Millaisista lähtökohdista on mahdollista saada upeita onnistumisia
17.5.2024
Webinaaritallenne: Case Apotti: Kasvutarina
Millaisista lähtökohdista on mahdollista saada upeita onnistumisia
Webinaarista sanottua:
Kuuntelijapalaute: arvio 4,5/5 ja 100 % suosittelee
- "Mielenkiintoinen - sisältö oli toteutettu kivasti."
- "Erittäin selkeästi ja hyvin esitetty kasvumatka."
Webinaarin esittely:
Tervetuloa webinaariin, jossa apottilaiset kertovat Apotin asiakaspalvelusta! Kyseessä on hieno kasvutarina ja saamme kuulla tarkemmin, millaisista lähtökohdista on mahdollista saada upeita onnistumisia. Apotti on yksi Wave-jäsenistä ja saavutti kisamenestystä Vuoden asiakaspalvelukilpailussa 2023. Apotin kisatiedotteen voit lukea tästä.
Tule tutustumaan Apotin asiakaspalveluun ja apottilaisiin, joilla huumorintaju on kaiken keskiössä. Töitä ei tehdä pönöttämällä vaan pilke silmäkulmassa. Välillä sieltä silmäkulmasta valuu vesi, kun vedet silmissä nauretaan. Apotilla porukka on yhtä suurta työperhettä ilman kankeita hierarkioita. Ympäristö, missä jokainen saa olla oma itsensä ja toteuttaa itseään. Lisäksi organisaatiossa on pyritty mahdollistamaan "perusduunin" lisäksi mahdollisuus lisätehtäviin työn mielekkyyden ylläpitämiseksi.
Webinaarissa kuulet Apotin menestyksen avaimista, kuten prosesseista, järjestäytymisestä ja työyhteisön hengestä.
llmoittaudu mukaan webinaariin!
Webinaarin teemoina
Prosessit
- Miksi on tärkeää perehdyttää eri taustaiset työntekijät yhteiseen kieleen ja toimintamalleihin sekä miten ITIL4 voi tukea tässä?
- Miten koko homma rakennettiin tyhjästä ja saadaan koulutettua asiat sote-taustaisille?
- Miten rakennettua koko ajan parannetaan ja ylläpidetään?
Järjestäytyminen
- SMO:n tuki, yhteistyö sovelluskehityksen ja tukitiimin kanssa, siiloista poistuminen
- Ajan hermolla ja sen edellä oleminen
- Miten on tunnistettu tarpeita ja reagoitu niihin sekä muovattu tarpeeseen sopivaa tiimirakennetta erityisesti tukipalveluissa?
Työyhteisön henki
- Oman työn arvostus ja ymmärrys työn tärkeydestä, rennolla otteella asioiden tekeminen
- Miten on kuunneltu työntekijöitä, rakennettu avoimesti keskusteleva ilmapiiri ja varmistettu psykologinen turvallisuus?
Webinaariasiantuntijat
Janna Nadav, Asiakaspalvelupäällikkö, Oy Apotti Ab
Tanja Pakkala, Palvelunhallintapäällikkö, Oy Apotti Ab
Terhi Palokangas, Asiakaspalvelupäällikkö, Oy Apotti Ab
Oy Apotti Ab luo kestävää hyvinvointia digitaalisilla ratkaisuilla. Yhtiön tavoitteena on tarjota kattavin ja edistyksellisin ratkaisu sosiaali- ja terveydenhuollon tarpeisiin. Yhtiön liikevaihto vuonna 2022 oli 154,5 miljoonaa euroa. Apotti-järjestelmää käyttää noin 47 000 sosiaali- ja terveydenhuollon ammattilaista. Apotin Maisa-asiakasportaalilla on yli 1,1 miljoonaa kansalaiskäyttäjää. Lue lisää Apotin sivuilta
Katso myös
- Vuoden asiakaspalvelukilpailu
- Esittely- ja infotilaisuus -tallenne: Vuoden asiakaspalvelukilpailu
- Asiakaspalvelun osaamispolku
- Wave-jäsenyys
Wave erinomaisen asiakaspalvelun puolesta
Wave on asiakaspalvelun ammatillinen verkosto. Waven yli 100 jäsenorganisaatiota yhdistää halu kehittää asiakaspalvelua. Wave tarjoaa asiakaspalvelun kehittämisen tueksi aktiivisen ja asiantuntevan verkoston, kilpailut Vuoden asiakaspalvelu ja henkilökilpailu, koulutuksia, yritysvierailuja sekä ammattitapahtumia. Järjestämme myös Suomen suosituimman asiakaspalvelutempauksen, yhteisöllisen Asiakaspalveluviikon.
Ota yhteyttä Wave-jäsenyydestä tai osta suoraan Oppiasta ja liitä organisaatiosi asiakaspalvelun ammatilliseen verkostoon!