Osallistumisen merkitys palveluiden ja toimintatapojen kehittämisessä
3.4.2024
Webinaaritallenne: People are the Heart, Technology is a Tool – Osallistumisen merkitys palveluiden ja toimintatapojen kehittämisessä
Webinaarista sanottua
- "Esimerkit elävästä elämästä"
- "Asiakaspalvelun erityis- ja erottautumistekijät"
Mikä teki palvelusta Suomen parhaan? Miten huomioidaan erilaiset asiakkaat, ja saadaan henkilöstö mukaan kehittämään toimintaa? Ajatusta "People are the Heart, Technology is a Tool” pidän tärkeänä ohjenuorana tekemisessäni. Miksi asiakaskokemus on arvokasta?
Emme oleta, vaan selvitämme. Asiakkaat ja henkilöstö osallistuvat digitaalisten palveluiden ja toiminnan kehittämiseen sen kaikissa vaiheissa. Tavoitteenamme on helposti saavutettavat, laadukkaat ja asiakaslähtöiset palvelut sekä tehokkaampi ja mielekkäämpi työskentely. Kokeilemme käytännössä ja teemme yhdessä.
- Aidon osallistumisen voima. CASE: Suomen paras verkkopalvelu.
- Palvelua kaikille. CASE: Näkörajoitteinen digipalvelun kehittäjänä.
- Mieleenpainuvaa toiminnan kehittämistä. CASE: Ilmianna pakkopulla!
Webinaariasiantuntija
Tiina Salonen, ICT projektipäällikkö & palvelumuotoilija, Vaasan kaupunki
Tiina Salonen toimii palvelumuotoilijana ja projektipäällikkönä Vaasan kaupungin Digitalisaatio ja innovaatiot -tiimissä. Hän luotsasi verkkopalvelu-uudistuksen, joka valittiin Suomen parhaaksi. Tiina työskentelee parhaillaan asiakaskokemuksen, asioinnin ja asiakaspalvelun, automaation hyödyntämisen ja toimintatapojen uudistamisen kehittämisprojekteissa. Hän on viestinnän, IT:n ja projektityön sekatyöläinen, joka vannoo ihmiskeskeisen tekemisen nimeen.
Katso myös
- Asiakaspalvelupäivän webinaari: Kriittinen ajattelu asiakaspalvelussa
- Asiakaskokemuspäivä 2024
- Asiakaspalvelun osaamispolku
Webinaarin järjestäjät
Wave erinomaisen asiakaspalvelun puolesta
Wave on asiakaspalvelun ammatillinen verkosto. Waven yli 100 jäsenorganisaatiota yhdistää halu kehittää asiakaspalvelua. Wave tarjoaa asiakaspalvelun kehittämisen tueksi aktiivisen ja asiantuntevan verkoston, kilpailut Vuoden asiakaspalvelu ja henkilökilpailu, koulutuksia, yritysvierailuja sekä ammattitapahtumia. Järjestämme myös Suomen suosituimman asiakaspalvelutempauksen, yhteisöllisen Asiakaspalveluviikon.
Ota yhteyttä Wave-jäsenyydestä tai osta suoraan Oppiasta ja liitä organisaatiosi asiakaspalvelun ammatilliseen verkostoon!
Wakaru on osaamistalo, jonka ammattilaiset auttavat vahvalla kokemuksellaan asiakkaitaan onnistumaan. Tarjoamme vuosien kokemuksella parhaita käytäntöjä asiakkaiden liiketoiminnan ja henkilöstön jatkuvan kehittämisen tueksi. Asiakasyrityksemme lukeutuvat Suomen top 100 suurimpiin yrityksiin. Vuosittain valmennamme lähes 3 000 ammattilaista palvelujohtamisen ja projektijohtamisen edelläkävijöiksi ja järjestämiimme tapahtumiin osallistuu 4 500 ammattilaista. Asiakastyytyväisyytemme on korkea – lähes 100 % asiakkaistamme suosittelisi palveluitamme myös kollegalleen. Olemme sertifioitu ja hyväksytty koulutusorganisaatio (ATO, Authorized Training Organisation).
Wakaru @LinkedIn