Asiakaspalveluviikko 2021 - Kick off -webinaari
10.6.2021
WEBINAARITALLENNE: Asiakaspalveluviikon 2021 Kick off
Wave järjestää neljättä kertaa Asiakaspalveluviikon Suomessa. Yhdessä olemme enemmän!
Nyt Wave järjestää suunnittelua ja Asiakaspalveluviikon valmistelua tukevan webinaarin, jotta mukaan ilmoittautuvat saavat ideoita tulevaa viikkoa varten ja jaamme kokemuksia aiemmista viikoista yhdessä mukana olleiden organisaatioiden kanssa. Lisäksi webinaari tarjoaa mahdollisuuden kysyä Asiakaspalveluviikosta. Tervetuloa mukaan!
Tässä webinaarissa
- Kerromme Asiakaspalveluviikosta ja mistä viikossa on kyse
- Kuulet Wave-jäsenien, Goforen ja Satasairaalan, kokemuksista Asiakaspalveluviikosta
- Mitä he ovat tehneet viikolla ja millainen tiimi on ollut suunnittelussa
- Miten viikko on koettu yrityksessä
- Mitä positiivista viikosta on saatu itselle, asiakaspalvelulle, yritykselle
- Saat tiedon, mistä voit lähteä liikkeelle
Timanttinen asiakaspalvelu on kilpailuvaltti.
Wakaru Asiakaspalveluverkosto (Wave) on yli 100 jäsenorganisaation verkosto, jonka tavoitteena on toimia erinomaisen asiakaspalvelun kehittämiseksi ja tueksi. Vuonna 2020 mukana oli liki 100 organisaatiota vaalimassa asiakaspalvelun merkitystä, ja 96 % suosittelee Waven järjestämää Asiakaspalveluviikkoa! Lähtekää tekin mukaan!
Tässä on vielä kertaus, mikä on Asiakaspalveluviikon keskiössä:
Anna tunnustusta loistokollegalle, asiakkaalle tai asiakaspalvelijalle!
– nosta asiakaspalvelun tärkeys koko organisaation tietoon
– innosta ja motivoi asiakaspalvelun henkilökuntaa
– rakenna tiimihenkeä ja nosta yhdessä tekemisen fiilistä entistä korkeammalle
– kiitä asiakkaita ja näytä, että he ovat tärkeitä teille ja saatu palaute on arvokasta
Asiakaspalveluviikko on Wave-jäsenille maksuton osana jäsenyyttä - ilmoittaudu täällä. Jäseneksi voi liittyä Oppiassa. Muille viikon hinta on 390 € + alv. Lue lisää!
Webinaarin puhujat
Mari Viljanen-Peuraniemi toimii asiakaspalvelupäällikkönä Satasairaalassa. Hän on ihmiskeskeinen asiakaskokemuksen kehittämisen ja johtamisen ammattilainen julkisella terveydenhuoltoalalla. Hänellä on pitkä työkokemus erilaisista hoitotyön asiantuntijatehtävistä ja asiakaskokemuksen kehittämisestä. Mari näkee maailmaa asiakkaan silmin ja tekee työtään yhdessä asiakkaiden kanssa.
Sirkku Vainionpää toimii Satasairaalan OLKA-palvelupisteen vetäjänä ja koordinaattorina. Hän pyrkii tuomaan erikoissairaanhoitoon vapaaehtoistyön ja yhdistystoiminnan eli kolmannen sektorin voimia ja vahvuuksia sairaalan asiakkaiden hyväksi. Taustalla sykkii kokeneen sairaanhoitajan sydän.
Jenna Rajala toimii Goforen Service Centerissä järjestelmäasiantuntijana, joka taitaa suvereenisti niin asiakaspalvelun ja pilvialustat kuin tarvittaessa ketterät voltitkin. Opiskelu- ja työelämässä Jennan sydän sykkii näiden lisäksi data-analytiikalle ja jatkuvan parantamisen käytännöille.
Ella Lopperi, Head of Continuous Services, luotsaa Goforen jatkuvien palveluiden yksikköä vastaten sen operatiivisesta toiminnasta ja strategiasta, sekä toiminnan ja asiantuntijayhteisön kehityksestä. Erityisesti sydäntä lähellä ovat asiakas- ja työntekijäkokemuksen jatkuva parantaminen, joihin hän ammentaa vahvalla taustalla niin service desk- kuin palvelunhallinnallisesta työstä. Ella on myös mukana mm. itSMF:n Service Desk Evolution Special Interest Groupin työssä.
Timo Keinänen toimii Wave asiakaspalveluverkoston liiketoimintavastaavana. Timolla on pitkä kokemus asiakaspalvelun maailmasta ja hän on kouluttanut asiakaspalveluita eri teemojen osalta. Positiivisen asiakaskokemuksen luomisessa ensiarvoisen tärkeää on asiakkaan yksilöllinen kohtaaminen ja huomioiminen, sillä pienillä teoilla saamme aikaan isoja asioita!
Laura Hassel vastaa Waven markkinoinnista sekä jäsen- ja tapahtumatoiminnasta. Wave on asiakaspalvelun ammattilaisten verkosto, jonka yli 100 yritysjäsentä yhdistää halu kehittää ensiluokkaista asiakaspalvelua. Laura on työurallaan sukeltanut service desk- ja contact center maailmaan suurella intohimolla. Saatatte bongata hänet webinaarihostina tai tapahtuman puheenjohtajana. Arjessa hän uppoutuu myös palvelumuotoilun maailmaan ja pyrkii tuomaan parhaita käytäntöjä myös Waven jäsentoimintaan mukaan.
Liity mukaan Wave asiakaspalveluverkoston jäseneksi!
Wave toimii erinomaisen asiakaspalvelun puolesta. Wave-jäsenverkostossa on yli 100 organisaatiota - tulkaa mukaan aktiiviseen verkostoon! Jäsenyys on ostettavissa suoraan Oppiasta!