Vinkit asiakaspalvelun mittaamiseen ja kehittämiseen
5.10.2021
WEBINAARITALLENNE: Vinkit asiakaspalvelun henkilöstö- ja asiakaskokemuksen mittaamiseen ja kehittämiseen
Kokemuksen mittaamisen ja kehittämisen hyödyt jäävät usein vaisuiksi. Palautteen antaminen on hankalaa ja palautetta antanut asiakas ei saa parannusta kokemukseensa. Miksi näin on ja kuinka tilanteen voi muuttaa?
Puheenvuorossa tuodaan esiin oppeja ja esimerkkejä siitä, miten erinomainen palauteprosessi saadaan tukemaan asiakaspalvelun laadun kehittämistä. Avaamme esityksessä alan trendejä, asiakaspalvelun henkilöstö- ja asiakaskokemuksen mittaamisen erityispiirteitä sekä toimivimpia johtamismalleja.
Webinaari on osa Waven järjestämän Asiakaspalveluviikon maksutonta ohjelmaa.
Webinaariasiantuntijat
Olli Korhonen, Innovaatiojohtaja
Olli auttaa asiakkaita hyödyntämään asiakaskohtaamisesta kerättyä tietoa henkilöstön osaamisen ja palveluprosessien kehittämisessä. Olli seuraa alan trendejä ja suhtautuu intohimoisesti asiakaskokemusdatan hyödyntämiseen liiketoiminnan johtamisen tukena.
Esa-Matti Karine, Myynti- ja markkinointijohtaja
Esa-Matti johtaa Surveypalin myynti- ja konsulttitiimiä, jonka päätyö on rakentaa erinomaisia palauteprosesseja asiakkailleen.
Yhteistyössä Surveypal
Surveypalin teknologiaan ja asiantuntemukseen luottavat esimerkiksi japanilainen Dena Games, yhdysvaltalainen Venmo ja suomalainen LähiTapiola.
Lue lisää!
Tiedustelut
Laura Hassel, Wave: laura.hassel(at)wakaru.fi
Liity mukaan Wave asiakaspalveluverkoston jäseneksi
Wave toimii erinomaisen asiakaspalvelun puolesta. Wave-jäsenverkostossa on yli 100 organisaatiota - tulkaa mukaan aktiiviseen verkostoon! Ota yhteyttä Waven liiketoimintajohtaja Timo Keinäseen puh. 040 573 7790 tai timo.keinanen(at)wakaru.fi tai osta suoraan OPPIASTA!