Asiakaspalvelun haastavien tilanteiden hallinta

Kesto:1 t
Kieli:suomi
Teknologia:Zoom

26.11.2025

Maksuton webinaari
klo9.00-10.00

Lämpimästi tervetuloa webinaariin!

Kun itsepalvelukanavat ja botit hoitavat helpot yhteydenotot, jää asiakaspalvelijoille entistä enemmän monimutkaisia ja tunnepitoisia asiakaskohtaamisia. Näissä hetkissä ratkaistaan, menettääkö yritys asiakkaan – vai voittaako hänet puolelleen. 

Tämä koulutus antaa käytännön keinot hallita vaikeita asiakastilanteita tavalla, joka säilyttää ja jopa parantaa asiakkaan kokemuksen. Tämä mahdollistaa entistä tasalaatuisemman asiakaspalvelun sekä totta kai, asiakkaan arvon kasvattamisen.  

Kenelle?

Koulutus sopii asiakaspalvelijoille, asiakaspalvelun lähiesihenkilöille sekä valmentajille ja johtajille, jotka haluavat varmistaa tasalaatuiset ja laadukkaat asiakaskohtaamiset omassa yrityksessään. 

Webinaarissa käydään läpi muun muassa:

  • Haastavien asiakkaiden kohtaamisen taidot.
  • Tunneälyn hyödyntäminen ja paineenhallinta. 
  • Käytännön esimerkkejä haastavista tilanteista ja toimivasta ratkaisuista. 

Webinaari järjestetään Wave-jäsen QualityDeskin kanssa. Seuraa yritystä LinkedInissä tästä.

Etkö pääse live-lähetykseen? Ei huolta, ilmoittautuneena saat tiedon, kun tallenne on katsottavissa. Kannattaa siis ilmoittautua mukaan!

 

Valmentaja

Ville Mikkonen on myynnin sekä asiakaspalvelualan ammattilainen. Hän on toiminut contact center alalla jo yli 20 vuotta, aina asiakaspalvelijasta johtoryhmään saakka. Tällä hetkellä Ville toimii yrittäjänä sekä operatiivisena johtajana QualityDeskin parissa.
 

Yhteistyössä

Tämä webinaari toteutetaan yhdessä QualityDeskin kanssa.

QualityDesk auttaa niin pieniä, kuin suuriakin organisaatioita henkilöstön valmentamisessa sekä myynti- ja asiakaspalveluiden kehittämisessä. Tarjoamme lisäksi erilaisia auditointiratkaisuja muun muassa myynnin ja asiakaspalvelun osalta. Tavoitteenamme on parantaa organisaatioiden työntekijätyytyväisyyttä, sekä auttaa strategian mukaisten tavoitteiden saavuttamisessa! Lue lisää!

 

Liity mukaan Wave asiakaspalveluverkoston jäseneksi!

Wave on asiakaspalvelun ammatillinen verkosto. Waven 100 jäsenorganisaatiota yhdistää halu kehittää asiakaspalvelua. Wave tarjoaa asiakaspalvelun kehittämisen tueksi aktiivisen ja asiantuntevan verkoston, kilpailuja (Vuoden asiakaspalvelu ja henkilökilpailu), koulutuksia, yritysvierailuja sekä ammattilaistapahtumia.

Ota yhteyttä Wave-jäsenyydestä tai osta suoraan Oppiasta!

Järjestäjä