WEBINAARI: Itseohjautuva Asiakaspalvelu – esimiehillä vai ilman?

Kesto:45 min
Kieli:suomi
Teknologia:Oppia (GoToWebinar)

4.10.2018

Maksuton webinaari
klo11.15-12.00

Uuden tietotyön vaatimukset, tiedonkulun nopeutuminen, rutiinien poistuminen, digiworkerit ja botit työkavereina ovat syitä, miksi itseohjautuvuudesta ja itseorganisoitumisesta puhutaan nyt todella paljon. Moni myös miettii, onko jotain organisaatioissamme pahemman kerran rikki, kun asiakaspalvelutyössä työntekijöiden sitoutuminen on yhä vaan heikkoa, vaihtuvuus suurta ja esimiehetkin uupuvat työssään. Rohkeimmat organisaatiot kokeilevat nyt innostuksen ja sitouttamisen lääkkeenä itseorganisoinnin toiminta- ja johtamistapoja. 

Mutta miten valmiita olemme työn uudistumiseen? Tayloristinen johtamisotteemme asiakaspalvelussa on jotain hyvin erilaista mitä itseorganisoitumisella ja itseohjautuvuudella tavoitellaan. Tule kuulolle mitä itseohjautuvuus on, mitä se vaatii yksilöltä ja organisaatiolta. Minkälaisia ovat itseorganisoitumisen periaatteet, miten sisäinen motivaatio liittyy aiheeseen ja miten edetä aiheen parissa omassa organisaatiossa? Hae kipinä maksuttomasta webinaarista, ja jos innostut, pääset jatkamaan aiheen parissa 23.11 järjestettävässä Itseohjautuva Asiakaspalvelu - co-creation päivässä.

Webinaaritoimittajan tarjonnan näet täältä! 

Webinaari on osa asiakaspalveluviikon webinaaritarjontaa. Lue lisää www.asiakaspalveluviikko.fi

HUOM! Webinaari on mahdollista katsoa myös jälkitallenteena, jos et pääse mukaan live-lähetykseen. Suosittelemme rekisteröitymistä ensin Oppia.fin käyttäjäksi. Jälkitallenteen katsomiseen tarvitset myös BrightTalk-palvelun tunnukset. Jos et ilmoittautunut live-lähetykseen, voit yhä luoda BrightTalk-tunnuksen jälkitallenteen katsomiseen seuraamalla Oppia.fin antamia ohjeita.

Järjestäjä