Henkilöstön hyvinvoinnin ja suorituksen kehittäminen
3.10.2023
Webinaaritallenne: Henkilöstön hyvinvoinnin ja suorituksen kehittäminen
Webinaarista sanottua
Kuuntelijapalaute: arvio 4/5 ja 86,7 % suosittelee.
- "Oli kiva kuulla käytännön kokemuksia ja tuloksia."
- "Osallistujat esiintyivät hyvin, ja informaatio oli laadukasta"
- "Tällaisen ns. tukihenkilön käyttö työyhteisössä olisi minusta äärimmäisen hyvä mahdollisuus ja itselle nousi heti ajatus olisiko minusta tämän tyyppiseen rooliin."
- "Oli mielenkiintoista kuulla pilotin tuloksista sekä mitä palautteita niin esihenkilöt kuin henkilöstö olivat antaneet. Hienoa, että webinaariin osallistui myös yrityksen johto, mikä kertoo siitä, että asiaa pidetään tärkeänä. Oli myös kiva kuulla erilaisista huomioista ja vinkeistä, joita voi mielestäni hyödyntää alasta riippumatta eri yrityksissä. Hyvä esitys kaiken kaikkiaan."
- "Kokonaisvaltainen hyvinvointi on itselle noussut viime vuosien aikana todella tärkeäksi tekijäksi ja sen tärkeyttä yritän avittaa ja jakaa myös muille ympärilläni."
- "Mielenkiintoinen toimi ja olisin kiinnostunut vastaavasta omalla työpaikalla"
- "Mielenkiintoista kuulla HR-ratkaisusta"
- "Konkreettinen aihe"
- "Kiitos miellyttävästä esityksestä, jota oli hyvä seurata ja asiat painui erityisen hyvin mieleen konkreettisilla esimerkeillä!"
VSP:llä Leena Huhtala on tehnyt hyvää työtä ottaen ihmiset kokonaisvaltaisina persoonina haltuun ja luomalla luottamuksellista suhdetta, jotta asiakasneuvojat voivat koska tahansa olla häneen yhteydessä oli kyseessä sitten työasia tai siviiliasia. Leenan työllä olemme merkittävästi saaneet pienenettyä lyhyitä ja luvattomia poissaoloja tänä vuonna. Ihmiset avautuvat aivan eri tavalla Leenalle kuin suoralle esimiehelle.
Tästä me haluamme kovasti jakaa kokemuksia muillekin. Tervetuloa kuuntelemaan, miten voit kehittää henkilöstön hyvinvointia sekä suorituksia asiakaspalvelussa!
Tämä webinaari on maksuton ja osa Asiakaspalveluviikon ohjelmaa. Wave järjestää vuosittain Asiakaspalveluviikon, joka nostaa asiakastyön arvostusta ja motivoi alalla toimivia. Samalla se tarjoaa oivan paikan viestiä ja näkyä positiivisesti. Tutustu Asiakaspalveluviikkoon!
Webinaariasiantuntijat
Webinaarin pääesiintyjänä HR-ryhmäpäällikkö Leena Huhtala ja keskustelijana Jyri Pouttu.
Leena Huhtala, HR-ryhmäpäällikkö, Vakka-Suomen Puhelin Oy
Aloitin VSP:llä vuonna 2018 asiakasneuvojana. Olen toiminut myös lähivalmentajana ja HR- lähivalmentajana. Nuo kaikki askeleet on olleet tarpeelliset tätä nykyistä työtäni ajatellen. Olen käynyt samoja asioita läpi kuin jokainen meidän asiakaspalvelija, joten osaan samaistua heidän iloihin ja suruihin töiden osalta. Elämää jo sen verran takana, että se taas auttaa jutteluissa, kun puhutaan muustakin kuin työasioista.
Nautin työstäni, koska jokainen päivä on erilainen ja jokainen kohtaaminen ainutlaatuinen. Isäni opeista kannan edelleen mukanani mm. kahta asiaa, jotka auttavat tässäkin työssä eli ole aina aidosti läsnä ja vaikeinakin aikoina tunnelin päässä on aina valoa. Haaveilen olevani joskus vielä Mummo muutamalle pikkuiselle.
Jyri Pouttu, Liiketoimintajohtaja, Vakka-Suomen Puhelin Oy
Jyri Poutulla on 40 vuotta takana myynnin ja johtamisen eri tehtävissä eri organisaatioissa. Hän on työskennellyt tietoliikenteen, IT:n sekä contact centerin parissa ja hänellä on kokemusta muutosjohtamisesta, toimintamalleista, prosesseista, järjestelmistä sekä ratkaisumyynnistä. Jyri on työskennellyt vuodesta 2011 lähtien VSP:llä myynnin ja markkinoinnin johtotehtävissä, it-palveluiden vetäjänä ja viimeiset 5 vuotta contact center -liiketoiminnan ja palvelutuotannon johtamisessa.
Webinaari on toteutettu yhteistyössä Wave-jäsen VSP:n kanssa. Tutustu VSP:seen.
Wave erinomaisen asiakaspalvelun puolesta
Wave on asiakaspalvelun ammatillinen verkosto. Waven yli 100 jäsenorganisaatiota yhdistää halu kehittää asiakaspalvelua. Wave tarjoaa asiakaspalvelun kehittämisen tueksi aktiivisen ja asiantuntevan verkoston, kilpailut Vuoden asiakaspalvelu ja henkilökilpailu, koulutuksia, yritysvierailuja sekä ammattitapahtumia. Järjestämme myös Suomen suosituimman asiakaspalvelutempauksen, yhteisöllisen Asiakaspalveluviikon.
Ota yhteyttä Wave-jäsenyydestä tai osta suoraan Oppiasta ja liitä organisaatiosi asiakaspalvelun ammatilliseen verkostoon!