Webinaari: Älykäs AI - Ihminen ensin, sitouta työntekijöitä paremmin

Kesto:1 t
Kieli:suomi
Teknologia:Zoom

3.12.2024

Maksuton webinaari
klo13.00-14.00

Tervetuloa Älykäs AI - Ihminen ensin: Työntekijöiden sitoutumisen parantaminen tekoälyn aikakaudella -webinaariin!

Tutustu siihen, miten tekoälypohjaiset Workforce Engagement Management (WEM) -työkalut auttavat yhteyskeskuksia tasapainottamaan inhimillisen kosketuksen ja älykkään automaation välillä. Tutkimukset osoittavat, että toistuvat aikataulutustehtävät voivat vähentää tehokkuutta 30–40 prosenttia, etenkin kun agenttien yksilöllisiä taitoja, mieltymyksiä ja ruuhkahuipputarpeita ei oteta huomioon.

Tässä webinaarissa näytämme, miten uusimmat WEM-innovaatiot automatisoivat nämä toistuvat, manuaaliset tehtävät, jolloin agentit voivat keskittyä arvokkaampaan työhön. Saat webinaarissa tietoa, miten tekoälyllä toimiva aikataulutus, henkilökohtainen valmennus ja reaaliaikaiset oivallukset lisäävät tuottavuutta ja sitoutumista.

Ilmoittaudu webinaariin nyt äläkä jätä välistä tilaisuutta nähdä, miten tekoäly voi parantaa sekä työntekijäkokemusta että toiminnan tehokkuutta nykypäivän yhteyskeskuksissa!

Webinaari järjestetään Wave-jäsen Calabrion kanssa. Seuraa yritystä LinkedInissä tästä.

Etkö pääse live-lähetykseen? Ei huolta, ilmoittautuneena saat tiedon, kun tallenne on katsottavissa. Kannattaa siis ilmoittautua mukaan!



Webinaariasiantuntija

Timo Hurula, WEM Executive Finland, Calabrio

Timo johtaa Calabrion myyntiä Suomessa ja konsultoi asiakaspalvelukeskusjohtajia kaikenkokoisissa yrityksissä eri toimialoilla. Hänen osaamisensa kattaa kaikki työvoimastrategian elementit, resurssien ennustamisen ja suunnittelun, valmennuksen ja laadunhallinnan sekä tekoälyyn perustuvan analytiikan asiakkaiden ja työntekijöiden kesken.

 

Wave erinomaisen asiakaspalvelun puolesta

Wave on asiakaspalvelun ammatillinen verkosto. Waven yli 100 jäsenorganisaatiota yhdistää halu kehittää asiakaspalvelua. Wave tarjoaa asiakaspalvelun kehittämisen tueksi aktiivisen ja asiantuntevan verkoston, kilpailut Vuoden asiakaspalvelu ja henkilökilpailu, koulutuksia, yritysvierailuja sekä ammattitapahtumia. Järjestämme myös Suomen suosituimman asiakaspalvelutempauksen, yhteisöllisen Asiakaspalveluviikon. 

Seuraa Wavea LinkedInissä tästä.

Ota yhteyttä Wave-jäsenyydestä tai osta suoraan Oppiasta ja liitä organisaatiosi asiakaspalvelun ammatilliseen verkostoon!

 

Järjestäjä