Oman työn hallinta – Kuinka varmistaa oikeiden asioiden tekeminen?
15.2.2023
WEBINAARITALLENNE: Oman työn hallinta – Kuinka varmistaa oikeiden asioiden tekeminen
Webinaarista sanottua:
Kuuntelijapalaute arvio 4,34/5 ja 96 % suosittelee
- "Todella hyviä käytännön vinkkejä työnhallintaan"
- "Kivoja uusia vinkkejä, konkreettisia neuvoja monelta kantilta ja eri rooleja ajatellen. Tosi hienoa!"
- "Ajankohtainen aihe ja asiat joita voi viedä heti käytäntöön. Hyvä ja selkeä esitys, sopivan pituinen."
- "Selkeä esitystapa, sisältö oli mielenkiintoinen ja sain konkreettisia keinoja hallita työtäni. Asiantuntemus näkyi esityksessä."
- "Selkeä esitys ja itse aihe tuntui ensin kovin isolta ja haastavalta ottaa haltuun, kun on niin kiire ja taasko pitää ottaa joku appi käyttöön, jonne pitää kirjautua ja kirjata. Esityksen myötä olo huojentui, kun asioihin ja haasteisiin on aika yksinkertaisia ratkaisuja. Toki vie aikaa, mutta silti aika helppoa."
Webinaarin esittely
Wave asiakaspalveluverkosto järjestää webinaarin, jossa käydään läpi, kuinka voit resetoida oman työtilanteen ja varmistaa, että teet oikeita asioita. Kaikki lähtee tavoitteista ja niiden myötä yleensä löytyy myös selkeät tekemisen tavoitteet. Myös oman esihenkilön mukaan ottaminen on tärkeää ja tähän kerromme hyvä keinot, joita voit lähteä kokeilemaan vaikka heti webinaarin jälkeen.
Webinaarin ohjelma
- Oman työn tilanne, mitä teen nyt ja mihin aikani menee?
- Mitkä ovat minulle asetetut tavoitteet? Entäpä odotukset?
- Mitä odotat tiimiltäsi ja kuinka seuraat tavoitteiden toteutumista?
- Miten voit saada oman esihenkilösi auttamaan?
Webinaari järjestetään yhdessä Wave-jäsen QualityDeskin kanssa.
Webinaariasiantuntija
Ville Mikkonen on myynnin sekä asiakaspalvelualan ammattilainen. Hän on toiminut contact center alalla jo yli 19 vuotta, aina asiakaspalvelijasta johtoryhmään saakka. Viimeiset vuodet Ville on toiminut yrittäjänä QualityDeskin parissa.
QualityDesk auttaa niin pieniä, kuin suuriakin organisaatioita henkilöstön valmentamisessa sekä myynti- ja asiakaspalveluiden kehittämisessä. Tarjoamme lisäksi erilaisia auditointiratkaisuja muun muassa myynnin ja asiakaspalvelun osalta. Tavoitteenamme on parantaa organisaatioiden työntekijätyytyväisyyttä, sekä auttaa strategian mukaisten tavoitteiden saavuttamisessa! Lue lisää!
Liity mukaan Wave asiakaspalveluverkoston jäseneksi!
Wave on asiakaspalvelun ammatillinen verkosto. Waven yli 100 jäsenorganisaatiota yhdistää halu kehittää asiakaspalvelua. Wave tarjoaa asiakaspalvelun kehittämisen tueksi aktiivisen ja asiantuntevan verkoston, kilpailuja (Vuoden asiakaspalvelu ja henkilökilpailu), koulutuksia, yritysvierailuja sekä ammattilaistapahtumia.
Ota yhteyttä Wave-jäsenyydestä tai osta suoraan Oppiasta!