Esittely- ja infotilaisuus: Vuoden asiakaspalvelukilpailu

Kesto:30 min
Kieli:suomi
Teknologia:Oppia (GoToWebinar)

29.11.2024

Maksuton webinaari
klo9.00-9.30

Tervetuloa webinaariin!

Tule kuuntelemaan, mikä on Vuoden asiakaspalvelukilpailu ja miten kilpailuun osallistuminen tapahtuu. Kilpailu on suunnattu kaikille asiakaspalvelufunktioille. Webinaarissa kerromme, millaisille organisaatioille kilpailu sopii ja miksi kannattaa osallistua. Webinaarissa näytämme myös, miten helposti teet kilpailuarviointia.

Esittely sopii hyvin organisaatiolle, jotka miettivät ilmoittautumista tai niille, jotka osallistuvat kilpailuun.

Webinaarissa vastaamme kysymyksiin

  1. Mitä hyötyä kilpailusta on
  2. Millainen on kilpailun arviointi
  3. Kenelle kilpailu sopii
  4. Miten kilpailuun voi osallistua

Lisäksi näytämme, miten helppoa kilpailuun osallistuminen on!

Vuoden asiakaspalvelukilpailu

Kilpailu antaa toimintaansa kehittäville asiakaspalvelutoiminnoille niiden ansaitsemaa arvostusta ja näkyvyyttä, sekä tukea eri metodien ja huimaa vauhtia kehittyvien teknologioiden hyödyntämisestä laadukkaan asiakaskokemuksen tuottamisessa. Hyvin organisoitu asiakaspalvelutyö on myös työhyvinvointiteko, sillä tämä toiminto jos mikä on täynnä palkitsevia, merkityksellisiä ja arvoa tuottavia kohtaamisia.

Kilpailun järjestää Wakarun Wave asiakaspalveluverkosto yhteistyössä QualityDeskin kanssa. Kilpailun arviointiasteikko perustuu laajalti modernia asiakaspalvelua huomioivaan COPC-standardiin. Osallistujat suorittavat itsearviointiosuuden QualityDeskin työvälineellä, jonka data jää osallistujaorganisaation omaan käyttöön. Siirry kilpailun sivulle

Lue referenssitarina kilpailusta

 

Webinaariasiantuntija

Johanna Rakemaa toimii Wakarulla liiketoimintajohtajana ja vastaa Wakarulla osaamisen kehittämisen palveluista ja Wave asiakaspalveluverkoston toiminnasta. Johannalla on pitkä kokemus asiakaskokemuksen sekä liiketoiminnan kehittämisestä.

Katso myös

Wave erinomaisen asiakaspalvelun puolesta

Wave on asiakaspalvelun ammatillinen verkosto. Waven yli 100 jäsenorganisaatiota yhdistää halu kehittää asiakaspalvelua. Wave tarjoaa asiakaspalvelun kehittämisen tueksi aktiivisen ja asiantuntevan verkoston, kilpailut Vuoden asiakaspalvelu ja henkilökilpailu, koulutuksia, yritysvierailuja sekä ammattitapahtumia. Järjestämme myös Suomen suosituimman asiakaspalvelutempauksen, yhteisöllisen Asiakaspalveluviikon.

Ota yhteyttä Wave-jäsenyydestä tai osta suoraan Oppiasta ja liitä organisaatiosi asiakaspalvelun ammatilliseen verkostoon!

Wave on osa Wakarua.

Järjestäjä