Myynti + Data -onlinetapahtuma #myda20

Kesto:3 t
Kieli:suomi
Teknologia:AWS Cloud

26.11.2020

Maksuton webinaari
klo9.00-12.00

Myynti + Data -onlinetapahtuma #myda20

Luvassa on kattava ohjelma myynnistä ja myynnillisestä asiakaspalvelusta dataa hyödyntäen. Uskottava myynti ja asiakaspalvelu pohjautuvat dataan ja analytiikkaan. Millaisia mahdollisuuksia tiedolla johtaminen tuo? Tilaisuudessa syvennytään organisaation sujuvaan yhteistyöhön ja siilojen häivyttämiseen, lähijohtajuuteen, huippumyyjän ominaisuuksiin, päätöksentekoon sekä laadunvarmistukseen. Tapahtuma on maksuton.

  • Hyödynnä organisaatiosi datapotentiaali paremmin.
  • Kehitä asiakaspalvelusi myyjistä huippumyyjiä.
  • Lähde matkalle kohti sujuvaa myynnillistä asiakaspalvelua.

Ohjelma 26.11.2020

09:00 - 09:10 Tilaisuuden tervetulosanat / Timo Keinänen, Wakaru Oy

09:10 - 09:40 Huippumyyjän tunnistaminen datan avulla (FI) / Liiketoimintajohtaja Teemu Nurmi, Soldem

09:40 - 09:45 Tauko 

09:45 - 10:10 Tuottavuuden kasvua lähijohtamisella (FI) / Asiakkuuspäällikkö Anton Hyseni, Soldem

10:10 - 10:35 Organisaatiorakenne uusiksi tutkijanhattu päässä (FI) / Toimitusjohtaja Veera Lehtismäki, Soldem

10:35 - 10:40 Tauko 

10:40 - 11:05 Tekemisen datalla tavoitteisiin (FI) / Toimitusjohtaja Ville Mikkonen, QualityDesk Oy

11:05 - 11:10 Tauko 

11:10 - 11:35 Hyvinvoivan myyjän rutiinit (FI) / Projektipäällikkö Laura Vainio, Soldem

11:35 - 11:45 Tapahtuman päätössanat (FI) / Elina Nordlund, Soldem

11:45 - 11:45 Tapahtuma päättyy

Yhteistyössä
Tapahtuma on osa Wave-jäsentoimintaa. Yrityskohtaiset WAVE-jäsenyydet voit tarkistaa Waven sivuilta
Tapahtuma järjestetään yhteistyössä SoldeminTalentchaininQualityDeskin ja Waven kanssa.

Soldem tarjoaa kumppaneillensa parasta myynnillistä asiakaspalvelua. Olemme keskisuurten ja suurten yritysten asiakaspalvelukumppani. Jos haluat erottautua laadulla, varmistaa menestyksesi tulevaisuudessa ja tehdä asiakaspalvelustasi merkittävän myyntikanavan, meidän kannattaa jutella yhteistyöstä! Lue lisää!

QualityDesk auttaa niin pieniä, kuin suuriakin organisaatioita henkilöstön valmentamisessa sekä myynti- ja asiakaspalveluiden kehittämisessä. Tarjoamme lisäksi erilaisia auditointiratkaisuja muun muassa myynnin ja asiakaspalvelun osalta. Tavoitteenamme on parantaa organisaatioiden työntekijätyytyväisyyttä, sekä auttaa strategian mukaisten tavoitteiden saavuttamisessa! Lue lisää!

Waven yli 100 Wave-jäsenorganisaatiota yhdistää halu kehittää asiakaspalvelua. Wave tarjoaa asiakaspalvelun kehittämisen tueksi aktiivisen ja asiantuntevan verkoston, kilpailuja (mm.Vuoden Service Desk ja Contact Center), koulutuksia, yritysvierailuja sekä ammattilaistapahtumia. Lue lisää!

Lisätietoja tapahtumasta
Timo Keinänen, liiketoimintajohtaja, Wave: etunimi.sukunimi@wakaru.fi tai 040 573 7790

Liity mukaan Wave asiakaspalveluverkoston jäseneksi!
Ota yhteyttä Waven liiketoimintajohtaja Timo Keinäseen puh. 040 573 7790 tai timo.keinanen(at)wakaru.fi tai osta suoraan Oppiasta!

Tapahtuma järjestetään virtuaalisena tapahtumana ja se on ilmainen. Ilmoittautuneet saavat kutsun ja liittymislinkin tapahtumaan.

Järjestäjä