Miten hyödyntää tekoälyä tehokkaasti asiakaspalvelussa?
23.5.2024
Webinaaritallenne: Tekoäly sijoituksena: Miten hyödyntää tekoälyä tehokkaasti asiakaspalvelussa?
Webinaarista sanottua:
Kuuntelijapalaute: arvio 4,5/5 ja 100 % suosittelee
- "Hyvä ja informatiivinen kokonaisuus kiinnostavasta aiheesta."
- "Monipuolinen kattaus tekoälystä asiakaspalvelussa. Sujuvia ja mielenkiintoisia esityksiä, joissa hyviä esimerkkejä ja nostoja. Plussaa hyvästä kirjallisesta materiaalista."
Webinaarin esittely:
Haluatko oppia, miten tekoäly tehostaa asiakaspalvelua? Kiinnostaako sinua, miten järjestää tietoturva-asiat tekoälyn hyödyntämisessä? Entä miten varmistat, että investointisi tekoälyyn on kannattava?
Liity 23.5.2024 webinaariimme, jossa asiantuntijat avaavat tekoälyn parhaita käytäntöjä asiakaspalvelussa. Saat vastauksia kysymyksiin kuten:
- Kuinka voimme hyödyntää tekoälyä tehokkaasti asiakaspalvelussa?
- Miten varmistamme, että tekoälyä käytetään turvallisesti ja luottamuksellisesti?
- Kuinka teemme tekoälystä tuottavan investoinnin, tunnistamme sen käyttökohteet ja varmistamme onnistuneet kokeilut?
Tämä webinaari antaa sinulle konkreettisia vinkkejä tekoälyyn asiakaspalvelussa, tekoälyn turvalliseen käyttöön sekä siihen, miten tehdä tekoälystä hyvä sijoitus omassa organisaatiossasi. Webinaari toteutetaan yhteistyössä Wave-jäsen First Goalin kanssa.
Älä jää paitsi tästä mahdollisuudesta! Rekisteröidy nyt ja varmista paikkasi!
Etkö pääse live-lähetykseen? Ei huolta, ilmoittautuneena saat tiedon,kun tallenne on katsottavissa. Kannattaa siis ilmoittautua mukaan!
Webinaariasiantuntijat
Mika Hakanen on kokenut asiakaspalveluarkkitehti, jonka intohimona on taikoa maailmanluokan asiakaspalvelua eri organisaatioille. Hänellä on yli 25 vuoden kokemus asiakaspalvelun kehittämisestä niin asiakaspoluista, toimintamalleista, prosesseista, järjestelmistä, kuin muutosjohtamisesta.
Arto Koponen on kokenut asiakaspalveluarkkitehti, jonka intohimona on luoda huippuluokan asiakaskokemuksia. Hänen yli 25 vuoden mittainen ura on omistettu asiakaspalvelukeskusten kehittämiselle, ja hän auttaa mielellään mm. seuraavissa kehittämisen alueissa: asiakaspolut, toimintamallit, prosessit, järjestelmät, kollaboraatio, muutosjohtaminen.
Juho Ranta on kokenut tietoturvan ammattilainen ja yksi 2NS:n perustajaosakkaista. Juho toimii CTO:na 2NS:llä ja hän omaa tietoturva-alalta yli viidentoista vuoden kokemuksen, johon sisältyy tietoturvan johtamisen konsultointia sekä teknisiä tietoturvatestauksen toimeksiantoja merkittävillä suomalaisille organisaatioille.
First Goal Oy on vuonna 2007 perustettu digitaalisen ja monikanavaisen asiakaspalvelun kehittämiseen erikoistunut puolueeton konsultointi- ja asiantuntijayritys.
Katso myös
- Asiakaskokemuspäivä 13.11.2024
- Vuoden asiakaspalvelukilpailu
- Asiakaspalvelun osaamispolku
- Wave-jäsenyys
Wave erinomaisen asiakaspalvelun puolesta
Wave on asiakaspalvelun ammatillinen verkosto. Waven yli 100 jäsenorganisaatiota yhdistää halu kehittää asiakaspalvelua. Wave tarjoaa asiakaspalvelun kehittämisen tueksi aktiivisen ja asiantuntevan verkoston, kilpailut Vuoden asiakaspalvelu ja henkilökilpailu, koulutuksia, yritysvierailuja sekä ammattitapahtumia. Järjestämme myös Suomen suosituimman asiakaspalvelutempauksen, yhteisöllisen Asiakaspalveluviikon.
Ota yhteyttä Wave-jäsenyydestä tai osta suoraan Oppiasta ja liitä organisaatiosi asiakaspalvelun ammatilliseen verkostoon!