Näin teet asiakaspalvelusta yrityksen kilpailuvaltin

Kesto:1 t
Kieli:suomi
Teknologia:Oppia (GoToWebinar)

21.3.2024

Maksuton webinaari
klo13.00-14.00

Webinaaritallenne: Trendit ja vinkit – Näin teet asiakaspalvelusta yrityksen kilpailuvaltin

Webinaarista sanottua

Kuuntelijapalaute: arvio 4,3/5 ja 100 % suosittelee.

  • "Aihe ajankohtainen oman työn kannalta."
  • "Hyvä ja konkreettinen esitys"
  • "Hyvin jäsennelty kokonaisuus."
  • "Kiinnostava aihe"
  • "Aihe on ajankohtainen ja siksi kiinnostava."
  • "Laaja kokemus eri aloilta joten kokemus oli laaja jota peilautui webinaarissa."
  • "Kiitos paljon, erittäin hyvä esitys."

 

Liity mukaan huippuasiantuntijoiden, Arto Koposen ja Marko Sahan webinaariin, jossa pääset syvemmälle asiakaspalvelun kehittämisen maailmaan oppimalla:

  • Tunnistamaan ja voittamaan tyypilliset kehittämishaasteet
  • Suunnittelemaan ja systematisoimaan strategiset kehittämisen osa-alueet
  • Hyödyntämään asiakasdataa ja teknologiaa tehokkaasti
  • Osallistamaan asiakkaat ja työntekijät kehittämiseen
  • Mittaamaan toimintaa ketterästi ja oppimaan jatkuvasti
  • Johtamaan aktiivista muutosta

Tulevaisuuden asiakaspalvelun ytimessä ovat loistava asiakas- ja työntekijäkokemus. Webinaarin päätteeksi pureudutaan siihen, miten voit hyödyntää trendikkäitä AI- ja CRM-teknologioita digitaalisen asiakaspalvelun kehittämisessä.

Älä jää paitsi mahdollisuudesta viedä yrityksesi asiakaspalvelu uudelle tasolle. Rekisteröidy nyt ja varmista paikkasi tulevaisuuden menestyksekkään asiakaskokemuksen rakentajien joukossa!

 

Webinaariasiantuntijat

Arto Koponen on kokenut asiakaspalveluarkkitehti, jonka intohimona on luoda huippuluokan asiakaskokemuksia. Hänen yli 25 vuoden mittainen ura on omistettu asiakaspalvelukeskusten kehittämiselle, ja hän auttaa mielellään mm. seuraavissa kehittämisen alueissa: asiakaspolut, toimintamallit, prosessit, järjestelmät, kollaboraatio, muutosjohtaminen.

Marko Saha on huippuosaaja liiketoiminnan ketterässä kehittämisessä ja johtamisessa, ja hänellä on yli 15 vuoden kokemus alalta. Hänen asiantuntemuksensa kattaa laajasti asiakaspalvelun ja liiketoiminnan kehittämis- ja muutoshankkeiden suunnittelun, toteutuksen ja johtamisen. Marko on myös mestari liiketoiminnan ja palveluprosessien mallinnuksessa, kehittämisessä ja digitalisoinnissa.

 

First Goal Oy on vuonna 2007 perustettu digitaalisen ja monikanavaisen asiakaspalvelun kehittämiseen erikoistunut puolueeton konsultointi- ja asiantuntijayritys.

 

Katso myös

 

Wave erinomaisen asiakaspalvelun puolesta

Wave on asiakaspalvelun ammatillinen verkosto. Waven yli 100 jäsenorganisaatiota yhdistää halu kehittää asiakaspalvelua. Wave tarjoaa asiakaspalvelun kehittämisen tueksi aktiivisen ja asiantuntevan verkoston, kilpailut Vuoden asiakaspalvelu ja henkilökilpailu, koulutuksia, yritysvierailuja sekä ammattitapahtumia. Järjestämme myös Suomen suosituimman asiakaspalvelutempauksen, yhteisöllisen Asiakaspalveluviikon.

Ota yhteyttä Wave-jäsenyydestä tai osta suoraan Oppiasta ja liitä organisaatiosi asiakaspalvelun ammatilliseen verkostoon!

 

Järjestäjä