Kuinka leivotaan paras palveluhallinnan asiakaskokemuskakku?
28.4.2021
Lämpimästi tervetuloa ItSMF:n webinaariin 28.4.2021, klo 9.00-10.00!
Ohjelma:
- 08:45-09:00 Kirjautuminen webinaariin
- 09:00-09:05 ItSMF avaus
- 09:05-10:00 Kuinka leivotaan paras palveluhallinnan asiakaskokemuskakku? Milla Kuosmanen/Efecte Finland Oy
Miten hyvä asiakaskokemus leivotaan? Sinulla voi olla parhaat raaka-aineet, viimeisimmät kodinkoneet ja hyväksi todetut reseptit, mutta silti asiakkaan paras makuelämys jää saavuttamatta. Miksi? Esityksessä käydään läpi mitkä elementit on hyvä huomioida parasta asiakaskokemusta luotaessa ja miten tuotokset tarjoillaan asiakkaalle oikealla tavalla.
Puhuja: Milla Kuosmanen, Senior Advisor, Efecte Finland Oy
Milla Kuosmanen on pitkän linjan palveluhallinnan ammattilainen, jonka suurin motivaattori työelämässä on asiakaskokemuksen jatkuva kehittäminen. Milla työskentelee Efectellä asiakaskonsultoinnissa, auttaen asiakkaita onnistumaan parhaalla mahdollisella tavalla palveluhallinnan kehittämisessä.
https://www.linkedin.com/in/millakuosmanen/
Webinaarin tallenne tulee katsottavaksi jälkikäteen.