Wave-webinaari: Vuoden asiakaspalvelu -kilpailu

Kesto:1 t
Kieli:suomi
Teknologia:Oppia (GoToWebinar 2)

15.3.2021

Maksuton webinaari
klo14.00-15.00

WEBINAARITALLENNE: Vuoden asiakaspalvelu -kilpailu

Tässä webinaarissa saat vastauksia kysymyksiin: mikä on toiminnankehittämisen kilpailu, mitä kilpailu tarjoaa osallistujalle sekä ketkä voivat osallistua.

Tämän maksuttoman webinaarin jälkeen tiedät, miksi myös teidän asiakaspalveluyksikön kannattaa ottaa osaa Vuoden asiakaspalvelu -kilpailuun!

Vuoden asiakaspalvelu -tittelistä kisaavat Suomen asiakaspalveluorganisaatiot! Wave eli Wakarun Asiakaspalveluverkosto järjestää kilpailun yhteistyössä Kehittämistoimisto Prakto Oy:n kanssa. Asiakaspalvelun toimintaa ja johtamista arvioidaan asiakaspalvelun kansainvälisten standardien ja suomalaisten parhaiden asiakaspalvelun johtamiskäytäntöjen näkökulmasta kuudella eri arviointialueella: suunta ja johtajuus, ihmiset ja kulttuuri, asiakkuuden hoitaminen, sidosryhmät ja teknologian hyödyntäminen,  palveluprosessien johtaminen ja tulokset.

Puhujana

Elina Soukola on toiminnan kehittämisen ja palvelujohtamisen asiantuntijakonsultti ja sparraaja Kehittämistoimisto Praktosta. Hän tuntee contact centerit läpikotaisin, niiden ilot, haasteet, asiakkaiden, johdon ja sidosryhmien vaatimukset ja odotukset. Elina toimii Vuoden asiakaspalvelu -kilpailun pääarvioijana ja arviointitiimien ohjaajana. Hän kouluttaa asiakaspalvelujohtamisen ja esimiestyön parhaita käytäntöjä sekä mielellään coachaa palvelukeskuksissa työskenteleviä esimiehiä arjen haasteissa.

HUOM! Webinaari on mahdollista katsoa myös jälkitallenteena, jos et pääse mukaan live-lähetykseen. Muista rekisteröityä ensin Oppia.fin käyttäjäksi.

Millaisia ovat aiemmat voittajat? Tutustu blogiemme ja videoiden kautta:

Vuoden Contact Center 2020: Fortum Katso videohaastattelu
Vuoden Contact Center 2019 -kilpailussa Laatutyötunnustuksen palkitut: Katso videohaastattelu ETK - Lue vieralublogi / Katso videohaastattelu DialOk
Vuoden Contact Center 2018: Alma Media / Webhelp Nordic Lue voittajavierailu / Katso videohaastattelu
Vuoden Contact Center 2017: TVR Lue voittajavierailu / Katso videohaastattelu

Tiedustelut
Laura Hassel, Wave: laura.hassel(at)wakaru.fi

Liity mukaan Wave asiakaspalveluverkoston jäseneksi!
Wave toimii erinomaisen asiakaspalvelun puolesta. Wave-jäsenverkostossa on yli 100 organisaatiota - tulkaa mukaan aktiiviseen verkostoon! Ota yhteyttä Waven liiketoimintajohtaja Timo Keinäseen puh. 040 573 7790 tai timo.keinanen(at)wakaru.fi tai osta suoraan Oppiasta!

 

Järjestäjä