Wave-webinaari: WhatsApp modernina asiakaspalvelukanavana

Kesto:1 t
Kieli:suomi
Teknologia:Oppia (GoToWebinar 2)

27.5.2021

Maksuton webinaari
klo9.00-10.00

WEBINAARITALLENNE: Miksi WhatsApp on tärkeä ja miten hyödynnät sitä asiakaspalvelukanavana?

WhatsApp mahdollistaa täysin uudenlaisten asiakaskohtaamisten rajapinnan. Asiakaspalvelujärjestelmään integroidun WhatsApp palvelukanavan avulla voimme tavoittaa yli kolme miljoonaa WhatsAppia käyttävää suomalaista ja tarjota heille nykyajan vaatimukset täyttävän asiakaskokemuksen.

Tästä uudesta asiointimahdollisuudesta Call Wavesin Marjut Huhtala ja Miika Mäkinen kertovat webinaarissamme. Lisäksi mukana on case-puhujana Suomen Euromaster Oy:n operatiivinen johtaja Juha-Pekka Mäkinen. WhatsApp on asiakaspalvelun tulevaisuus sen henkilökohtaisuuden, helppokäyttöisyyden, reaaliaikaisuuden ja luotettavuuden takia.

Ohjelmassa

  • Kuulet, miksi WhatsApp on tärkeä.
  • Saat tiedon, miten hyödynnät sitä asiakaspalvelukanavana osana asiakkuusympäristöäsi.
  • Case Suomen Euromaster Oy:n käytännön kokemuksista kertomassa Juha-Pekka Mäkinen

Webinaari toteutetaan yhteistyössä Wave-jäsen Call Wavesin kanssa. Tervetuloa mukaan!

Webinaariasiantuntijat



Marjut Huhtala, Senior Consultant, Call Waves Sotions Finland Oy

marjut.huhtala@callwaves.fi

Marjut Huhtala on pitkän kokemuksen omaava asiakaspalvelun ja automaation ammattilainen. Marjut on kiinnostunut palveluprosesseista, asiakkuusympäristöstä ja sen kehittämisestä erinomaisen asiakaskokemuksen saavuttamiseksi.

Case-puhuja:
Juha-Pekka Mäkinen, operatiivinen johtaja, Suomen Euromaster Oy

 

Miika Mäkinen, Digitalized Service Developer, Call Waves Solutions Finland Oy

Miika Mäkinen on Call Wavesin digitaalisten palveluiden kehittäjä. Hänen tehtävänä on löytää ja kehittää uusia palveluratkaisuja Call Wavesin ja kumppaniyritystemme asiakaspalveluun. Koulutukseltaan hän on tietotekniikan FM.

Yhteistyössä Wave-jäsen:

Call Waves on innovatiivinen asiakaspalvelu- ja markkinointikumppani, jolla on 200 kokoaikaista työntekijää Varkaudessa, Kuopiossa, Mikkelissä ja Helsingissä. Autamme yrityksiä parantamaan liiketoimintaansa ja saamaan kilpailukykyä markkinoilla. Tarjoamme erinomaisia asiakaskokemuksia - sekä perinteisillä että digitaalisilla yhteyskanavilla. Kahden vuosikymmenen pioneerikokemuksemme toimialalla tarjoaa kumppaneillemme oikeat tekniset ja toiminnalliset ratkaisut kasvun ja asiakastyytyväisyyden saavuttamiseksi. Sitoutunut tiimimme hallinnoi yli kolme miljoonaa asiakaskohtaamista vuodessa. Lue lisää!

HUOM! Webinaari on mahdollista katsoa myös jälkitallenteena, jos et pääse mukaan live-lähetykseen. Muista rekisteröityä ensin Oppia.fin käyttäjäksi.

Tiedustelut
Laura Hassel, Wave: laura.hassel(at)wakaru.fi

Liity mukaan Wave asiakaspalveluverkoston jäseneksi!
Wave toimii erinomaisen asiakaspalvelun puolesta. Wave-jäsenverkostossa on yli 100 organisaatiota - tulkaa mukaan aktiiviseen verkostoon! Ota yhteyttä Waven liiketoimintajohtaja Timo Keinäseen puh. 040 573 7790 tai timo.keinanen(at)wakaru.fi tai osta suoraan Oppiasta!

Järjestäjä