Miten asiakaskokemusta johdetaan vuonna 2025?
8.4.2021
Lämpimästi tervetuloa ItSMF:n webinaariin 8.4.2021, klo 9.00-10.00!
Ohjelma:
- 08:45-09:00 Kirjautuminen webinaariin
- 09:00-09:05 ItSMF avaus
- 09:05-10:00 "Miten asiakaskokemusta johdetaan vuonna 2025?", Suvi Lindfors/Lumoa
Asiakaskokemus tarkoittaa montaa eri asiaa, mutta mitkä ovat asiakaskokemuksen trendit? Minkälaisia muutoksia asiakaskokemuksen hallinnassa yritykset tekevät nyt? Tule kuuntelemaan mihin suuntaan asiakaskokemuksen johtaminen on kehittymässä. Ja varmista, että oma organisaatiosi on kehityksen kärjessä.
Puhuja: Suvi Lindfors/Lumoa
Suvi Lindfors on Lumoan perustaja ja hänellä on kokemusta asiakaskokemuksesta ja sen kehittämisestä jo lähes 20 vuoden ajalta, TalentVectialta, Telialta, Nokialta ja Microsoftilta. Tällä hetkellä hänellä on oma yritys, jonka tuote pyrkii nostamaan asiakaskokemuksen isoissa organisaatioissa uudelle tasolle.
https://www.linkedin.com/in/suvilindfors/
Webinaarin tallenne tulee katsottavaksi jälkikäteen.