Diversiteetti palvelupolussa
23.8.2023
Webinaaritallenne: Hurmaa yli miljoona asiakasta ja puoli miljoonaa työntekijää
Haluaisitko, että joka kolmas suomalainen asiakas suosisi teitä? Onko teillä pulaa taitavasta ja motivoituneesta työvoimasta?
Suomessa on 55 000 näkövammaista, 800 000 kuulovammaista, 1,3 miljoonaa yli 65-vuotiasta ja arviolta puoli miljoonaa työkykyistä ja -ikäistä aistivammaista. Suurin osa bisneksistä ei ole osannut kiinnittää heihin huomiota. Tässä on valtava kilpailuetupotentiaali.
Webinaarin asiantuntijat ovat syntymäsokea Heidi Torn ja armeijaurallaan kuulovammautunut Toni Hinkka. He kertovat, miten voit tarjota mahtavan kokemuksen tälle kohderyhmälle rekrytoinnissa, työntekijänä ja asiakkaana. He kertovat myös, miten voit välttää valtavat mainehaitat, joita voi syntyä aistivammaisten syrjinnästä.
Eikä tässä vielä kaikki. Kun näitä asioita tiedostaa ja laittaa kuntoon, niistä hyötyvät myös kaikki aistivammattomat. Asiakas- ja työntekijäkokemukset paranevat valtavasti.
Alla live-osallistujien ajatuksia webinaarista sanapilven muodossa:
Webinaarin järjestäjä
Webinaarin järjestää Wakaru asiakaspalveluverkosto Wave yhdessä Wakarun kanssa. Tervetuloa seuraamaan Wavea LinkedInissä! Wave on osa Wakarua.
Wave erinomaisen asiakaspalvelun puolesta
Wave on asiakaspalvelun ammatillinen verkosto. Waven yli 100 jäsenorganisaatiota yhdistää halu kehittää asiakaspalvelua. Wave tarjoaa asiakaspalvelun kehittämisen tueksi aktiivisen ja asiantuntevan verkoston, kilpailut Vuoden asiakaspalvelu ja henkilökilpailu, koulutuksia, yritysvierailuja sekä ammattitapahtumia. Järjestämme myös Suomen suosituimman asiakaspalvelutempauksen, yhteisöllisen Asiakaspalveluviikon.
Ota yhteyttä Wave-jäsenyydestä tai osta suoraan Oppiasta ja liitä organisaatiosi asiakaspalvelun ammatilliseen verkostoon!