakaskokemuksen puolestapuhuja, kehittäjä ja tekijä. Vuodesta 2020 hän on toiminut Valo Futuren Customer Success Leadina ja partnerina. Hänellä on pitkä kokemus asiakaskokemuksen kehittämisestä ja hän tuntee hyvin muutosjohtamisen haasteet. Pitkä tausta asiakasymmärryksen sekä liiketoiminnan johtamisen ja kehittämisen parissa sai hänet innostumaan uudenlaisten työkalujen kehittämisestä. Kun maailma muuttuu, myös työkalujen tulee muuttua.
Katso lisää Tuijan kokemuksesta ja verkostoidu!
Liity mukaan Wave asiakaspalveluverkoston jäseneksi!
WAVE on asiakaspalvelun ammatillinen verkosto. Waven yli 100 jäsenorganisaatiota yhdistää halu kehittää asiakaspalvelua. Wave tarjoaa asiakaspalvelun kehittämisen tueksi aktiivisen ja asiantuntevan verkoston, kilpailuja (Vuoden asiakaspalvelu ja henkilökilpailu), koulutuksia, yritysvierailuja sekä ammattilaistapahtumia. Jäsenyys on ostettavissa suoraan Oppiasta!