Vaihtoehtoinen väylä löytää ja kouluttaa uusia asiakaspalvelunosaajia
5.10.2023
Webinaaritallenne: Vaihtoehtoinen väylä löytää ja kouluttaa uusia asiakaspalvelunosaajia
Tässä webinaarissa pääset kuulemaan, miten olemme auttaneet yrityksiä kasvattamaan uusia asiakaspalveluosaajia rekrytoivan koulutusohjelman kautta. Kerromme tarkemmin millaisissa tilanteissa julkisen sektorin tukema rekrytoiva koulutusohjelma voi olla vaihtoehtoinen väylä uusien osaajien löytämiseksi, sitouttamiseksi ja rekrytoimiseksi.
Tämä webinaari on maksuton ja osa Asiakaspalveluviikon ohjelmaa. Wave järjestää vuosittain Asiakaspalveluviikon, joka nostaa asiakastyön arvostusta ja motivoi alalla toimivia. Samalla se tarjoaa oivan paikan viestiä ja näkyä positiivisesti. Tutustu Asiakaspalveluviikkoon!
Webinaariasiantuntija
Tiina Mäkinen, Chief Operating Officer, Talentgate
Tiina on auttanut työurallaan satoja osaajapulan parissa kamppailevia yrityksiä ja vastaavasti työuran murrostilanteessa olevia työnhakijoita uusien työunelmien pariin. Tiinalla on reilun 15 vuoden kokemus uusien osaajien kasvattamisesta lukuisille kasvu- sekä osaamispulasta kärsiville aloille: digitaalinen markkinointi, myynti, asiakaspalvelu, asiakkuudenhallinta, taloushallinto ja erityisesti IT/tech -alan osaamisalueet ohjelmistotuotannosta data-analytiikkaan. Tiina työskentelee rakkaudesta tätä lajia kohtaan ja näkee oman työnsä vaikuttavuuden ja merkityksen sekä yksilöiden, yritysten kuin koko yhteiskunnan näkökulmasta. Työelämän ennennäkemättömän murroksen edetessä työuran epäjatkuvuutta tulee vastaan meille monille. Osa meistä tarvitsee tukea eteenpäin näissä tilanteissa. Tiinalle tärkeää on auttaa ihmisiä uuden työn ja uuden osaamisen äärelle ja mahdollistaa sitä kautta myös yritysten kasvu ja kehittyminen.
Wave erinomaisen asiakaspalvelun puolesta
Wave on asiakaspalvelun ammatillinen verkosto. Waven yli 100 jäsenorganisaatiota yhdistää halu kehittää asiakaspalvelua. Wave tarjoaa asiakaspalvelun kehittämisen tueksi aktiivisen ja asiantuntevan verkoston, kilpailut Vuoden asiakaspalvelu ja henkilökilpailu, koulutuksia, yritysvierailuja sekä ammattitapahtumia. Järjestämme myös Suomen suosituimman asiakaspalvelutempauksen, yhteisöllisen Asiakaspalveluviikon.
Ota yhteyttä Wave-jäsenyydestä tai osta suoraan Oppiasta ja liitä organisaatiosi asiakaspalvelun ammatilliseen verkostoon!