Mitkä taidot korostuvat asiakaspalvelussa automatisaation lisäännyttyä
3.10.2022
Tervetuloa webinaariin: Mitkä taidot korostuvat asiakaspalvelussa automatisaation lisäännyttyä?
Asiakaspalvelussa hyödynnetään ennen näkemättömissä määrin automaatiota ja robotiikkaa. Millaisia vaatimuksia tämä asettaa asiakaspalvelutyötä tekevien osaamiselle? Mitkä taidot korostuvat aiempaa enemmän? Miten tämä voidaan huomioida rekrytointivaiheessa? Miten yritykset voivat huomioida monimuotoisuuden, yhdenvertaisuuden ja osallistamisen asiakaspalvelutiimeissä?
Tämä webinaari on maksuton ja osa Asiakaspalveluviikon ohjelmaa. Wave järjestää vuosittain Asiakaspalveluviikon, joka nostaa asiakastyön arvostusta ja motivoi alalla toimivia. Samalla se tarjoaa oivan paikan viestiä ja näkyä positiivisesti. Tutustu ASIAKASPALVELUVIIKKOON!
Webinaariasiantuntijat
Jenna Salo työskentelee Futuricella palvelupäällikkönä sekä osallistuu jatkuvien palveluiden kehittämiseen ja Futuricen Tampereen toimiston rekrytointeihin. Jennalla on vahva kokemus IT-palvelunhallinnasta, Service Deskeistä ja näihin liittyvien toimintojen vetämisestä. Jennan sydämen saa sykkimään asiakaskokemuksen, työkulttuurin ja työntekijöiden hyvinvoinnin edistäminen.
Salla Nichol työskentelee Futuricen Service Deskissä järjestelmäasiantuntijana ja tukee jatkuvien palveluiden tiimiä erilaisissa palvelunhallinnan tehtävissä. Sallalla on kokemusta Service Deskissä työskentelystä niin ulkomailla kuin Suomessa, ja hän on ollut mukana luomassa uusia, asiakaskokemusta painottavia Service Deskejä.
Liity mukaan Wave asiakaspalveluverkoston jäseneksi!
WAVE on asiakaspalvelun ammatillinen verkosto. Waven yli 100 jäsenorganisaatiota yhdistää halu kehittää asiakaspalvelua. Wave tarjoaa asiakaspalvelun kehittämisen tueksi aktiivisen ja asiantuntevan verkoston, kilpailuja (Vuoden asiakaspalvelu ja henkilökilpailu), koulutuksia, yritysvierailuja sekä ammattilaistapahtumia. Jäsenyys on ostettavissa suoraan Oppiasta!