Miten asiakaskokemusta johdetaan vuonna 2025?

Kesto:1 t15 min
Kieli:suomi
Teknologia:Oppia (GoToWebinar)

8.4.2021

Maksuton webinaari
klo8.45-10.00

Lämpimästi tervetuloa ItSMF:n webinaariin 8.4.2021, klo 9.00-10.00!

Ohjelma:

  • 08:45-09:00 Kirjautuminen webinaariin
  • 09:00-09:05 ItSMF avaus 
  • 09:05-10:00 "Miten asiakaskokemusta johdetaan vuonna 2025?", Suvi Lindfors/Lumoa

Asiakaskokemus tarkoittaa montaa eri asiaa, mutta mitkä ovat asiakaskokemuksen trendit? Minkälaisia muutoksia asiakaskokemuksen hallinnassa yritykset tekevät nyt? Tule kuuntelemaan mihin suuntaan asiakaskokemuksen johtaminen on kehittymässä. Ja varmista, että oma organisaatiosi on kehityksen kärjessä.

Puhuja: Suvi Lindfors/Lumoa

 

Suvi Lindfors on Lumoan perustaja ja hänellä on kokemusta asiakaskokemuksesta ja sen kehittämisestä jo lähes 20 vuoden ajalta, TalentVectialta, Telialta, Nokialta ja Microsoftilta. Tällä hetkellä hänellä on oma yritys, jonka tuote pyrkii nostamaan asiakaskokemuksen isoissa organisaatioissa uudelle tasolle.

https://www.linkedin.com/in/suvilindfors/

Webinaarin tallenne tulee katsottavaksi jälkikäteen.

Järjestäjä