Myynti + Data -onlinetapahtuma #myda20
26.11.2020
Myynti + Data -onlinetapahtuma #myda20
Luvassa on kattava ohjelma myynnistä ja myynnillisestä asiakaspalvelusta dataa hyödyntäen. Uskottava myynti ja asiakaspalvelu pohjautuvat dataan ja analytiikkaan. Millaisia mahdollisuuksia tiedolla johtaminen tuo? Tilaisuudessa syvennytään organisaation sujuvaan yhteistyöhön ja siilojen häivyttämiseen, lähijohtajuuteen, huippumyyjän ominaisuuksiin, päätöksentekoon sekä laadunvarmistukseen. Tapahtuma on maksuton.
- Hyödynnä organisaatiosi datapotentiaali paremmin.
- Kehitä asiakaspalvelusi myyjistä huippumyyjiä.
- Lähde matkalle kohti sujuvaa myynnillistä asiakaspalvelua.
Ohjelma 26.11.2020
09:00 - 09:10 Tilaisuuden tervetulosanat / Timo Keinänen, Wakaru Oy
09:10 - 09:40 Huippumyyjän tunnistaminen datan avulla (FI) / Liiketoimintajohtaja Teemu Nurmi, Soldem
09:40 - 09:45 Tauko
09:45 - 10:10 Tuottavuuden kasvua lähijohtamisella (FI) / Asiakkuuspäällikkö Anton Hyseni, Soldem
10:10 - 10:35 Organisaatiorakenne uusiksi tutkijanhattu päässä (FI) / Toimitusjohtaja Veera Lehtismäki, Soldem
10:35 - 10:40 Tauko
10:40 - 11:05 Tekemisen datalla tavoitteisiin (FI) / Toimitusjohtaja Ville Mikkonen, QualityDesk Oy
11:05 - 11:10 Tauko
11:10 - 11:35 Hyvinvoivan myyjän rutiinit (FI) / Projektipäällikkö Laura Vainio, Soldem
11:35 - 11:45 Tapahtuman päätössanat (FI) / Elina Nordlund, Soldem
11:45 - 11:45 Tapahtuma päättyy
Yhteistyössä
Tapahtuma on osa Wave-jäsentoimintaa. Yrityskohtaiset WAVE-jäsenyydet voit tarkistaa Waven sivuilta.
Tapahtuma järjestetään yhteistyössä Soldemin, Talentchainin, QualityDeskin ja Waven kanssa.
Soldem tarjoaa kumppaneillensa parasta myynnillistä asiakaspalvelua. Olemme keskisuurten ja suurten yritysten asiakaspalvelukumppani. Jos haluat erottautua laadulla, varmistaa menestyksesi tulevaisuudessa ja tehdä asiakaspalvelustasi merkittävän myyntikanavan, meidän kannattaa jutella yhteistyöstä! Lue lisää!
QualityDesk auttaa niin pieniä, kuin suuriakin organisaatioita henkilöstön valmentamisessa sekä myynti- ja asiakaspalveluiden kehittämisessä. Tarjoamme lisäksi erilaisia auditointiratkaisuja muun muassa myynnin ja asiakaspalvelun osalta. Tavoitteenamme on parantaa organisaatioiden työntekijätyytyväisyyttä, sekä auttaa strategian mukaisten tavoitteiden saavuttamisessa! Lue lisää!
Waven yli 100 Wave-jäsenorganisaatiota yhdistää halu kehittää asiakaspalvelua. Wave tarjoaa asiakaspalvelun kehittämisen tueksi aktiivisen ja asiantuntevan verkoston, kilpailuja (mm.Vuoden Service Desk ja Contact Center), koulutuksia, yritysvierailuja sekä ammattilaistapahtumia. Lue lisää!
Lisätietoja tapahtumasta
Timo Keinänen, liiketoimintajohtaja, Wave: etunimi.sukunimi@wakaru.fi tai 040 573 7790
Liity mukaan Wave asiakaspalveluverkoston jäseneksi!
Ota yhteyttä Waven liiketoimintajohtaja Timo Keinäseen puh. 040 573 7790 tai timo.keinanen(at)wakaru.fi tai osta suoraan Oppiasta!
Tapahtuma järjestetään virtuaalisena tapahtumana ja se on ilmainen. Ilmoittautuneet saavat kutsun ja liittymislinkin tapahtumaan.