Kohti ylivoimaista sujuvuutta ja hyötyä!
5.10.2022
Tervetuloa webinaariin: Kohti ylivoimaista sujuvuutta ja hyötyä!
Tule kuulemaan, miten voit päästä kohti ylivoimaista sujuvuutta ja hyötyä. Webinaarissa saat vastauksia seuraaviin kysymyksiin ja aiheisiin:
- Miten parantaa samanaikaisesti työn arjen sujuvuutta, työhyvinvointia ja asiakaskokemuksia sekä säästää kustannuksissa?
- Miten ihmiset saadaan motivoitumaan sujuvuuden kehittämiseen?
- Mitä hyötyä sujuvuuden kehittämismallin käyttöönotosta? Miten se tapahtuu käytännössä?
- Palvelualan Lean-kehittämisen ja kokemusten johtamisen hyötyjä, havaintoja, hyviä käytäntöjä ja kompastuskiviä.
- Ihmisten kokemuksia ymmärtämällä ja johtamalla edistetään sitoutumista ja strategisten tavoitteiden toteutumista eri tasoilla.
Tämä webinaari on maksuton ja osa Asiakaspalveluviikon ohjelmaa. Wave järjestää vuosittain Asiakaspalveluviikon, joka nostaa asiakastyön arvostusta ja motivoi alalla toimivia. Samalla se tarjoaa oivan paikan viestiä ja näkyä positiivisesti. Tutustu ASIAKASPALVELUVIIKKOON!
Webinaariasiantuntija
Nina Lappalainen, PROINNO Oy:stä on muutoksen arkkitehti, asiakkaan asianajaja ja hyötygeneraattori. Autan vauhdittamaan työn arjen ja palvelujen sujuvuutta, parantamaan tuottavuutta ja ihmisten työhyvinvointia sekä tuottamaan parempia asiakaskokemuksia osana yrityksen DNA:ta.
Autan nivomaan erilaiset ihmiset, kokemukset ja hyödyt yhteiseen suuntaan, rakentamalla luottamusta, purkamalla onnistumisen esteitä. Toimin sillanrakentajana ihmisten ja liiketoiminnallisten tavoitteiden välillä. Katso lisää Ninan kokemuksesta ja verkostoidu!
Lue lisää!
Liity mukaan Wave asiakaspalveluverkoston jäseneksi!
WAVE on asiakaspalvelun ammatillinen verkosto. Waven yli 100 jäsenorganisaatiota yhdistää halu kehittää asiakaspalvelua. Wave tarjoaa asiakaspalvelun kehittämisen tueksi aktiivisen ja asiantuntevan verkoston, kilpailuja (Vuoden asiakaspalvelu ja henkilökilpailu), koulutuksia, yritysvierailuja sekä ammattilaistapahtumia. Jäsenyys on ostettavissa suoraan Oppiasta!
#Leanpalveluissa #asiakaspalveluviikko #SMART #innolean #avainlippupalvelu #kokemustieto