Wave-webinaari: Onnistu työhyvinvoinnin johtamisessa
11.1.2022
WEBINAARITALLENNE: Onnistu työhyvinvoinnin johtamisessa – ennakoi, osallista, tue, innosta ja mittaa!
Webinaarista sanottua:
"Todella syvä läpileikkaus työhyvinvointiin konkreettisella ja monitasoisella näkökulmalla!"
"upeasti valitut asiantuntijat, hyvä keskustelunopeus, aiheessa pysyttiin hyvin"
Erittäin hyvää keskustelua ja oivalluttavia näkökantoja tärkeään asiaan. Parhaiten mieleen jäi perustusten kunnossa olemisen tärkeys ja että katse on hyvä pitää myös niissä eikä vain "kimmalluksessa ja hörhelöissä".
"Erittäin hyvä kombo asiantuntijoita, inspiroivat keskustelijat."
Webinaariesittely
Ennakoivasta työhyvinvoinnista ja sen positiivisista vaikutuksista kirjoitetaan paljon, mutta siitä, miten yritykset ylipäätään työntekijöidensä hyvinvointia mittaavat tai saamaansa dataa hyödyntävät puhutaan huomattavasti vähemmän. Yksikään organisaatio ei ole täydellinen ja jokaisessa työyhteisössä joku voi joskus huonosti. Suomalaisissa työyhteisöissä murheista kerrotaan herkästi vasta, kun työntekijä on nostamassa jo kytkintä – ja silloin keskustelussa ollaan jo myöhässä.
Henkilöstön hyvinvointi ja työssä jaksaminen heijastuvat suoraan sekä yrityksen tuottamaan asiakaskokemukseen että työn tehokkuuteen ja sen mittarit ovat tärkeä ja yleinen liiketoiminnan johtamisen työkalu tänä päivänä. – Vaan onko jatkuva mittaaminen aiheuttanut meille jo mittaamisähkyn? Johtaaksemme työhyvinvointia tiedolla, meidän on kuitenkin kuultava työntekijää, osattava kysyä ”ne” oikeat kysymykset sekä lopulta olla valmiita kehittämään toimintaamme kuulemamme perusteella.
MITÄ mittaamme, MIKSI mittaamme, MITEN mittaamme, KUINKA tätä tietoa hyödynnämme – ja KUKA tästä koko lystistä lopulta hyötyy?
Tästä keskustelemme VSP:n isännöimässä tunnin webinaarissa 11. tammikuuta klo 9. Tarjolla on kokeneiden työhyvinvoinnin kehittäjien ja kasvattajien teräviä näkemyksiä sekä tärpit työkykyjohtamisen ”matalalla roikkuvien hedelmien” poimintaan.
Webinaariasiantuntijat
Teija Koskinen | Medikumppani
Teija Koskinen on tunneälykäs johtaja, jota inspiroivat vahvasta myyntitaustasta huolimatta erityisesti työhyvinvoinnin kehittäminen ja ihmiset. Teija on toiminut esimiesroolissa toistakymmentä vuotta, jonka aikana toimialat ovat vaihdelleet finanssialasta, IT-alaan ja sieltä terveydenhuoltoon. Tätä nykyä Teija toimii Medikumppani Oy:n, suomalaisen terveydenhuollon henkilöstöpalveluyrityksen toimitusjohtajana.
Liisa Saviluoto | VSP
Liisa Saviluoto on tehnyt pitkän työuran viestinnän ja HR:n parissa mm. tapahtuma- alalla ja operaattorimaailmassa. Liisan sydäntä lähellä ovat aitoon arvopohjaan ja välittävään henkilöstöjohtamiseen perustuva yrityskulttuuri sekä ihmisten motivointi omien vahvuuksien hyödyntämisessä. Liisa on työskennellyt VSP:ssä vuodesta 2011 alkaen, ensin viestintäpäällikkönä ja viimeiset viisi vuotta henkilöstön kehittämispäällikkönä.
Keskustelua moderoimassa
Riikka Seppälä | Medikumppani
Riikka Seppälä on ihmisistä innostuva sisältöstrategi, työelämävalmentaja ja tunnetaitokouluttaja. Riikalla on vahvaa kokemusta sekä valmentavan, ihmislähtöisen ja tunneälykkään johtajuuden kehittäjänä, että asiakaslähtöisen liiketoiminnan muotoilijana. Nykyisin Riikka toimii Medikumppani Oy:n, suomalaisen terveydenhuollon henkilöstöpalveluyrityksen markkinointipäällikkönä.
Ilona Varjonen | VSP
Ilona Varjonen on kokenut asiakaskokemuksen ja ihmisten johtaja, jolla on 20- vuotinen kokemus asiakaspalvelun, markkinoinnin ja myynnin johtamisesta. Ilona suhtautuu intohimoisesti organisaatiokulttuurin ja ihmiskokemuksen kehittämiseen, ymmärtäen näiden syvän merkityksen liiketoiminnan kestävälle tuloksellisuudelle. Ilona toimii VSP:n Contact center -liiketoiminnassa myyntijohtajana, vastaten myynnistä ja asiakkuuksista.
HUOM! Webinaari on mahdollista katsoa myös jälkitallenteena, jos et pääse mukaan live-lähetykseen. Muista rekisteröityä ensin Oppia.fin käyttäjäksi.
Yhteistyössä Wave-jäsen:
Lue lisää Vakka-Suomen Puhelin Oy:stä täältä.
Liity mukaan Wave asiakaspalveluverkoston jäseneksi!
WAVE on asiakaspalvelun ammatillinen verkosto. Waven yli 100 jäsenorganisaatiota yhdistää halu kehittää asiakaspalvelua. Wave tarjoaa asiakaspalvelun kehittämisen tueksi aktiivisen ja asiantuntevan verkoston, kilpailuja (Vuoden asiakaspalvelu ja henkilökilpailu), koulutuksia, yritysvierailuja sekä ammattilaistapahtumia. Jäsenyys on ostettavissa suoraan Oppiasta!