Generatiivinen tekoäly asiakaspalvelussa

Kesto:1 t
Kieli:suomi
Teknologia:Oppia (GoToWebinar)

26.9.2023

Maksuton webinaari
klo9.00-10.00

Webinaaritallenne: Generatiivinen tekoäly asiakaspalvelussa - 4 tärkeää näkökulmaa menestykseen!

 

Webinaarista sanottua

Kuuntelijapalaute: arvio 3,9/5 ja 94 % suosittelee.

  • "Selkeä ja konkreettinen"
  • "Mielenkiintoinen aihe, josta kaipasin lisätietoa omaan työhön liittyen."
  • "Omassa työssäni erittäin ajankohtaista"
  • "Hyvä kokonaisuus"
  • "Mielenkiintoinen aihe"

 

Webinaariesittely

Oletko kiinnostunut tekoälyn mahdollisuuksista asiakaspalvelussa? Etsitkö parhaimmillaan tekoälyratkaisua, joka voi tuoda apua asiakaspalvelutyön arkeen? Tässä webinaarissa Aiwon Jani Jokela ja Kaisa Kiviluoto jakavat käytännön oivalluksia ja tärkeää pohjatietoa tekoälyratkaisujen ja -projektien valinnan ja toteutuksen tueksi.

 

Webinaarissa käydään tarkemmin läpi seuraavia näkökulmia:


  • Miten tekoäly saadaan tukemaan liiketoimintatavoitteitasi ja luomaan todellista lisäarvoa asiakkaillesi?
  • Mitkä tekijät tulee ottaa huomioon lähdeaineistossa?
  • Miten tekoälyn tuottamat oivallukset viedään käytäntöön ja muunnetaan liiketoiminnan päätöksiksi?
  • Miten varmistat tekoälyratkaisun arvontuotannon pitkällä tähtäimellä?

 

Webinaariasiantuntijat


Jani Jokela
Operatiivinen johtaja, Aiwo

Aiwon operatiivisena johtajana toimiva Jani Jokela on ollut mukana kehittämässä Aiwon palvelua aivan sen alkumetreiltä lähtien. Hän on tehnyt paljon yhteistyötä ja käynnistänyt lukuisia tekoälyprojekteja niin suomalaisten kuin ulkomaalaisten asiakaspalveluorganisaatioiden kanssa. Ennen Aiwoa Jani työskenteli 15 vuotta finanssialalla. Hänellä on vahva intohimo liiketoiminnan kehittämiseen asiakaslähtöisyyden ja asiakaskokemuksen avulla.
 

Kaisa Kiviluoto

Aiwon teknisestä tuesta vastaava Kaisa Kiviluoto on keskeisessä roolissa Aiwon asiakkaiden datan määrittelyssä ja valmistelussa tekoälyanalyysejä varten. Lisäksi hän vastaa Aiwon olemassa olevien asiakkaiden asiakastuesta. Kaisa on työskennellyt lähes koko uransa ajan asiakaspalvelun parissa ja hänellä on vahvaa asiantuntemusta erityisesti SaaS-palveluiden teknisestä asiakaspalvelusta. Kaisan mielestä parhaimmillaan tekoälyn hyödyntäminen asiakaspalvelussa auttaa tunnistamaan asiakasprosessien kipupisteitä, vähentää toisteista työtä ja mahdollistaa keskittymisen arvoa tuottaviin asiakaskohtaamisiin.

Aiwo on suomalainen teknologiayritys, joka tuottaa yrityksille tekoälyavusteista ja reaaliaikaista analytiikka niiden eri palvelukanaviin tulevista asiakasyhteydenotoista. Yritys pääsi kolmen parhaan joukkoon UK National Innovations Awards 2023 -innovaatiokilpailussa, jossa etsitään uusia teknologioita, jotka tuottavat liiketoimintatietoa asiakaskokemuksen kehittämiseksi. Aiwo on Salesforcen virallinen ISV-kumppani.

Tutustu Aiwoon

 

Wave erinomaisen asiakaspalvelun puolesta

Wave on asiakaspalvelun ammatillinen verkosto. Waven yli 100 jäsenorganisaatiota yhdistää halu kehittää asiakaspalvelua. Wave tarjoaa asiakaspalvelun kehittämisen tueksi aktiivisen ja asiantuntevan verkoston, kilpailut Vuoden asiakaspalvelu ja henkilökilpailu, koulutuksia, yritysvierailuja sekä ammattitapahtumia. Järjestämme myös Suomen suosituimman asiakaspalvelutempauksen, yhteisöllisen Asiakaspalveluviikon.

Ota yhteyttä Wave-jäsenyydestä tai osta suoraan Oppiasta ja liitä organisaatiosi asiakaspalvelun ammatilliseen verkostoon!

 

Järjestäjä