WEBINAARI: Dynaaminen johtamisjärjestelmä

Kesto:45 min
Kieli:suomi
Teknologia:Oppia (GoToWebinar)

13.2.2019

Maksuton webinaari
klo13.00-13.45

Digitalisaatio, ketteryys ja dynaamisuus ovat nykyaikaiselle johtamisjärjestelmälle asetettuja perusvaatimuksia. Toiminnan kehittämisessä vahvoja nykyteemoja ovat analytiikka, robotisointi ja automatisointi. 

Webinaariin ovat tervetulleita kaikki johtamisjärjestelmistä kiinnostuneet. Webinaarin kohderyhmää ovat erityisesti yrityksen johto sekä laadusta, toiminnan kehityksestä ja operatiivisesta toiminnasta vastaavat henkilöt. Osallistujat oppivat johtamisjärjestelmistä sekä teorian että käytännön esimerkkien kautta.

Live-lähetyksessä pääset esittämään puhujalle kysymyksiä chatin kautta. Tarjolle tulee myös jälkitallenne.
Webinaari toimii hyvänä pohjustuksena Oppian kouluttajakumppani QPR Softwaren luokkakoulutuksille

Aikataulu

12:45 - 13:00 Kirjautuminen webinaariin
13:00 - 13:40 Webinaari
13:40 - 13:45 Kysymyksiä puhujalle

Puhuja

 

Asiantuntija Mika Haikonen toimii lead konsulttina QPR Software Oy:ssä. Hän on muutos-, prosessi- ja projektijohtamisen ammattilainen, jolla on yli 20 vuoden kokemus kansainvälisestä ICT-, prosessi- ja myyntiprojektitoiminnasta sekä yksityisellä että julkisella sektorilla. Mika on kokenut asiakas- ja sidosryhmäviestijä, ja intohimoinen ratkaisija niin työelämässä kuin vapaa-ajallakin.

Lue Mikan blogikirjoitus: Nykyaikainen johtamisjärjestelmä on dynaaminen ja ketterä

-------

Kuuntele pidetty webinaari jälkitallenteena!

Ohjeet tallenteen katsomiseen:

1. (Jos et ole aiemmin vielä rekisteröitynyt Oppian käyttäjäksi) luo käyttäjätunnus OPPIA.FI – Oppimisen verkkokauppaan WWW.OPPIA.FI
2. Kirjaudu sisään Oppiaan
3. Rullaa webinaarisivun alalaitaan ja klikkaa kohdasta ”Katso tallenne”
4. Ohjaudut BrightTalk-palveluun, jota Oppia käyttää tallenteen julkaisuun
5. Luo käyttäjätunnus BrighTalkiin sivun oikean laidan lomakkeen avulla
6. Tämän jälkeen pääset käynnistämään webinaaritallenteen

Kysy tarvittaessa lisäohjeita Oppia Chatista.

 

Järjestäjä