Superagenttien aika? Lisää osaamista AI-pohjaisen analytiikan avulla
8.11.2023
Webinaaritallenne: Superagenttien aika? Lisää osaamista AI-pohjaisen analytiikan ja älykkään valmennuksen avulla
Webinaariesittely
Viimeisimmän asiakaspalvelukeskuksen tutkimuksemme mukaan tekoäly koettiin tehokkaimpana työkaluna auttamaan pikemminkin asiakaspalveluagentteja kuin asiakkaita - koska sillä oli potentiaalia parantaa agenttien ja esimiesten osaamista ja tuottavuutta.
Jaan webinaarissani käytännön esimerkkien avulla näkemyksiä vuoden 2023 Asiakaspalvelukeskuksen tilannekatsausraportistamme. Raportti sisältää yli 400 asiakaspalvelukeskuksen johtajan vastauksia keskeisiin kysymyksiin liittyen tärkeimpiin haasteisiin, joita asiakaspalvelukeskukset kohtaavat tänä vuonna, kuten:
- Missä tekoäly vaikuttaa myönteisimmin asiakkaisiin ja agentteihin?
- Mikä on tulevaisuuden agenttien tärkein taito?
- Kuinka voin parantaa agenttien osallistumista ja pysyvyyttä?
- Kuinka valmennus ja analytiikka voivat tehostaa työntekijöiden tuottavuutta?
Jos olet utelias siitä, miten muut asiakaspalvelukeskukset vastaavat näihin haasteisiin, rekisteröidy tänään!
Webinaariasiantuntija
Timo Hurula, WEM Executive Finland, Calabrio
Timo johtaa Calabrion myyntiä Suomessa ja konsultoi asiakaspalvelukeskusjohtajia kaikenkokoisissa yrityksissä eri toimialoilla. Hänen osaamisensa kattaa kaikki työvoimastrategian elementit, resurssien ennustamisen ja suunnittelun, valmennuksen ja laadunhallinnan sekä tekoälyyn perustuvan analytiikan asiakkaiden ja työntekijöiden kesken.
Wave erinomaisen asiakaspalvelun puolesta
Wave on asiakaspalvelun ammatillinen verkosto. Waven yli 100 jäsenorganisaatiota yhdistää halu kehittää asiakaspalvelua. Wave tarjoaa asiakaspalvelun kehittämisen tueksi aktiivisen ja asiantuntevan verkoston, kilpailut Vuoden asiakaspalvelu ja henkilökilpailu, koulutuksia, yritysvierailuja sekä ammattitapahtumia. Järjestämme myös Suomen suosituimman asiakaspalvelutempauksen, yhteisöllisen Asiakaspalveluviikon.
Ota yhteyttä Wave-jäsenyydestä tai osta suoraan Oppiasta ja liitä organisaatiosi asiakaspalvelun ammatilliseen verkostoon!