Tulevaisuuden asiakaspalvelun kehittäminen

Kesto:1 t
Kieli:suomi
Teknologia:Oppia (GoToWebinar 3)

7.10.2022

Maksuton webinaari
klo9.00-10.00

Tervetuloa webinaariin: Tulevaisuuden asiakaspalvelun kehittäminen!

Webinaarissa käsitellään tulevaisuuden asiakaspalvelun kehittämistä. Ohjelmassa:

  • Asiointitarpeiden ja odotusten muutos – loppuasiakasnäkökulma
  • Millaisia haasteita asiakastarpeiden muutos asettaa yritysten asiakaspalvelun kehittämiselle?
  • Miten asiakaspalvelukumppani voi auttaa kehittämisessä?
  • Arvoa joka kohtaamisella

Tämä webinaari on maksuton ja osa Asiakaspalveluviikon ohjelmaa. Wave järjestää vuosittain Asiakaspalveluviikon, joka nostaa asiakastyön arvostusta ja motivoi alalla toimivia. Samalla se tarjoaa oivan paikan viestiä ja näkyä positiivisesti. Tutustu ASIAKASPALVELUVIIKKOON!

Webinaariasiantuntijat

Arto Koponen, Asiakaspalveluarkkitehti | First Goal Oy - LinkedIn

  • 25+ vuoden kokemus asiakaspalvelukeskusten kehittämisestä:
    • Asiakaspolut, toimintamallit, prosessit, järjestelmät ja muutosjohtaminen
    • Yhteistoiminta asiakaspalvelun, myynnin ja markkinoinnin jne. välillä.
  • Esimerkkejä asiakaspalvelun kehitysprojekteista: Fortum, Sanoma, S-ryhmä, Säästöpankki, S-Pankki, Vakuutuskeskus, VSP, Helsingin kaupunki, Business Finland, ARA, Hansel, DVV, Työllisyysrahasto
     

Jyri Pouttu, Liiketoimintajohtaja | Vakka-Suomen Puhelin Oy - LinkedIn

  • N. 40 vuotta takana myynnin ja johtamisen eri tehtävissä eri organisaatioissa 
    • Tietoliiikenne, IT ja contact center 
    • Muutosjohtaminen, toimintamallit, prosessit, järjestelmät, ratkaisumyynti
  • Vuodesta 2011 lukien VSP:llä myynnin ja markkinoinnin johtotehtävissä, it- palveluiden vetäjänä ja viimeiset 4 vuotta contact center- liiketoiminnan ja palvelutuotannon johtaminen

Liity mukaan Wave asiakaspalveluverkoston jäseneksi!


WAVE on asiakaspalvelun ammatillinen verkosto. Waven yli 100 jäsenorganisaatiota yhdistää halu kehittää asiakaspalvelua. Wave tarjoaa asiakaspalvelun kehittämisen tueksi aktiivisen ja asiantuntevan verkoston, kilpailuja (Vuoden asiakaspalvelu ja henkilökilpailu), koulutuksia, yritysvierailuja sekä ammattilaistapahtumia. ​​​​​Jäsenyys on ostettavissa suoraan Oppiasta!

Järjestäjä