Sujuvaa asiakaspalvelua kirjoittaen

Kesto:1 t
Kieli:suomi
Teknologia:Oppia (GoToWebinar)

30.3.2023

Maksuton webinaari
klo13.00-14.00

Webinaaritallenne: Sujuvaa asiakaspalvelua kirjoittaen

Webinaarista sanottua:

Kuuntelijapalaute: arvio 4,5/5 ja 100 % suosittelee.

  • Hyvät neuvot sujuvaan viestintään.
  • Puhujan intohimo aiheeseen tarttui ja sai pohtimaan omaa asiakaspalvelutyöskentelyä.
  • Konkreettisia vinkkejä, miten parantaa asiakaspalvelua.
  • Mieti mitä ja miten kirjoitat, miten kohtaat asiakkaan
  • Tätä pitää jalkauttaa, on juuri tapetilla omassakin organisaatiossa, taas kerran
  • Sujuvaa asiakaspalvelua kirjoittaen-webinaari oli loistava! Siis aivan mieletön tietopaketti tunnin setiksi. 

Webinaariesittely

Viestiikö asiakaspalvelunne yhtenäisellä tyylillä? Hallitaanko asiakaspalvelussanne asiakaslähtöinen tapa kirjoittaa? Millaisen mielikuvan haluat yrityksestäsi asiakkaillesi antaa ja toteutuuko se myös asiakaskohtaamisissa verkossa?

Webinaarissa saat vinkkejä onnistuneisiin asiakaskohtaamisiin digiaikana.

Webinaarin järjestää Wave asiakaspalveluverkosto.

Webinaarissa käsitellään mm. seuraavia teemoja:

  1. Millainen on läheinen kirjoitustyyli
  2. Kuinka luodaan kontakti lukijaan ja miksi se on niin tärkeää
  3. Miten viestin saa positiiviseksi
  4. Miten viestitään selkeästi ja ytimekkäästi
  5. Millainen on puhutteleva ja osuva tapa kirjoittaa


Webinaariasiantuntijana

Benjamin Javne, KTM

  • Kokenut ja pidetty kouluttaja, jolla on yli 10 vuoden kokemus
    asiakaspalvelijoiden kouluttamisesta ja asiakaspalvelun kehittämisestä.
  • Erikoisosaamisena kirjallinen asiakaspalvelu, asiakaspalvelun laatu
    ja sen tutkimusmenetelmät
  • Pitkä kokemus asiakaspalvelun kehittämisestä eri alojen organisaatioissa.
  • Kirjoittanut ”Sujuvaa asiakaspalvelua sähköpostitse” -kirjan.


Tutustu Marckwortin asiakaspalvelun valmennuksiin tästä.

Liity mukaan Wave asiakaspalveluverkoston jäseneksi!

Wave on asiakaspalvelun ammatillinen verkosto. Waven yli 100 jäsenorganisaatiota yhdistää halu kehittää asiakaspalvelua. Wave tarjoaa asiakaspalvelun kehittämisen tueksi aktiivisen ja asiantuntevan verkoston, kilpailut Vuoden asiakaspalvelu ja henkilökilpailu, koulutuksia, yritysvierailuja sekä ammattilaistapahtumia.

Ota yhteyttä Wave-jäsenyydestä tai osta suoraan Oppiasta!

 

Järjestäjä