Uusi Vuoden asiakaspalvelukilpailu – mitä, miksi ja miten?

Kesto:45 min
Kieli:suomi
Teknologia:Oppia (GoToWebinar)

5.9.2023

Maksuton webinaari
klo14.00-14.45

TALLENNE: Uusi Vuoden asiakaspalvelukilpailu – mitä, miten ja miksi?

Katso esittely Waven uudesta kilpailusta, joka on suunnattu kaikille asiakaspalvelufunktioille. Webinaarissa kerromme, millaisille organisaatioille kilpailu sopii ja miksi kannattaa osallistua. Webinaarissa näytämme myös, miten helposti teet kilpailuarviointia.

Webinaarissa vastaamme kysymyksiin

  1. Mitä hyötyä kilpailusta on
  2. Millainen on kilpailun arviointi
  3. Kenelle kilpailu sopii
  4. Miten kilpailuun voi osallistua

Lisäksi näytämme, miten helppoa kilpailuun osallistuminen on!

 

Vuoden asiakaspalvelukilpailu

Kilpailun antaa toimintaansa kehittäville asiakaspalvelutoiminnoille niiden ansaitsemaa arvostusta ja näkyvyyttä, sekä tukea eri metodien ja huimaa vauhtia kehittyvien teknologioiden hyödyntämistä laadukkaan asiakaskokemuksen tuottamisessa. Hyvin organisoitu asiakaspalvelutyö on myös työhyvinvointiteko, sillä tämä toiminto jos mikä on täynnä palkitsevia, merkityksellisiä ja arvoa tuottavia kohtaamisia.

Kilpailun järjestää Wakarun Wave asiakaspalveluverkosto yhteistyössä QualityDeskin kanssa. Kilpailun arviointiasteikko perustuu laajalti modernia asiakaspalvelua huomioivaan COPC-standardiin. Osallistujat suorittavat itsearviointiosuuden QualityDeskin työvälineellä, jonka data jää osallistujaorganisaation omaan käyttöön.

Lue lisää Waven sivuilta

 

Webinaariasiantuntijat

Johanna Rakemaa toimii Wakarulla liiketoimintajohtajana ja vastaa Wakarulla osaamisen kehittämisen palveluista ja Wave asiakaspalveluverkoston toiminnasta. Johannalla on pitkä kokemus asiakaskokemuksen sekä liiketoiminnan kehittämisestä.

Ville Mikkonen on myynnin sekä asiakaspalvelualan ammattilainen. Hän on toiminut contact center -alalla jo yli 19 vuotta, aina asiakaspalvelijasta johtoryhmään saakka. Viimeiset vuodet Ville on toiminut yrittäjänä QualityDeskin parissa.

Sakari Taitonen
Sakarilla on yli 15 vuoden kokemus contact center -alalta. Hän omaa vahvan kokemuksen tulosten analysoinnista sekä muutosten viemisestä organisaatioon. Sakari on erikoistunut myyntitiimien johtamiseen ja valmentamiseen.

 

QualityDesk auttaa niin pieniä, kuin suuriakin organisaatioita henkilöstön valmentamisessa sekä myynti- ja asiakaspalveluiden kehittämisessä. Tarjoamme lisäksi erilaisia auditointiratkaisuja muun muassa myynnin ja asiakaspalvelun osalta. Tavoitteenamme on parantaa organisaatioiden työntekijätyytyväisyyttä, sekä auttaa strategian mukaisten tavoitteiden saavuttamisessa! Lue lisää!

 

Wave erinomaisen asiakaspalvelun puolesta

Wave on asiakaspalvelun ammatillinen verkosto. Waven yli 100 jäsenorganisaatiota yhdistää halu kehittää asiakaspalvelua. Wave tarjoaa asiakaspalvelun kehittämisen tueksi aktiivisen ja asiantuntevan verkoston, kilpailut Vuoden asiakaspalvelu ja henkilökilpailu, koulutuksia, yritysvierailuja sekä ammattitapahtumia. Järjestämme myös Suomen suosituimman asiakaspalvelutempauksen, yhteisöllisen Asiakaspalveluviikon.

Ota yhteyttä Wave-jäsenyydestä tai osta suoraan Oppiasta ja liitä organisaatiosi asiakaspalvelun ammatilliseen verkostoon!

 

Järjestäjä