Yrityskulttuuri: Miksi ja miten sitä mitataan?

Kesto:50 min
Kieli: suomi
Teknologia:Muu teknologia (Teams)

1.11.2022

Maksuton webinaari
klo8.05-8.55

Yrityskulttuuri: Miksi ja miten sitä mitataan?

Vinkkejä vaikutusvoimaisen organisaation kehittämiseksi

Kulttuuri syö strategian aamiaiseksi, sanotaan. Kulttuuria on vaikea mitata, sanotaan myös. Kovin vaikea on kulttuuria muuttaa, väitetään.

Käymme näiden sanomisten kimppuun ja todistamme, miksi kulttuuria kannattaa mitata, miten se näppärästi tehdään ja miten mittaaminen kiihdyttää haluttua kulttuurimuutosta.

Kolme case-esimerkkiä todellisesta maailmasta.

Vaikuttavuustakuulla!


Äänessä

Timo Kaura, toimitusjohtaja, hallitusammattilainen

Timo on hallituksissa ja johtoryhmissä nähnyt, kuinka tärkeää on yrityskulttuuri ja miten vain mittaamalla voidaan saada todellista muutosta aikaan.

Petra Kärkinen, toimitusjohtaja, myynnin valmentaja

Petran intohimona on erityisesti myynnin kytkeminen asiakaskokemusta tukevaksi tekijäksi. Hän auttaa myyntitiimejä innostumaan myynnistä sekä keräämään enemmän euroja asiakaskokemuksesta tinkimättä.

Toni Hinkka, vaikutusvoimannostaja ja johtamisaktivisti

Toni on vaikuttavuuden ja karisman kehittäjä. Hänen asiakkaitaan ovat monet vaikutusvoimaiset johtajat ja vaikuttajat, johtoryhmät ja tiimit. Toni elää kuten opettaa ja tekee kaiken tosissaan muttei tosiaankaan totisena.

Järjestäjä