Case: Palveluprosesseihin tehoa kuntokartoituksella
31.1.2025
Haluatko parantaa organisaatiosi palveluprosessien tehokkuutta ja laatua? Webinaarista saat käytännönläheisen katsauksen siihen, miten prosessien kuntokartoituksella tunnistat kehityskohteet, arvioit kypsyystasoa ja varmistat prosessien vastaavuuden organisaation nykytilanteen ja parhaiden käytäntöjen, kuten ITIL:n, vaatimusten kanssa.
Syvennymme webinaarissa casen kautta kuntokartoitukseen ja siihen, mitä tukea se tarjoaa prosessien kehittämiseen ja ylläpitämiseen. Toteutamme Wakarulla kartoituksia yhdessä kumppanimme Tribonen kanssa. Tutustu kuntokartoitukseen täällä!
Tule mukaan oppimaan, miten palveluprosessien kuntokartoitus voi tuoda kaivattua tehoa ja kehitystä organisaatioosi!
Kenelle webinaari sopii?
- Palveluiden ja prosessien johtamisesta vastaavat
- IT- ja liiketoimintaprosessien kehittäjät
- Kaikki, jotka haluavat saada selkeän kuvan palveluprosessiensa tilasta ja kehitysmahdollisuuksista
Webinaarin sisältö
- Miksi prosessien kuntokartoitus kannattaa?
- Miten prosessikartoitus käytännössä toteutetaan?
- Case-esimerkki: Prosessien kehitys kuntokartoituksen pohjalta – oppeja ja konkreettisia tuloksia
- Vinkit onnistuneeseen prosessikartoitukseen ja keinot sudenkuoppien välttämiseen
Miksi kannattaa osallistua?
- Saat selkeät askeleet, joiden avulla voit kartoittaa ja kehittää organisaatiosi prosesseja.
- Ymmärrät, kuinka prosessien kuntokartoitus tukee liiketoiminnan tavoitteita ja asiakastyytyväisyyttä.
Webinaari on osa Palvelujohtamisen perjantaikahvit -webinaarisarjaa paremman palvelujohtamisen asialla!
Webinaari tallennetaan ja ilmoitamme ilmoittautuneille, kun tallenne on katsottavissa. Live-lähetyksessä on mahdollisuus myös yleisökysymyksille.
Webinaariasiantuntijat
Tero Matinlassi toimii Tribonen toimitusjohtajana. Hän on palvelujohtamisen kokenut ammattilainen, jolla on erityisen hyvä osaaminen palvelunhallinnan prosessien kehittämisestä sekä erilaisten teknologioiden hyödyntämisestä. Teron luotsaaman ja Wakarun kumppanina toimivan Tribonen opeilla moni organisaatio on varmistanut tehokkaat ja elinvoimaiset prosessit, jotka ovat tärkeitä ketterän muutoskyvykkyyden ylläpitämisessä nopeasti muuttuvissa toimintaympäristöissä.
Johanna Rakemaa toimii Wakarulla liiketoimintajohtajana ja vastaa Wakarulla osaamisen kehittämisen palveluista ja Wave asiakaspalveluverkoston toiminnasta. Johannalla on pitkä kokemus asiakaskokemuksen sekä liiketoiminnan kehittämisestä.
Palvelujohtamisen perjantaikahvit
Wakaru taitavine kumppaneineen on paremman palvelujohtamisen asialla. Järjestämme yhdessä säännöllisesti palvelujohtamisen teemawebinaareja sekä sparraustuokioita. Palvelujohtamisen perjantaikahveilla käsitellään palvelujohtamisen eri aihealueita ja niiden yhteisvaikutusta menestyvään palveluliiketoimintaan. Aiheita käsitellään lyhyesti ja käytännönläheisesti, tavoitteena herättää ajatuksia ja jakaa vinkkejä asioiden hyödyntämiseen omassa organisaatiossa ja siten tukea jatkuvaa kehitystä. Katso lisää perjantaikahveja tästä.
Webinaarin järjestäjä
Wakaru on osaamistalo, jonka ammattilaiset auttavat vahvalla kokemuksellaan asiakkaitaan onnistumaan. Tarjoamme vuosien kokemuksella parhaita käytäntöjä asiakkaiden liiketoiminnan ja henkilöstön jatkuvan kehittämisen tueksi. Asiakasyrityksemme lukeutuvat Suomen top 100 suurimpiin yrityksiin. Vuosittain valmennamme lähes 3 000 ammattilaista palvelujohtamisen ja projektijohtamisen edelläkävijöiksi ja järjestämiimme tapahtumiin osallistuu 4 500 ammattilaista. Asiakastyytyväisyytemme on korkea – lähes 100 % asiakkaistamme suosittelisi palveluitamme myös kollegalleen. Olemme sertifioitu ja hyväksytty koulutusorganisaatio (ATO, Authorized Training Organisation).
Wakaru @LinkedIn