Miten rakennetaan tunteita herättävä digitaalinen asiakaskokemus
6.10.2022
Tervetuloa webinaariin: Lempeä ja Pokkaa – miten rakennetaan tunteita herättävä digitaalinen asiakaskokemus?
Riippumatta toimialasta asiakkaan kohtaaminen on siirtynyt koko ajan enemmän digitaalisiin kanaviin. Katoavatko samalla tunteita herättävät kohtaamiset? Webinaarissa kuulet arjen esimerkkejä miten esimerkiksi chatin, viestien, appin ja puheluiden välityksellä synnytetään mieleenpainuvia digitaalisia tunnekokemuksia toimialalla, joissa asiakas on lähtökohtaisesti yhteydessä huolen tai ongelman vuoksi.
Tämä webinaari on maksuton ja osa Asiakaspalveluviikon ohjelmaa. Wave järjestää vuosittain Asiakaspalveluviikon, joka nostaa asiakastyön arvostusta ja motivoi alalla toimivia. Samalla se tarjoaa oivan paikan viestiä ja näkyä positiivisesti. Tutustu ASIAKASPALVELUVIIKKOON!
Webinaariasiantuntijat
Timo Lappi, Heltin toimitusjohtaja
Vastaan Heltin strategiasta, kulttuurista ja johtamisjärjestelmästä, eli siitä että me kaikki helttiäiset kuljemme samaan suuntaan.
Tanja Kyyhkynen, Heltin ajatustyöläisiin erikoistuneen työterveyden sairaanhoitajien valkku
Vastaan Heltin työterveyden jäsenten, eli palveluitamme käyttävien, ensikontakteista ja innostun asiakaskohtaamisista!
Liity mukaan Wave asiakaspalveluverkoston jäseneksi!
WAVE on asiakaspalvelun ammatillinen verkosto. Waven yli 100 jäsenorganisaatiota yhdistää halu kehittää asiakaspalvelua. Wave tarjoaa asiakaspalvelun kehittämisen tueksi aktiivisen ja asiantuntevan verkoston, kilpailuja (Vuoden asiakaspalvelu ja henkilökilpailu), koulutuksia, yritysvierailuja sekä ammattilaistapahtumia. Jäsenyys on ostettavissa suoraan Oppiasta!