Wave-webinaari: Sisusta asiakaspalvelusi sinulle sopivaksi
21.4.2021
WEBINAARITALLENNE: Sisusta asiakaspalvelusi sinulle sopivaksi – JYSK ja Puzzel keskustelevat verkkokaupan asiakaspalvelusta
Wave-jäsen Puzzel järjestää kanssamme webinaarin yhdessä asiakkaansa JYSKin kanssa. Syvennymme verkkokaupan asiakaspalveluun ja siihen, miten JYSK onnistuu toteuttamaan visionsa asiantuntevasta ja avuliaasta asiakaspalvelusta.
Koronavuosi on pitänyt kotitaloustarvikeliike JYSKin asiakaspalvelijat kiireisinä ja asiakaspalvelusta on opittu tänä aikana yhtä sun toista. Lisäksi JYSKillä on jo vuosikymmenen kokemus Puzzelin asiakaspalveluratkaisun käytöstä ja järjestelmän kautta vastataan asiakaskyselyihin 25 maassa. Webinaarissa haastattelemme JYSKin Customer Service Manageria Miia Laurosta korona-ajan haasteista, asiakaspalvelun tulevaisuudesta sekä agenttien arjesta pilvipohjaisen järjestelmän parissa.
Liity seuraamme ja kuule JYSKin asiakaspalvelutiimin kokemuksia!
Ohjelmassa
- Waven ja Puzzelin tervetulotoivotus
- JYSKin oivalluksia asiakaspalvelualalta
- Haastattelussa JYSKin Miia Lauronen
- Yleisökysymyksiä
Webinaariasiantuntijoina puhumassa
Miia Lauronen on JYSK Suomen Customer Service Manager. Miian vastuulla on varmistaa, että vajaa kaksikymmentähenkinen asiakaspalvelutiimi lunastaa JYSKin lupauksen tarjota asiakkailleen Suomen parasta asiakaspalvelua.
Niko Kivikkola, Sales Executive, Puzzel - Nikon tavoitat numerosta +358 45 889 6033 tai sähköpostitse Niko.Kivikkola(at)puzzel.com
Puzzel on Norjasta kotoisin oleva Pohjoismainen markkinajohtaja, joka tuottaa Contact Center as a Service -palveluita. Sen palkittu asiakaspalvelualusta koostuu kolmesta täysin integroidusta pilvipohjaisesta ratkaisusta, joihin kuuluu monikanavainen ja tekoälyä käyttävä Contact Center sekä edistykselliset Ticketing- ja Workforce Management -järjestelmät, jotka ovat helppokäyttöisiä, nopeita asentaa ja skaalautuvia kaikenkokoisille asiakaspalvelukeskuksille. Lue lisää!
JYSK on kansainvälinen myymäläketju, jolla on skandinaaviset juuret, joten tuotteilla on helppo sisustaa koko koti puutarhaa myöten. Yli 3000 myymälää 51 eri maassa ja verkkokauppa tarjoavat loistavia tarjouksia ja osaavaa palvelua, halusi asiakas tehdä ostoksia sitten verkossa tai myymälässä. Lue lisää!
HUOM! Webinaari on mahdollista katsoa myös jälkitallenteena, jos et pääse mukaan live-lähetykseen. Muista rekisteröityä ensin Oppia.fin käyttäjäksi.
Tiedustelut
Laura Hassel, Wave: laura.hassel(at)wakaru.fi
Liity mukaan Wave asiakaspalveluverkoston jäseneksi!
Wave toimii erinomaisen asiakaspalvelun puolesta. Wave-jäsenverkostossa on yli 100 organisaatiota - tulkaa mukaan aktiiviseen verkostoon! Ota yhteyttä Waven liiketoimintajohtaja Timo Keinäseen puh. 040 573 7790 tai timo.keinanen(at)wakaru.fi tai osta suoraan Oppiasta!