Asiakkaan polku palvelumaisemassa
23.1.2026
Asiakaspolut osana palvelumaisemaa – käytännönläheinen webinaari palvelupäälliköille
Miltä asiakkaan kokemus näyttää, kun palvelut, kanavat ja toimintatavat kietoutuvat yhteen arjessa? Tässä webinaarissa pureudutaan asiakaspolkuihin osana laajempaa palvelumaisemaa ja siihen, miten kokonaisuutta voi kehittää ilman raskaita ja hitaita hankkeita.
Webinaarissa saat konkreettisia näkökulmia ja työkaluja asiakaspolkujen tarkasteluun, yhtenäistämiseen ja parantamiseen. Fokus on erityisesti arjen tekemisessä: pienissä, mutta vaikuttavissa parannuksissa, nopeissa kokeiluissa ja selkeissä vastuissa, jotka näkyvät asiakkaalle parempana palvelukokemuksena.
Webinaarin puhujana toimii Vesa Hack, Head of Design Digia Oyj:llä. Vesa jakaa kokemuksiaan siitä, miten palvelumaisemaa voidaan kehittää systemaattisesti mutta ketterästi – tavalla, joka tukee palvelupäällikön arkea.
Webinaarissa opit muun muassa:
-
mitkä ovat yleisimmät kompastuskivet yhtenäisen palvelukokemuksen rakentamisessa
-
miten asiakaspolkuja voi tarkastella osana kokonaispalvelua
-
millaisilla työkaluilla ja menetelmillä polkuja voi kehittää käytännössä
-
miten teet mikroparannuksia ja nopeita kokeiluja asiakkaalle merkityksellisissä kohdissa
-
miksi roolien, vastuiden ja Service Blueprintin kirkastaminen on avain sujuvaan palveluun
Webinaari tarjoaa oivalluksia, vertaistukea ja suoraan sovellettavia keinoja kaikille, jotka kehittävät palveluita, asiakaskokemusta tai palveluprosesseja. Tule mukaan vahvistamaan osaamistasi ja viemään asiakaspolut käytäntöön – askel kerrallaan.
Webinaarin järjestää palvelujohtamisen yhdistys ItSMF Finland. Yhdistyksen tavoitteena on yhdistää ihmisiä ja organisaatioita, jakaa tietoa ja tehdä tutkimustyötä palvelujohtamisen alueella. Tule mukaan toimintaan liittymällä jäseneksi! TUTUSTU MEIHIN JA LIITY MUKAAN

