Webinaari: Palvelunhallinnan oikopolku USM-metodilla
26.4.2023
Webinaaritallenne: Palvelunhallinnan oikopolku USM-metodilla
Webinaarista sanottua:
Kuuntelijapalaute: arvio 4,5/5 ja 100 % suosittelee.
-
Erinomainen, tiivistetty tietopaketti. Kiitos!
-
Selkeä esitystapa ja sopiva pituus. Aiheesta on helppo innostua
-
Aihe on työssäni erittäin ajankohtainen ja kiinnostava!
-
Mielenkiintoinen sisältö, hyvin esitetty.
-
Mielenkiintoinen aihe ja asiantunteva puhuja
Webinaariesittely
Tässä webinaarissa kuulet tarkemmin USM:stä eli Unified Service Managementistä. USM-metodi on systeemiajattelusta ammentava suoraviivainen ja looginen metodi palveluntarjoajan ja asiakkaan vuorovaikutuksen tehostamiseen niin palveluiden määrittelyssä kuin palvelunhallinnassakin.
Webinaarissa käydään läpi kaksi USM-metodin käyttötapausta:
- ITILin osa-alueen sovittaminen omaan organisaatioon
- Enterprise Service Managementin palvelun ja sen tukimallin rakentaminen loogisella tasolla
Kohdeyleisönä ovat organisaatioiden palveluiden kehittämiseen, toimittamiseen ja tukemiseen osallistuvat roolit sekä palvelunhallinnan eri osa-alueista vastaavat henkilöt.
Webinaariasiantuntijana
Mikko Korhonen, Wakaru
Mikko Korhonen on palvelunhallinnan, palvelujohtamisen ja muutosjohtamisen valmentaja ja konsultti, jonka erikoisosaamista on turhan mystiikan karsiminen ja viitekehysten sovittaminen toimiviksi käytännöiksi eri kokoisiin organisaatioihin.
Katso lisää USM:stä ja osaamisen kehittämisestä
- Wakarun USM-valmennukset
- Wakarun tulevat valmennukset löydät täältä!
- Blogi: Kaikki irti ITIListä USM-metodilla, eli miten ihmeessä tätä oikein tehdään?
- Wakarun konsultointipalvelut
Webinaarin järjestäjä
Wakaru tarjoaa vuosien kokemuksella parhaita käytäntöjä ja teknologiapalveluita asiakkaidemme liiketoiminnan ja henkilöstön jatkuvan kehittämisen tueksi. Asiakasyrityksemme lukeutuvat Suomen top 100 suurimpiin yrityksiin. Vuosittain valmennamme yli 2500 ammattilaista palvelujohtamisen ja projektijohtamisen edelläkävijöiksi. Olemme sertifioitu ja hyväksytty koulutusorganisaatio (ATO). Asiakastyytyväisyytemme on korkea – lähes 100 % asiakkaistamme suosittelisi palveluitamme myös kollegalleen.
Wakaru @LinkedIn