Asiakaspalvelun revoluutio: Case Ina Finland
25.5.2016
Asiakaspalvelu vai asiakaskokemus – mitä väliä? Mitkä ovat erinomaisen
asiakaskokemuksen esteet? Syntyykö erinomainen asiakaspalvelu
evoluution vai revoluution tuloksena? Case-esimerkki Ina Finlandista,
joka uudisti asiakaspalveluaan parantamalla asiakaskokemusta ja
työntekijäkokemusta, huimin tuloksin.
Tomi Korpaeus on auttanut
yrityksiä parantamaan asiakaskokemusta jo ennen kuin koko sanaa
tunnettiinkaan. Tomi on johtanut ja kehittänyt liiketoimintaa contact
center -alalla sekä toiminut asiantuntijana asiakaspalvelun
kehityshankkeissa vuodesta 1998.
Pia Pursiainen toimii
toimitusjohtajana Ina Finland Oy:ssä ja Midas Touch Oy:ssä. Hän
vaikuttaa myös useamman palvelualan yrityksen ja yhdistyksen
hallituksessa. Pia suhtautuu intohimoisesti johtamiseen ja
asiakaskokemukseen.
Videon tarjoaa Provad. http://www.provad.fi
Seuraa Provadia Linkedinissä: https://www.linkedin.com/company/prov...
ja Twitterissä: https://twitter.com/ProvadOy