Digitaalinen liiketoiminta toiminnallisen arkkitehtuurin avulla

Kesto:45 min
Kieli:suomi
Teknologia:Oppia (GoToWebinar)

26.1.2024

Maksuton webinaari
klo13.00-13.45

Webinaaritallenne: Digitaalinen liiketoiminta toiminnallisen arkkitehtuurin avulla

Webinaarista sanottua

Kuuntelijapalaute: arvio 3,9/5 ja 90 % suosittelee.

  • "Osaaminen alasta, selkeä esiintyminen"

  • "Arkkitehtuurin ja projektinhallinnan yhdistäminen"

 

Webinaari on osa Palvelujohtamisen perjantaikahvit -webinaarisarjaa paremman palvelujohtamisen asialla! Katso kaikki julkaistut perjantaikahvit tästä.

Digitaaliset tuotteet ja palvelut ovat erottamaton osa käytännöllisesti katsoen kaikkien tämän päivän organisaatioiden toimintaa. Joko digitaalista teknologiaa toimitetaan liiketoimintana ulkoisille asiakkaille, tai sisäisinä palveluina omille liiketoiminnoille. Vähintäänkin digitaalisuus näkyy ja vaikuttaa erilaisina työkaluina ja välineinä, joita organisaatiot käyttävät päivittäisessä toiminnassaan. Kenellekään ei liene enää epäselvää, että oikea-aikaisesti tuotetut, tarpeita vastaavat ja laadukkaat digitaaliset tuotteet ja palvelut ovat elinehto meille kaikille.

Palvelujohtamisen perjantaikahvien viidennessä osassa Justinin Aki Lähteenmäki kertoo, miten digitaalinen liiketoiminta otetaan haltuun toiminnallisen arkkitehtuurin avulla.

Tämä perjantaikahvi järjestetään yhteistyössä Justinin kanssa.

 

Katso myös


Tutustu blogeihin

Lue Justinin blogi: Parempaa digitaalista liiketoimintaa IT4IT™ V3:n avulla

Lue blogi Wakarun sivuilta: Mutta mitä eroa on IT4IT versioiden 3 ja 2.1 välillä?

 

Palvelujohtamisen perjantaikahvit

Wakaru taitavine kumppaneineen on paremman palvelujohtamisen asialla. Järjestämme yhdessä säännöllisesti palvelujohtamisen teemawebinaareja sekä sparraustuokioita. Palvelujohtamisen perjantaikahveilla käsitellään palvelujohtamisen eri aihealueita ja niiden yhteisvaikutusta menestyvään palveluliiketoimintaan. Aiheita käsitellään lyhyesti ja käytännönläheisesti, tavoitteena herättää ajatuksia ja jakaa vinkkejä asioiden hyödyntämiseen omassa organisaatiossa ja siten tukea jatkuvaa kehitystä.

Aiheina ovat esimerkiksi tiedonhallinta, monitoimittajaympäristöt, ihmislähtöisyys, kulttuuri- ja tiimityötaidot, johtaminen – myös muutosjohtaminen, innovointi, tietämyksenhallinta. Organisaation sisäisien katsontakantojen lisäksi pureudutaan asiakaslähtöisyyteen ja asiakaskokemukseen vaikuttaviin asioihin.

  • 29.9.2023: Osa 1: Palvelujohtamisen kokonaiskuva ja osaamispolut
  • 13.10.2023: Osa 2: Data digitaalisten palvelujen kulmakivenä
  • 3.11.2023: Osa 3: Arvovirrat ja niiden kehittäminen
  • 15.12.2023: Osa 4: Asiakaspolun tuki asiakaskokemuksen kehittämiseen
  • 26.1.2024: Osa 5: Digitaalinen liiketoiminta haltuun toiminnallisenarkkitehtuurin avulla
  • Katso kaikki julkaistut perjantaikahvit tästä.

 

Webinaariasiantuntija


Aki Lähteenmäki, Justin

Aki on työskennellyt palveluiden johtamisen ja kehittämisen parissa yli 20 vuoden ajan. Hän osallistuu edelleen aktiivisesti Justinin asiakasprojekteihin, sekä vastaa tuotejohtajan roolissa Justin palveluiden ja sisältöjen kehittämisestä.

 

Justin Group Oy on vuonna 2015 perustettu riippumaton asiantuntijayritys, joka tuottaa muotoilevan palvelunhallinnan koulutus- ja asiantuntijapalveluja. Palveluissamme yhdistyy vankka palvelunhallinnan, palvelukehityksen ja -johtamisen osaaminen palvelumuotoilun hyväksi havaittuihin menetelmiin.

Autamme asiakkaitamme tuottamaan parempia, arvoa tuottavia palveluita, jotka ovat myös kannattavia ja täyttävät liiketoiminnalliset vaatimukset. Parempien palveluiden tuottaminen on mahdollista, kun palvelu ymmärretään ja suunnitellaan kokonaisuutena, sekä asiakkaan, että tuottajan näkökulmasta.

Justin @LinkedIn

 

Katso myös

Webinaarin järjestäjä

Wakaru on osaamistalo, jonka ammattilaiset auttavat vahvalla kokemuksellaan asiakkaitaan onnistumaan. Tarjoamme vuosien kokemuksella parhaita käytäntöjä asiakkaiden liiketoiminnan ja henkilöstön jatkuvan kehittämisen tueksi. Asiakasyrityksemme lukeutuvat Suomen top 100 suurimpiin yrityksiin. Vuosittain valmennamme lähes 3 000 ammattilaista palvelujohtamisen ja projektijohtamisen edelläkävijöiksi ja järjestämiimme tapahtumiin osallistuu 4 500 ammattilaista. Asiakastyytyväisyytemme on korkea – lähes 100 % asiakkaistamme suosittelisi palveluitamme myös kollegalleen. Olemme sertifioitu ja hyväksytty koulutusorganisaatio (ATO, Authorized Training Organisation).

Wakaru @LinkedIn

Järjestäjä