Wave-webinaari - Kohtaamisen taito
7.5.2020
Tässä paineistetussa ajassa asiakastyön kuormittavuuden ja vaikeiden asiakastilanteiden kanssa selviytymiseen olen tiivistänyt Kohtaamisen taito -webinaarin.
Tämän hetken tilanne lietsoo epävarmuutta, kuormittuneisuutta, hämmennystä ja pelkoa. Kaikkea perutaan ja asiakkaat katoavat. Yrityksillä on suuria paineita asiakkaiden pitämiseen ja asiakassuhteiden vaalimiseen. Pelkkä ongelmien ratkominen ei riitä. Asiakkaiden palvelijoina meidän on kohdattava se, mikä pinnan alla kuplii. Meidän vastuullamme on paljon.
Tarvitsemme kohtaamisen taitoa. Eli taitoa antaa asiakkaiden pinnan alla piileville tunteille, tarpeille ja tarinalle tilaa tulla kuulluiksi. Ja taitoa pitää huolta omasta jaksamisesta ilman kompromisseja asiakaskohtaamisen laadussa.
Mikäli siis toivomme, että asiakas haluaa asioida jatkossakin kanssamme, puhuu meistä hyvää muille ja lisäksi kokee itsensä ihmisenä arvostetuksi ja hyväksytyksi.
Uskon, että sinäkin tunnet tämänhetkisen puristuksen. Sen takia haluan tarjota sinulle ilmaiseksi mahdollisuuden saada palan siitä valtavan arvokkaasta ymmärryksestä ja osaamisesta, jota olen psykologina, psyykkisenä valmentajana ja oman terapeuttisessa prosessissani kohtaamisista oivaltanut.
Olisin itse kaivannut näitä oppeja tiiviiseen pakettiin kristallisoituna mm. Auroran mielisairaalassa työskennellessäni. Nyt voin onneksi jakaa ne sinulle.
Mitä?
Kohtaamisen taito -webinaarissa:
- Opit vuorovaikutuksen nelikenttä -mallin kautta, mitä todellinen toisen kohtaaminen on
- Saat ajatuksia siitä miten voit virittäytyä asiakkaiden kokemuksiin terveeltä etäisyydeltä hyödyntämällä kogntiivista empatiaa.
- Saat mukaasi tutkitusti erinomaista kohtaamista rakentavia mm. psykoterapeuttien käyttämiä vuorovaikutustekniikoita.
Kenelle?
Kohtaamisen taito -webinaari tarjoaa oivalluksia kaikille niille, jotka palvelevat työssään toisia ihmisiä, eli esimerkiksi:
- Asiakaspalvelijoille ja myyjille
- Valmentajille ja konsulteille
- Esimiehille ja opettajille
- Sairaanhoitajille ja lääkäreille
Valmentajana Pekka Freese
Pekka on psykologi sekä tunne- ja vuorovaikutustaitovalmentaja. Hän on valmentanut mm. asiakaspalvelijoita, tiimejä ja esiintyjiä. Hän on työskennellyt Auroran sairaalassa suljetuilla osastoilla, missä hän on perehtynyt terapeuttiseen vuorovaikutukseen vaikeassa tilanteessa olevien ihmisten kanssa. Pekalla on lisäksi pitkä työkokemus asiakaspalvelusta mm. huippubaristana. Valmentajana Pekka lähtee aina fundamentaalisista haasteista ja tarpeista ja rakentaa yhdessä osallistujien kanssa tietä kohti käytännöllisiä ratkaisuja. Asiakaspalvelu ei ole vain ongelmien ratkomista vaan asiakassuhteiden vaalimista. Ennen kaikkea Pekka uskoo inhimillisen ja avoimen kohtaamisen voimaan.
Blogi: https://pekkafreese.com/
Kokemuksia Pekan Kohtaamisen taito -etävalmennuksesta
"En usko, että ilman Pekan Kohtaamisen taito -etävalmennusta olisin toisiksi paras myyjä 80 myyjän tiimistämme. Tämä on siis toinen viikko ikinä, kun työskentelen myyjänä!"
Pauli - Myyjä, Rainmaker
"Pekalla on vahva ymmärrys ihmisen tunne-elämän ja ajatusten välisestä dynamiikasta. Coachina koin saavani paljonkin työkaluja asiakkaitteni varalle."
Lauri - Coach, Podcastaaja
"Otan tästä valmennuksesta mukaani: Ajatuksen terveestä etäisyydestä, erilaiset inhimillisen vuorovaikutuksen keinot ja mietinnän siitä, mitkä ovat syyt haastavien tilanteiden taustalla."
Osallistuja