Hyödynnätkö asiakaspalveluun tulevan datan liiketoiminnassa?
24.11.2021
WEBINAARITALLENNE: Hyödynnätkö asiakaspalveluun tulevan datan liiketoiminnassa?
Liikevaihtoa, tehokuutta ja säästöä tekoälyn tuottamalla ymmärryksellä asiakaspalveludatasta
Asiakaspalveluun tulevien puheluiden, emailien ja chatin sisältöanalytiikka on yksi suurimmista hyödyntämättömistä tietovarannoista. Kyseessä on aarrearkku, jonka päällä yritykset istuvat ymmärtämättä sen arvoa.
Tässä webinaarissa käymme esimerkein lävitse, miten tekoäly voi nyt ja tulevaisuudessa tuottaa reaaliaikaiset ja oleelliset löydökset asiakasdatastasi. Miten yrityksen liiketoimintaa ja asiakaspalvelun kehittämistä voidaan ohjata suoraan asiakaskommunikaatiosta nostettavalla informaatiolla. Webinaarissa on mukana case-esimerkkinä Ensin Palvelut Oy.
Webinaari toteutetaan yhteistyössä Wave-jäsen Aiwo Digitalin ja Ensin Palvelut Oy:n kanssa.
Ohjelma
Tässä webinaarissa käymme esimerkein lävitse:
- Miten tekoäly voi nyt ja tulevaisuudessa tuottaa reaaliaikaiset ja oleelliset löydökset asiakasdatastasi?
- Miten yrityksen liiketoimintaa ja asiakaspalvelun kehittämistä voidaan ohjata suoraan asiakaskommunikaatiosta nostettavalla informaatiolla?
Kenelle webinaari soveltuu?
Webinaari on suunnattu asiakaspalvelutiimien vetäjille, liiketoimintajohdolle, palvelu- ja tuotevastaaville.
Lämpimästi tervetuloa mukaan webinaariin!
Webinaariasiantuntijat
Tommi Tallgren
Yli kahdenkymmenen vuoden kokemus kansainvälisestä asiakasrajapinnassa toimimisesta. Auttaa edelläkävijöitä asiakaskokemuksella johtamiseen Aiwo CX työkalun avulla.
Marika Ilmola
Ensin Palvelut Oy:n asiakaskokemuksesta vastaava johtaja.
Yhteistyössä Wave-jäsen:
Aiwon CX työkalu auttaa isoja B2C yrityksiä johtamaan liiketoimintaa asiakasdatasta analysoitujen löydösten avulla. Uniikki tekoälyllä toimitettu reaaliaikainen analyysi näyttää oleelliset ongelmakohdat, hiljaset signaalit ja juurisyyt. Ei IT-projektia, Ei konsultointia, vaan täysin automaattiset raportit käyttöliittymästä tai suoran emailiiisi. Asiakkaina SaaS palvelulle mm MTV, Fennia, Stockmann, Ensin, Foxtel ... Lue lisää!
Ensin Palvelut on energia- ja infrayhtiöiden palvelukumppani, joka vastaa asiakasyhtiöidensä noin 800 000 asiakkaan palvelusta Suomessa. Hyödynnämme tekoälyä asiakaskokemuksen johtamisessa, kehittämisessä sekä tehokkuuden maksimoimisessa. Lue lisää!
HUOM! Webinaari on mahdollista katsoa myös jälkitallenteena, jos et pääse mukaan live-lähetykseen. Muista rekisteröityä ensin Oppia.fin käyttäjäksi.
Liity mukaan Wave asiakaspalveluverkoston jäseneksi!
WAVE on asiakaspalvelun ammatillinen verkosto. Waven yli 100 jäsenorganisaatiota yhdistää halu kehittää asiakaspalvelua. Wave tarjoaa asiakaspalvelun kehittämisen tueksi aktiivisen ja asiantuntevan verkoston, kilpailuja (Vuoden asiakaspalvelu ja henkilökilpailu), koulutuksia, yritysvierailuja sekä ammattilaistapahtumia. Jäsenyys on ostettavissa suoraan Oppiasta!